www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 119 dagen geleden)

Red Hat benoemt Global Knowledge tot Training Reseller of the Year 2015

Klanten profiteren mee: korting op Red Hat-trainingen op 18 februari

Nieuwegein, 16 februari 2016 – Global Knowledge, wereldwijd aanbieder van IT, management- en vaardigheidstrainingen, is in Nederland door Red Hat benoemd tot Training Reseller of the Year 2015. Met deze jaarlijkse award prijst de leverancier van open source-oplossingen zijn premier training partners. Global Knowledge ontvangt de eerste prijs voor training partners vanwege zijn grote kennisbijdrage aan het ondersteunen van klanten om het maximale uit Red Hat-oplossingen te halen.

Global Knowledge wint de prijs voor de meest waardevolle aanbieder van Red Hat-cursussen voor het tweede jaar op rij. De trainingsaanbieder is daar trots op en laat klanten van de award meeprofiteren. Daarom krijgen alle Global Knowledge-klanten en andere geïnteresseerden op 18 februari 2016 15 % korting op Red Hat-trainingen en -certificeringstrajecten.

Global Knowledge biedt klanten veel mogelijkheden om alles uit Red Hat-oplossingen te halen. Zo kunnen Global Knowledge-klanten een gratis assessment afnemen. Hierin analyseert Global Knowledge welke Red Hat-kennis wel en juist niet aanwezig is. Daarnaast breidt Global Knowledge zijn trainingsaanbod uit met een aantal nieuwe Red Hat voor Linux-cursussen. Daar bovenop zijn er twee trainingen gratis online te volgen.

Doe een gratis Red Hat Assessment en bekijk het actuele aanbod van Red Hat voor Linux-cursussen met 15% korting

Over Global Knowledge
Global Knowledge is de grootste onafhankelijke aanbieder van bedrijfstrainingen voor IT en management professionals. De onderneming levert een breed spectrum aan praktijk- en theoriecursussen voor IT'ers en projectmanagers. De trainingen kunnen in diverse leermethodieken worden aangeboden – klassikaal in eigen opleidingscentra of op locatie bij de klant en virtueel via internet. Cursisten kunnen technologietrainingen volgen van onder andere Amazon Web Services, Cisco, SAP, Citrix, IBM, Juniper, Microsoft, Red Hat en VMware. Daarnaast biedt Global Knowledge vaardigheidstrainingen op bijvoorbeeld het gebied van communicatiemanagement, business analytics, projectmanagement en ITIL service management. Global Knowledge helpt profit-, non-profitorganisaties en overheidsinstellingen om kennis en kunde om te zetten in hogere productiviteit van medewerkers, klanten en distributiepartners.

Global Knowledge telt wereldwijd meer dan 1.200 medewerkers. De onderneming heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Cary, North Carolina. In Nederland heeft Global Knowledge vestigingen in Amsterdam, Drachten, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein, Rotterdam, Zoetermeer en Zwolle.

Ga voor meer informatie naar www.globalknowledge.nl

Global Knowledge
Bastiaan Preseun
Marketing Manager Benelux