www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (5 jaar en 159 dagen geleden)
PR: Whizpr

HTC introduceert nieuwe HTC Desire-toestellen met opvallend en uniek 'micro splash'-design

Unieke ‘micro splash’-designs geven een nieuwe look aan de HTC Desire-serie

Barcelona/Utrecht, 21 februari 2016 - HTC, innovator op het gebied van slimme mobiele devices en technologieën, introduceert vandaag met de HTC Desire 530 en de HTC Desire 825 zijn nieuwste toevoegingen aan de HTC Desire-serie. De toestellen hebben beide een nieuwe look & feel, dankzij het ‘micro splash’-design. Dit betekent dat ieder afzonderlijk toestel beschikt over een uniek en gepersonaliseerd ontwerp. Verder beschikken beide toestellen over goede functionaliteiten en uitstekende prestaties.

Van fashion tot telefoons
Het nieuwe ‘micro splash’-design is gebaseerd op persoonlijke smaken, gericht op het verlangen je te onderscheiden van de massa en op het gegeven dat telefoons tegenwoordig ook doorgaan als fashion-item. Bij het ontwerp is door het design-team van HTC een verfproces toegepast waarbij ieder toestel uniek is behandeld. Speciaal ontworpen verfopzetstukken en instellingen die de druk en de viscositeit van de verf regelen, heeft het HTC-team in staat gesteld voor iedere afzonderlijke telefoon een uniek patroon te creëren. Dit betekent dat de gebruikte designs voor de HTC Desire 530 en de HTC Desire 825 nog niet eerder op de markt zijn verschenen.

Door zijn beschikbaarheid in de kleuren Stratus White Remix met duo color micro splash voor de HTC Desire 825 en de kleuren Graphite Grey en Solid Stratus White block colors voor de HTC Desire 530, leveren deze telefoons iets persoonlijks voor iedereen.

Gebaseerd op het idee dat mensen graag hun stijl aanpassen en bijblijven bij de laatste trends, heeft het design-team van HTC tevens ‘snap on’-cases in twee verschillende kleuren gecreëerd. Daarnaast introduceert HTC met de komst van de nieuwe HTC Desire-toestellen een keycord, geïnspireerd op de handlus van tassen. Verder beschikken de HTC Desire 530 en HTC Desire 825 over meer dan 25.000 verschillende thema’s die de gebruiker in staat stelt het kleurthema en het achtergrondscherm aan te passen op basis van zijn of haar favoriete foto’s.

“HTC staat bekend om zijn toestellen met een toonaangevend design, gecombineerd met smart features. We hebben geluisterd naar onze klanten en we weten dat ze naast een fashion-item ook steeds meer op zoek zijn naar meer personalisatiemogelijkheden in hun telefoons. We zijn trots om vandaag onze meest unieke HTC Desire-toestellen aan te kondigen, die ook dit keer de grenzen van design verleggen”, zegt Chialin Chang, President Sales bij HTC.

Geluidskwaliteit zoals het hoort
Naast het design, is de geluidskwaliteit een belangrijk onderdeel van HTC’s nieuwste Desire-toestellen. Daar waar muziekkeuze zeer persoonsgebonden is, is de drang naar kwalitatief hoogwaardige audio universeel. De HTC Desire 825 is Hi-Res Audio gecertificeerd en voorzien van HTC’s BoomSound en Dolby Audio™-technologie. Verder levert Audio Playback vier keer meer audiodetails dan CD-kwaliteit, waardoor de gebruiker verzekerd is van een rijkere en dynamische muziekervaring.

Maak de perfecte foto
Gebaseerd op de verwachting dat jongeren meer dan 25.000 selfies maken gedurende hun leven, zijn de nieuwe HTC Desire-toestellen speciaal ontwikkeld met een 5MP front facing-camera. Deze zorgt ervoor dat expressieve foto’s snel en gemakkelijk vastgelegd kunnen worden. Met de Auto Selfie- en Voice Selfie-modus kun je een foto nemen zonder een knop te hoeven aanraken, waardoor jij je volledig kunt richten op de perfect genomen selfie. De ‘Live Make-up’-functie op de HTC Desire 825 zorgt bovendien voor de nodige finishing touches die nodig zijn voor een perfecte look.

Beide toestellen beschikken tevens over geavanceerde hoofdcamera’s. De HTC Desire 530 is voorzien van een 8MP camera en de HTC Desire 825 heeft een 13MP camera die ontworpen zijn om momenten keer op keer in hoge kwaliteit vast te leggen. Wanneer de omgeving geen optimale condities biedt voor het maken van foto’s, zorgt de BSI-sensor op de twee toestellen voor betere prestaties bij weinig licht. Met de burst shot-functie kun je bewegingen vastzetten voor het nemen van dynamische foto’s en met sweep panorama maak je professioneel uitziende landschapsfoto’s. De toestellen worden geleverd met Google Photo. Hierdoor heb je meer ruimte op het toestel en onbeperkte opslagruimte voor je foto’s en video’s.

Afgestemd op jou
Slimme technologie wordt steeds vaker gebruikt om gezondheid of fitness-doelen te monitoren. De nieuwe HTC Sensor Hub, die beschikbaar is op de HTC Desire 825, biedt een handig hulpmiddel om controle te krijgen over je persoonlijke welzijn. De HTC Sensor Hub herkent jouw activiteiten, gebaren en bewegingen. De real-time statistieken van snelheid, tempo, route en hoogte kunnen automatisch gekoppeld worden aan een aantal populaire sportapplicaties, waaronder Runtastic Running & Fitness, Runkeeper, Endomondo Running & Walking en Google Fit.

Beschikbaarheid
De HTC Desire 530 is vanaf medio maart en de HTC Desire 825 vanaf begin mei verkrijgbaar bij zowel retailers als op htc.com.

Over HTC
Als wereldwijd innovator op het gebied van slimme mobiele devices en technologieën heeft HTC Corporation sinds zijn oprichting in 1997 bekroonde producten en primeurs op zijn naam staan, waaronder de mobiele telefoons uit de veelgeprezen HTC One- en HTC Desire-serie. Het streven naar perfectie is de kern van alles wat HTC doet, met iconische designs en innovatieve mobiele ervaringen voor consumenten over de hele wereld tot gevolg. HTC is genoteerd op de Taiwanese beurs (2498). Voor meer informatie: http://www.htc.com/nl/.

Whizpr
Julien Harbers / Mandy Visser
E-mail: htc(at)whizpr.nl
Laatste van HTC Netherlands B.V.
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 5 jaar en 159 dagen
HTC Netherland.. contact

Logo HTC Netherlands B.V.

info_htcbenelux@htc.com
  www.htc.com/nl
HTC Netherland.. sociaal

HTC Netherland.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric