www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: CheckTwice

Cisco versnelt digitale transformatie met nieuwe oplossingen

Betere klantervaring, tevreden personeel en slimme kantoorgebouwen

Amsterdam, 17 februari 2016 – De overgang naar het digitale tijdperk betekent onder meer dat Cisco klanten kan helpen hun bedrijfsvoering te transformeren om te profiteren van nieuwe kansen. Vandaag presenteert Cisco drie oplossingen die ontworpen zijn om bestaande businessmodellen naar een nieuw niveau te brengen: Customer Experience, Workforce Experience en Digital Ceiling.

In dit digitale tijdperk lopen de verwachtingen die aan bedrijven worden gesteld snel op. Zij moeten snel en met krach reageren om de band met hun klanten én met hun werknemers verder aan te halen. Om een succesvolle digitale onderneming te worden, moeten bedrijven een antwoord op deze drie belangrijke vragen formuleren:
  • Gebruiken we voorspellende data-analyses om de klantervaring te personaliseren?

• Doen we het uiterste om medewerkers zo efficiënt mogelijk te laten werken en om ze blijvend aan het bedrijf te binden?

• Veranderen we onze businessmodellen om de bedrijfsvoering te optimaliseren en er de meeste waarde uit te halen?
De nieuwe digitale oplossingen van Cisco zijn verkrijgbaar als een complete combinatie van hardware, software en diensten van Cisco en van meer dan 60 partners. Deze oplossingen bieden de flexibiliteit om zonder risico's bestaande functionaliteit verder uit te breiden.

Digitale klantervaring: drie nieuwe oplossingen
De klant is koning en de nieuwe oplossingen zijn er dan ook primair op gericht om de klantervaring te verbeteren en om de interactie met de klant te meten en te optimaliseren. Juist deze gegevens verstevigen de band met de klant en vergroten de loyaliteit.

Virtuele expertise
Deze oplossing biedt eenvoudige, realtime interactie met experts, overal, op elk apparaat. Van verzekeringsclaims tot toegang tot medische gegevens - klanten willen dat regelen of inzien op een moment dat het ze uitkomt. Enkele sleutelelementen van deze oplossing zijn Unified Call Manager, Cisco Unified Contact Center en Cisco UCS Server.

Mobiele ervaring
Op maat gemaakte mobiele interactie ligt aan de basis van deze oplossing. De meerderheid van mensen die een mobiele telefoon gebruiken om de specificaties van een product te raadplegen, blijken ook daadwerkelijk hun mobiel te gebruiken om het aan te schaffen. Met deze oplossing kan de omzet worden vergroot en een langdurige klantenbinding tot stand worden gebracht. Sleutelcomponenten van deze oplossing zijn onder meer Connected Mobile Experience en Enterprise Mobility Service Platform.

Intelligente filialen
Met deze oplossing zijn snel uitgebreide diensten voor filialen beschikbaar te maken - een kritisch gegeven voor de best mogelijke klantervaring. Sleutelcomponenten hiervan zijn onder meer Cisco 4000 Series Integrated Services Routers and Security Bundle, de Catalyst 3850-switches en UCS E-Servers.

Personeelservaring: één nieuwe oplossing
Werknemers zijn de verbindende factor in elke onderneming. Zorg daarom voor een werkplek waar ze goed kunnen samenwerken en die digitaal innovatief is. Alleen zo blijft het talent binnenboord en is de organisatie aantrekkelijk voor de aanstormende generatie. Dit kan door uiteenlopende manieren van werken te faciliteren en werkplekken op maat te maken.

Werkplekproductiviteit
Verhoog de productiviteit, verminder kosten en faciliteer face-to-face samenwerking en videoconferenties. Deze oplossing bestaat uit gestandaardiseerde kantoorruimten die gebruikers naar eigen wens kunnen aankleden. Sleutelonderdelen hier zijn Cisco Video end-points, TelePresence Management Suite en Cisco UCS Server.

Digital Ceiling: nieuwe lichtoplossingen van partners
Cisco's Digital Ceiling brengt diverse componenten van een kantoorgebouw samen, zoals verlichting, verwarming, koeling, sensoren en andere 'voelhoorns'. Deze werken nu allemaal samen om de efficiency te verhogen, de kosten te verlagen en unieke gebruikerservaringen te bieden. Dit resulteert in een win-win situatie: gebouwen worden niet alleen slim, maar zijn ook verbonden, veilig en eenvoudig te beheren.
  • Gebruik de kracht van partners
    Gebruikers van Digital Ceiling hebben toegang tot de rijke expertise van 15 partners op het gebied van verlichting, gebouwautomatisering en ISV's, en profiteren van Cisco's partnerorganisatie. Door iedereen samen te brengen en een raamwerk voor Digital Ceiling te creëren, faciliteren we een open en beveiligde communicatie. Ofwel: een nieuwe Information Exchange.

• Gebruik de Information Exchange
    Dit vereenvoudigt de interoperabiliteit tussen apparatuur, sensoren en triggers en maakt een efficiëntere communicatie over CoAP mogelijk (een standaard IoT-protocol).

• Verlichting
    Ontdek nieuwe lichtoplossingen van marktleidende fabrikanten die via het IP-netwerk worden aangestuurd.

• Een geoptimaliseerd Cisco-netwerk
    Dit omvat nu ook switches waarmee de verlichting en gebouwautomatisering op een geconvergeerd IP-netwerk kunnen worden aangestuurd. Mogelijkheden als Perpetual Power over Ethernet (PoE), Fast Boot, Smart Install en software voor sensorintegratie (inclusief beweging, licht, temperatuur, infrarood en vochtigheid) maken hier deel van uit.

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op http://thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via http://m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: http://ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: http://newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:
Cisco
Iris Mulder
Mob: 06 4184 4279
E-mail: imulder@cisco.com

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Eerder van Cisco
12 nov 2019 Cisco Meraki vereenvoudigt netwerkbeveiliging voor het mkb

8 nov 2019 Cisco biedt één platform voor collaboration-oplossingen

7 nov 2019 Cisco komt met reeks nieuwe oplossingen voor het mkb
Persberichten van maandag 18 november 2019
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

Zyxel’s nieuwe geavanceerde firewall geeft kleine bedrijven controle over hun cybersecurity

NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020

Zie ginds komt de Sintbot

Toucan Toco zoekt partners in Benelux om groei te versnellen

Volledig waterdichte RVS-panels van essentieel belang in chemische en voedingsmiddelenindustrie

McCoy gaat samen met Flow en lanceert beheer- en transformatiediensten 2.0

Global Client Programma van Nedap wint GIT Security Award

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst

Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau