www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Aspect Software introduceert Aspect CXP 15 – nieuwe, dynamische, visuele ontwikkelomgeving voor selfserviceapplicaties

• Verbeterde visuele ontwikkeltools voor snellere en eenvoudigere selfserviceapplicatieontwikkeling
  • Geavanceerde integratie van Aspect Unified IP en Aspect CXP 15 verbindt selfservice met groter klantenservice-ecosysteem en creëert eenvoudiger analyse van de customer journey
  • Compleet softwareplatform ontwikkeld om makkelijk selfserviceapplicaties te bouwen, te beheren en te analyseren voor verschillende kanalen, beschikbaar on-premise of in de Aspect Cloud
Amsterdam, 15 februari 2016 Aspect Software introduceert Aspect CXP 15 (Customer Experience Platform). Deze release voegt geavanceerde integratie toe aan het consumer engagement platform unified IP van Aspect en biedt de mogelijkheid tot een naadloze overdracht van selfservice-interacties aan live agent-assistentie. Andere verbeteringen zorgen voor snelheid en gemak bij het creëren van intelligente selfserviceapplicaties als Interactive Voice Response (IVR) en Interactive Text Response (ITR), die slechts eenmalig vormgegeven hoeven te worden en overal in te zetten zijn.

“De missie van Aspect  is om technologie te ontwikkelen, die het voor organisaties eenvoudig maakt om met klanten te communiceren via sms- of berichtenplatformen, en via zowel selfservice- als agent-interactie. De nieuwe, gebruiksvriendelijke Aspect CXP Designer laat zowel ontwikkelaars als niet-ontwikkelaars eenvoudige, klantvriendelijke selfserviceapplicaties maken voor de kanalen die de klanten willen gebruiken, zoals sms, Twitter, berichten-apps en IVR”, zegt Joe Gagnon, Global General Manager Cloud Solutions en Chief Customer Strategy Officer van Aspect. “Met de geavanceerde integratie tussen Aspect CXP en Unified IP is het voor klanten eenvoudiger dan ooit om de juiste agent te bereiken wanneer ze extra assistentie nodig hebben, als aanvulling op waar ze zelf met selfservice toe in staat zijn. De verbeteringen in CXP laten zien dat Aspect gaat voor het leveren van de best-in-class technologie om de relatie tussen klant en merk nog verder te optimaliseren.”

Aspect CXP Designer omvat tools voor zowel technische ontwikkelaars en designers, als niet-technische medewerkers. Op deze manier werken IT, operations en de business samen op één enkel platform. Met een geavanceerde en geïntegreerde aanpak kan Aspect CXP een eenvoudig tekstbericht als ‘bel me’ verwerken en routeert dit als spraakbericht naar elk telefoonnummer of Unified IP-systeem. Aspect CXP vindt vervolgens de best beschikbare agent van verschillende contactcenters en regio’s. CXP 15 biedt ook nieuwe cradle to grave-rapportage die de customer journey laat zien via IVR, ACD-wachtrijen en agent-interacties in zowel Aspect CXP als Unified IP. De rapportages bieden inzichten in redenen waarom klanten bellen, of en hoe klanten hun doel bereiken, en kwantitatieve drop-outpercentages in de IVR en in de wachtrij. Dit is mogelijk van high-level statistieken tot het analyseren van individuele interacties.

Voor meer informatie over de webinterfaces voor selfservice development, administratie en rapportages: http://www.evolution.voxeo.com/.

Over Aspect
De volledig geïntegreerde oplossing van Aspect brengt de drie belangrijkste facetten van de moderne customer engagement-strategie samen: beheer van consumenteninteractie, personeelsoptimalisatie en backoffice. Met een volledige suite van cloud-, self-hosted en hybride opties helpen we de meest veeleisende contactcenters en backoffices om hun mensen, processen en contactmomenten naadloos op elkaar aan te sluiten en zo bijzondere consumentenervaringen te bieden. Ga voor meer informatie naar www.aspect.com.

Volg Aspect op Twitter via @AspectBNLux. Lees onze blogs op http://blogs.aspect.com.

Voor meer informatie:

LVTPR