www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: ContentXperience

BPSolutions wint IBM Beacon Award 2016 in de categorie 'Outstanding Technical Vitality Major Markets'

Driebergen, 18 februari 2016 – BPSolutions is voor de derde achtereenvolgende keer uitgeroepen tot winnaar van de wereldwijde IBM Beacon Award in de categorie ‘Outstanding Technical Vitality’.

Ieder jaar wordt een select aantal IBM Business Partners die uitzonderlijke oplossingen hebben geleverd door IBM onderscheiden. Hierbij wordt gekeken naar hoe de oplossing waarde heeft toegevoegd aan de wijze waarop hun klanten zakendoen en deze klanten heeft geassisteerd bij de transformatie naar het tijdperk van ‘cognitive computing’. Dit jaar worden in het bijzonder ook oplossingen op het gebied van IBM Watson, cloud computing en analytics onderscheiden.

“De toekenning van de IBM Beacon Award is op zich al fantastisch, maar dat we deze prestigieuze award in de categorie ‘Outstanding Technical Vitality’ voor het derde jaar op rij hebben ontvangen is de ultieme bevestiging van onze unieke kennis en bekwaamheden die we permanent ter beschikking stellen aan onze klanten”, zegt Mark de Groot, CEO van BPSolutions. “Ik wil graag onze (referentie)klanten bedanken voor hun vertrouwen en onze medewerkers voor hun inzet om jaar na jaar zo’n fantastische prestatie van deskundigheid en flexibiliteit neer te zetten.”

De Beacon Awards vormen een integraal onderdeel van het IBM-programma voor het onderscheiden van haar Business Partners. De winnaars worden uit honderden nominaties geselecteerd door een experts panel dat bestaat uit IBM executives, sectoranalisten en leden van de pers. De annoncering van de winnaars vond woensdag plaats tijdens de IBM PartnerWorld Leadership Conference in Orlando, Florida. Er zijn Beacon Awards toegekend in 24 categorieën.

“Met de toekenning van de IBM Beacon Awards worden Business Partners geëerd die consistent excelleren in het leveren van oplossingen waarmee transformatieprocessen en groei gestimuleerd worden bij hun klanten”, zegt Marc Dupaquier, general manager IBM Global Business Partners. “Wij feliciteren BPSolutions met de IBM Beacon Award for Technical Vitality Major Markets en het fungeren als een trusted advisor naar hun klanten met het Hybride Cloud Enterprise IT Platform."

Meer informatie met betrekking tot de IBM Beacon Awards, inclusief informatie over de winnaars en finalisten, vindt u op deze website.

//////////////////////////////////////////EINDE PERSBERICHT/////////////////////////////////////////////

Profiel BPSolutions Group
BPSolutions is sinds 2001 erkend adviseur op het gebied van dynamische ICT infrastructuren, data management & analytics. BPSolutions heeft strategische samenwerkingsverbanden met IBM, Lenovo, HP, SAP en Microsoft.

Daarnaast biedt BPSolutions onder vlag van BPCloudServices 24/7 managed cloud services voor missie-kritische omgevingen. BPCloudServices ontzorgt de IT-afdelingen van ondernemingen van elk formaat door IT-monitoring en beheerdiensten op afstand en on-site te leveren. De doelstelling is een stabiele IT-omgeving met de hoogst mogelijke beschikbaarheid. Het motto is: 'Always Up'. Door het gebruik van bewezen monitoring tools in combinatie met ervaren mensen en ITIL 'best practices' worden problemen vroegtijdig gesignaleerd en waar mogelijk voorkomen.

Voor nadere informatie:
BPSolutions
drs. M.A. (Mark) de Groot, Algemeen Directeur
Tel.: 0343-529000
E-mail: mark.de.groot@bpsolutions.nl
Web: www.bpsolutions.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van BPSolutions BV
3 mei 2019 Ronald van Heek (43) wordt Chief Commercial Officer bij BPSolutions

8 jan 2019 DigiTrust certificeert BPSolutions voor NEN7510:2017

6 aug 2018 BusinessAthletes & BPSolutions naar volgende ronde IBM Watson Build Challenge

Logo ContentXperience

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl