www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: The Communication Force

Nieuwe Toshiba Portégé- en Tecra-laptops: stabiele krachtpatsers

Beheergemak voor de zakelijke gebruiker

Breda, 15 februari 2016 - Toshiba Information Systems Benelux voegt drie nieuwe modellen toe aan zijn zakelijke Portégé- en Tecra-lijn: de 13-inch Portégé A30-C, de 14-inch Tecra A40-C en de 15,6-inch Tecra A50-C. Behalve krachtige prestaties bieden deze modellen een flexibele combinatie van geavanceerde bescherming en beveiliging en eenvoudige IT-beheerbaarheid voor (middelgrote) ondernemingen en overheidsinstellingen. De modellen zijn het resultaat van de schat aan expertise die Toshiba heeft opgebouwd gedurende dertig jaar laptopontwikkeling.

De nieuwe Portégé- en Tecra-modellen zijn probleemloos te integreren in de bestaande IT-infrastructuur van organisaties dankzij de gemeenschappelijke beeld- en platformstabiliteit, die het inzetten van bestaande én nieuwe modellen uit de betreffende lijn vergemakkelijkt, zonder dat het beheer bemoeilijkt wordt. Door de uniforme wijze van docking bij alle modellen is het eenvoudig om de benodigde randapparatuur aan te sluiten en laptoponafhankelijke flexwerkplekken te creëren.

Optimale zekerheid
Alle modellen hebben met goed gevolg de strenge Highly Accelerated Life Test (H.A.L.T.) van het onafhankelijke Duitse instituut TÜV Rheinland® doorstaan om te kijken of ze bestand zijn tegen de dagelijkse werkdruk. Tevens is getest of ze voldoen aan de kwaliteitseisen bedoeld om de bedrijfsactiva en -gegevens te beschermen tegen onvoorzien stoten en morsen. Zo is gekeken of ze een val van maximaal 76 cm hoogte overleven en of het toetsenbord spatbestendig is tot maximaal 30 ml vloeistof[1]. Om de beveiliging verder te verbeteren, heeft de klant bij ieder model de keuze uit een optionele vingerafdruklezer, dedicated Trusted Platform Module 2.0 (TPM), Intel® Advanced Management Technology (AMT) of smartcardlezer. Deze voorzieningen stellen gebruikers in staat de onbevoegde toegang tot de laptop en de gegevens die daarop staan te verhinderen. Doordat Toshiba op elk Portégé- en Tecra-model zijn eigen BIOS creëert en controleert, is de gebruiker verzekerd van een extra beveiligingslaag die de kans op oneigenlijke toegang aanzienlijk vermindert en kan voorkomen dat de laptop bij een eventuele aanval toegang geeft tot niet voor iedereen bestemde informatie.

Omdat de Portégé A30-C en de Tecra A40-C en A50-C zijn ontworpen met de zakelijke gebruiker in het achterhoofd, is met elk detail rekening gehouden om de prestaties en productiviteit te optimaliseren. Alle modellen zijn uitgerust met maximaal zesde generatie Intel Core vPro-processors, om de best mogelijke combinatie van performance en batterijlevensduur te kunnen realiseren, inclusief verbeterde hardwarebeveiliging. Alle drie beschikken ze bovendien over een niet-reflecterend beeldscherm dat de zichtbaarheid verbetert en de reflectie vermindert wanneer de gebruiker buiten of in een fel verlicht kantoor werkt. Ter bevordering van de productiviteit bij het werken in donkere omstandigheden, zoals tijdens een nachtvlucht, zijn ze verder allemaal voorzien van een toetsenbord met achtergrondverlichting.

Om de klant extra vertrouwen te geven, worden zowel de Portégé A30-C als de Tecra A40-C en A50-C geleverd met Toshiba’s Reliability Guarantee[2]. Dit houdt in dat de laptop in het onwaarschijnlijke geval dat hij defect raakt gratis gerepareerd wordt en de koper het volledige aanschafbedrag vergoed krijgt.

Optimale productiviteit
Met zijn gewicht vanaf slechts 1,5 kg, unieke 33,8 cm (13,3”) zwarte magnesiumbehuizing en batterijlevensduur van maximaal acht uur[3] (een volle werkdag) laat de Portégé A30-C gebruikers opnieuw ontdekken wat het betekent om echt mobiel te zijn terwijl zij werken. De 35,6 cm (14”) Tecra A40-C en de 39,6 cm (15,6”) Tecra A50-C hebben beide een groter beeldscherm voor gebruikers die prijs stellen op een royaler schermformaat of vaker achter hun bureau zitten, terwijl ze nog steeds profiteren van de batterijlevensduur van acht uur[3] voor het geval ze een tijdje op een plek werken waar geen stopcontact aanwezig is. Beide Tecra’s hebben een staalgrijze uitvoering met een verfijnde haarlijnafwerking.

Optimale connectiviteit
Alle nieuwe modellen in de Portégé- en Tecra-lijn stellen professionals in staat continu ‘connected’ te blijven, ongeacht de locatie waar ze zich bevinden. De hoogwaardige Intel® Dual Band Wireless-AC 8260 garandeert snelle verbindingen en een snelle overdracht van informatie, wat zorgt voor meer productiviteit bij online werken, terwijl de optionele LTE-connectiviteit mobiele toegang onderweg mogelijk maakt. Een groot aantal full-size slots, waaronder 3 x USB 3.0-poorten[4], 1 x HDMI®, 1 x SD-kaartslot en een RGB- en Gbit LAN-poort, staat borg voor volledige connectiviteit en een soepele overdracht van informatie. De geïntegreerde Intel® Wireless Display-technologie maakt een einde aan het gedoe met kabels bij de aansluiting van compatibele apparatuur.

Beschikbaarheid en prijzen
Portégé A30-C (januari, 867 euro excl.); Tecra A40-C (maart, 989 euro excl.); Portégé A50-C (februari, 699 euro excl.)

[1] Spatbestendige toetsenborden helpen data te beschermen tegen onvoorzien gemors van maximaal 30 ml vloeistof. Dit geeft gebruikers drie minuten de tijd hun laptop af te sluiten en hun data in veiligheid te brengen.
[2] Onderworpen aan de Algemene Voorwaarden. Alleen geselecteerde landen. Mocht uw laptop binnen een jaar na aankoop kapotgaan, dan kan de klant in aanmerking komen voor een gratis Standaard Garantie-reparatie en een restitutie van het aankoopbedrag. Claims kunnen alleen worden ingediend wanneer de laptop binnen 30 dagen na aankoop geregistreerd is. Voor de volledige voorwaarden, klik hier.
[3] Gebaseerd op MobileMark 2014.
[4] De Tecra A50-C beschikt over 2 x USB 3.0 en 2 x USB 2.0.

Over Toshiba
Toshiba Corporation, een Fortune Global 500-bedrijf, levert toonaangevende oplossingen in de vorm van geavanceerde elektronische en elektrische producten en systemen in vijf strategische businessdomeinen: Energy & Infrastructure, Community Solutions, Healthcare Systems & Services, Electronic Devices & Components en Lifestyle Products & Services. Op basis van het commitment van de Toshiba Group, ‘Committed to People, Committed to the Future’, bevordert Toshiba wereldwijd activiteiten die groei door creativiteit en innovatie helpen waarborgen en bijdragen bij aan de totstandkoming van een wereld waarin mensen overal onder veilige en comfortabele omstandigheden leven.

Toshiba, in 1875 opgericht in Tokio, is vandaag de dag de spil in een mondiaal netwerk van meer dan 580 bedrijven en 199.000 werknemers en een jaaromzet van ruim 6,6 triljoen yen (55 miljard US dollar).

Meer informatie over Toshiba is te vinden op: www.toshiba.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van Toshiba
16 jan 2019 Toshiba en IGEL sluiten partnership voor mobiele thin client oplossing

26 nov 2018 Toshiba presenteert 2019 voorspellingen in digitale werkomgeving

25 okt 2018 Toshiba biedt zakenreiziger extra beveiligingsopties
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl