www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

VMware Horizon 7 and Horizon Air maken meest snelle, eenvoudige en betaalbare applicatie- en desktop-levering mogelijk

Verbeteringen transformeren virtuele desktops en applicaties voor de mobile-cloud

Utrecht, 9 februari 2016 - VMware, Inc (NYSE: VMW), wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en business-mobility, kondigt verbeteringen aan in VMware Horizon, de grootste digitale workspace-oplossing voor het leveren en managen van virtuele applicaties en desktops. VMware Horizon biedt onovertroffen snelheid in het leveren van gepersonaliseerde virtuele applicaties en desktops, inclusief cloud- en schaalvoordelen en een nieuw, cloud-geoptimaliseerd display-protocol. Er komt een nieuwe hybrid-mode mogelijkheid beschikbaar in VMware Horizon Air, om applicatie- en desktoplevering te vereenvoudigen. Dat gebeurt door de voordelen van een hyper-converged infrastructuur (HCI) te combineren met Virtual SAN ready nodes, met één cloud-based beheerscherm om on-premise- en cloud-deployments te managen. Met deze verbeteringen biedt VMware Horizon het meest uitgebreide applicatie- en desktop-virtualisatieportfolio in de sector.

“We blijven innovaties aanjagen en de levering en het beheer van virtuele applicaties en desktops vormgeven. We bieden een nieuwe level van eenvoud, betaalbaarheid en snelheid”, aldus Sumit Dhawan, senior vice president en general manager Desktop Products, End-User Computing bij VMware. “In toenemende mate hebben bedrijven een cloud-first mentaliteit en willen anytime en anywhere toegang tot applicaties, diensten en resources op verschillende apparaten. Samen met een ecosysteem aan technologiepartners zoals Dell, EMC, Fujitsu, HPE, IGEL, NVIDIA, Sphere3D, zorgt VMware Horizon voor een digitale werkplek die de flexibiliteit biedt ieder gewenst delivery-model te kiezen.”

VMware Horizon 7 en Horizon Air – applicatie- en desktopvirtualisatie opnieuw vormgegeven
VMware Horizon 7 en VMware Horizon Air transformeren op radicale wijze traditionele applicatie- en desktopvirtualisatie. Dat gebeurt via een platform dat klaar is voor hybride implementatie en dat workloads ondersteunt, in de cloud of on-premise.

Nieuwe mogelijkheden van VMware Horizon 7 and VMware Horizon Air:

• Just in Time Delivery – De provisioning van  full-featured, gepersonaliseerde, digitale workspaces wordt vele malen versneld (op basis van VMware instant clone-technologie (voorheen project Fargo)). Het is nu mogelijk om 2.000 desktops in minder dan 20 minuten te provisionen. Daarnaast worden non-persistent, virtuele applicaties en desktops on-demand geleverd.¹ Het Just-in-Time delivery-aanbod zorgt samen voor verbeterd management, onderhoud en beveiliging.

• Blast Extreme – Een nieuw display-protocol dat is gebouwd en geoptimaliseerd voor mobile-cloud netwerken, biedt GPU off-load om schaalbaarheid en mobile network support te vermeerderen. Zo wordt de meest brede reeks aan H.264-apparaten, inclusief de meest goedkope PC’s, ondersteund.

• Applicatie Lifecycle Management – VMware App Volumes 3.0 biedt een moderne aanpak voor applicatie lifecycle management en vereenvoudigt de creatie, implementatie en het beheer van applicaties.

• Smart Policies (enkel voor VMware Horizon 7) – IT-beveiliging is verbeterd door een real-time policy-based oplossing met contextual en role-based beheer van client-features, met mogelijkheden zoals USB- en clipboard-control.

• Integratie met VMware Workspace ONE – Voor organisaties die werknemers moeten beheren met mobiele devices en virtuele applicaties en desktops, is VMware Horizon geïntegreerd met en beschikbaar via VMware Workspace ONE.

Hybride beheer in VMware Horizon Air (voorheen Project Enzo)
VMware Horizon Air met hybride beheer, wordt een nieuwe cloud-scale architectuur die is ontworpen om de economische voordelen van cloud-based VMware virtuele applicatie- en desktop-technologie, te combineren met de eenvoud van een hyper-converged infrastructuur en Virtual SAN ready nodes. Dit houdt een nieuwe aanpak in voor het bouwen, deliveren en managen van virtuele workspaces. Verder biedt het klanten de keuze van een volledig cloud-hosted service of hybride service. Het bestaat uit twee hoofdcomponenten: een unified cloud control plane en Horizon Node-technologie die samenwerken met VMware Horizon Air ready-infrastructuur.

Voordelen van VMware Horizon Air met hybride-modus zijn:

• Eenvoudige Out of the Box-installatie – VMware Horizon Air hyper-converged appliances bieden plug-and-play eenvoud, waardoor virtuele applicaties en desktops up-and-running zijn in minder dan een uur.

• Creëren en opschalen van desktops op cloud-snelheid – Door de integratie van VMware Instant Clone-technologie met VMware App Volumes- en VMware User Environment Management-technologieën kunnen 2.000 virtuele desktops worden gecreëerd in minder dan 20 minuten.

• Elimineer onderhoud dankzij naadloze updates – Onderhoud wordt geëlimineerd met naadloze software-updates die direct kunnen worden toegepast op Windows-images en -applicaties.

• Hybride cloud-flexibiliteit – Applicatie- en desktop-workloads kunnen heen en weer worden verhuisd tussen on-premise datacenters en de cloud, allen gemanaged vanaf een consistent cloud control plane. Daarnaast kan de flexibiliteit van de cloud worden ingezet voor alledaags werk of desktop-bursting en disaster recovery.

Beschikbaarheid en prijzen
VMware Horizon 7 en VMware Horizon Air met hybride mode, komen naar verwachting dit kwartaal beschikbaar. VMware Horizon 7-prijzen starten bij $250 per gelijktijdige gebruiker, voor een levenslange licentie. Een VMware Horizon Air Hybrid Mode-licentie start bij $16 per gebruiker op naam per maand en $26 per concurrent user per maand. Daarbij mag de licentie door meerdere gebruikers benut worden, zij het niet tegelijkertijd.

---------

Over VMware
VMware is is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en business-mobility. De oplossingen van het bedrijf, die zijn gebaseerd op VMware’s gerenommeerde virtualisatietechnologie, maken een nieuw IT-model mogelijk dat altijd beschikbaar, flexibel en bovendien veiliger is. Klanten kunnen hierdoor sneller innoveren, en automatisch en veiliger elke applicatie leveren of consumeren. VMware behaalde in 2015 een jaaromzet van 6,6 miljard dollar, heeft meer dan 500.000 klanten en meer dan 75.000 partners. VMware is gevestigd in Silicon Valley, met kantoren over de hele wereld en kan online worden gevonden op www.vmware.com/nl.

VMware
Marcel Leenhouts
Telefoon: 030 284 95 00
E-mail: mleenhouts(at)vmware.com

Whizpr
Laura Witlox / Mandy Willemsen / Winnie Silvertand
E-mail: vmware(at)whizpr.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van VMware Nederland
5 nov 2019 VMware kondigt innovaties aan tijdens VMworld 2019 Europe

4 dec 2018 VMware biedt ‘As-A-Service-model’ voor lokale datacenters met nieuwe oplossingen voor AWS Outposts

6 nov 2018 VMware en AWS versnellen wereldwijde uitrol van VMware Cloud on AWS

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl