www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 154 dagen geleden)
PR: Whizpr

Axis Communications breidt zijn team uit

Axis trekt nieuwe krachten aan voor Training & Sales- Engineering, HR en Marketing

Capelle aan den IJssel, 22 februari 2016 – Axis Communications, producent van IP-beveiligingsoplossingen, kondigt personeelsuitbreiding aan bij drie afdelingen. Zo gaat Jan-Bart Mul, aan de slag als Manager Engineering en Training Middle Europe (DACH en Benelux). De nadruk ligt in deze functie zowel op de verdere uitbouw van de Axis Communications Academy als op het bieden van ondersteuning voor de afdeling Pre-Sales Support. Sinds februari is Esther Noorman gestart in het marketingteam voor de Benelux en met ingang van april is Pontus Nilsson verantwoordelijk voor nieuwe aanstellingen en Human Resources.

Axis is marktleider in beveiligingsoplossingen en is één van de belangrijkste vernieuwers van de branche. De onderneming verraste eerder al door zich op de markt voor toegangscontrole te storten en liet onlangs ook van zich horen met de overname van het video-analysebedrijf Citilog. Om ook in de toekomst kwalitatief hoge IP-beveiligingsoplossingen te kunnen bieden en om zijn partners, eindgebruikers en eigen medewerkers optimaal van dienst te kunnen zijn, breidt Axis nu zijn team uit.

Jan-Bart Mul als nieuwe manager voor Training & Sales-Engineering
Jan-Bart Mul kan putten uit jaren ervaring in de beveiligingsbranche. Hij bekleedde eerder op Europees niveau functies als Product Marketing Manager en Manager Technical Support. In zijn meest recente rol was hij als Global Training Manager bij Bosch Security Systems BV in Eindhoven verantwoordelijk voor het wereldwijde scholingsprogramma in de businessunit Video. De kennis die hij op dat gebied heeft opgedaan, kan Mul nu inzetten bij de verdere ontwikkeling van de Axis Communications Academy. Hij krijgt hierbij ondersteuning van vier ervaren trainers in de regio Middle Europe.

Mul zal zich tevens bezighouden met Pre-Sales Support en andere dienstverlening. Het centrale doel is de dienstverlening aan partners en klanten verder te optimaliseren, om tegemoet te kunnen komen aan zelfs de meest specifieke eisen uit de verschillende marktsegmenten. Op dit moment worden hiervoor in de regio Middle Europe en Zweden in totaal veertien medewerkers ingezet.

“Dankzij zijn uitgebreide ervaring in de beveiligingsbranche is Jan-Bart Mul een grote aanwinst voor onze onderneming. Met zijn competenties binnen het vakgebied gaat hij ons helpen om de technische consultancy en het trainings- en serviceaanbod voor onze partners en klanten ook in de toekomst op een hoog niveau te houden en op een aantal gebieden te optimaliseren”, vertelt Edwin Roobol, directeur van Axis Communications Middle Europe.

Esther Noorman aan de slag als Channel Marketing Coördinator in de Benelux
De tweede nieuwe aanwinst is Esther Noorman die begin februari gestart is in het Channel Marketing-team. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten die samen met partners uitgevoerd worden. Zij zal zich tevens bezighouden met het organiseren van een breed scala aan evenementen en beurzen in België, Nederland en Luxemburg. Esther heeft in haar carrière waardevolle ervaring opgedaan onder meer in PR, event management en marketing in de automobielindustrie.

Pontus Nilsson aangenomen voor HR-strategie
Pontus Nilsson heeft waardevolle ervaring opgedaan als Human Resources Manager bij personeelsbemiddelaar Academy Work Germany en studeerde Human Resource Management in Linköping. De Zweed gaat vanaf april bij Axis Communications aan de slag als HR-manager en heeft als taak de bijzondere werkomgeving bij Axis te behouden en te versterken. “Met Pontus hebben wij een mooie versterking gevonden in ons management team voor de regio. HR is en blijft van groot belang bij Axis Communications om onze onderscheidende bedrijfscultuur te behouden”, besluit Edwin Roobol.

Over Axis
Axis Communications biedt intelligente beveiligingsoplossingen aan voor een slimmere en veiligere wereld. Als wereldwijde marktleider in netwerkvideo, zet Axis de toon in de sector door het lanceren van innovatieve en kwalitatief hoogstaande netwerkproducten -gebaseerd op een open platform -, via een globaal partnernetwerk. Axis ontwikkelt lange termijn relaties met haar partners en voorziet hen van de nodige kennis en kwalitatieve netwerkproducten in zowel bestaande als nieuwe markten. Axis heeft wereldwijd meer dan 2.100 toegewijde werknemers met vestigingen in meer dan 50 landen en een wereldwijde samenwerking met ruim 70.000 partners. Axis is opgericht in 1984 in Zweden en staat genoteerd op de NASDAQ Stockholm onder de beurscode AXIS. Meer informatie over Axis op www.AXIS.com

Axis Communications BV
Edwin Roobol
Telefoon: 010 – 750 46 00
E-mail: Edwin.roobol(at)axis.com

Whizpr
Paul Maris
Telefoon: 0317 - 410 483
E-mail: axis(at)whizpr.nl
Laatste van Axis Communications BV
Axis Communications breidt zijn team uit

Axis introduceert Site Designer voor intuïtief ontwerp van complete beveiligingsinstallaties

Deuren gaan open met Axis Communications en Microsoft Skype for Business
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials