www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 127 dagen geleden)

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum

Logitech G810 Orion Spectrum beschikt over exclusieve Romer-G mechanische toetsen en intelligente RGB-verlichting met een prestatiegericht ontwerp

Leusden, 4 februari 2016 - Logitech komt met een uitbreiding van zijn lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden en introduceert de Logitech G810 Orion Spectrum, een full size RGB mechanisch gaming-toetsenbord. Het toetsenbord combineert Logitech’s vooraanstaande technologie met een hoogwaardige constructie die gericht is op het leveren van topprestaties voor een pure game-ervaring. Het Logitech G810 Orion Spectrum RGB Mechanical Gaming Keyboard beschikt over Logitech’s Romer-G mechanische toetsen, die ervoor zorgen dat toetsen 25 procent sneller reageren dan standaard mechanische toetsenborden. Daarnaast beschikt de G810 Orion Spectrum over aanpasbare RGB-verlichting en vaste mediaknoppen.

“We hebben het afgelopen jaar tientallen gamers ontmoet en hen gevraagd wat zij graag in een gaming-toetsenbord zouden willen zien”, zegt Ujesh Desai, vice president en general manager gaming bij Logitech. "De G810 Orion Spectrum is hiervan het resultaat; een strak en verfijnd ontwerp dat gericht is op het leveren van pure prestaties.”

Prestatiegericht ontwerp
Elk aspect van het toetsenbord is nauwkeurig ontworpen. Van eenvoudige details, zoals de matte structuur die vingerafdrukken maskeert en een duurzaam gevlochten kabel tot de meest complexe aspecten, waaronder de geavanceerde RGB-verlichting en de snelle en duurzame Romer-G mechanische toetsen.

Responsieve Romer-G toetsen
De Logitech G810 Orion Spectrum beschikt over Logitech’s Romer-G mechanische toetsen, die een vrijwel onmiddellijk reactievermogen bieden en toetsaanslagen tot 25 procent sneller registreren dan standaard mechanische toetsen. Met een nauwkeurigheid van 1,5mm ontvangen de Romer-G toetsen commando’s sneller. Dit geeft gamers bij het spelen van hun favoriete games, waarbij elke milliseconde telt, een voorsprong. Dankzij de verbeterde duurzaamheid van 70 miljoen toetsaanslagen, dat is tot 40 procent meer dan bij andere, standaard beschikbare toetsen, kan de gamer met vertrouwen gamen.

Aanpasbare RGB-verlichting
Met behulp van de Logitech Gaming Software (LGS) kan de verlichting van elke toets individueel worden aangepast. Daarbij kan er gekozen worden uit 16,8 miljoen verschillende kleuren. Daarnaast kunnen lichteffecten van verschillende Logitech G-producten op elkaar worden afgestemd, toetsen worden gemarkeerd voor het bijhouden van code’s of andere commando’s en kunnen kleuren worden aangepast aan de favoriete set-up van de gamer.

De centrale backlighting zorgt ervoor dat je makkelijk en zelfs in het donker de juiste toetsen tijdens het gamen weet te vinden. De LGS is voorgeprogrammeerd met aanpasbare verlichtingsprofielen voor meer dan 300 games.

Eenvoudig toegankelijke mediaknoppen
De Logitech G810 Orion Spectrum beschikt over vaste mediaknoppen waarmee muziek en video's direct afgespeeld, gepauzeerd en/of gedempt kunnen worden. Hierdoor kan achtergrondmuziek eenvoudig worden beheerd zonder de game te verlaten. Gebruik de roller om het volume aan te passen of een nummer over te slaan zonder een druk op de knop.

Volledig aanpasbaar
De LGS geeft volledige controle over de Logitech G810 Orion Spectrum. Pas je favoriete game aan met zelf ingestelde macro’s op de F1 t/m F12-toetsen. Beheer de RGB-verlichting op individuele toetsen en bepaal welke toetsen wel of niet oplichten wanneer je de Game Mode inschakelt.

Prijs en beschikbaarheid
Het Logitech G810 Orion Spectrum RGB Mechanical Keyboard is naar verwachting vanaf begin februari 2016 in Nederland beschikbaar via Alternate, Bol.com, Coolblue en Media Markt voor een adviesprijs van 189,- euro. Voor meer informatie, ga naar gaming.logitech.com, onze blog en/of de Logitech Gaming Benelux Facebook-pagina.

Logitech gaat samenwerking aan met Ubisoft voor Tom Clancy’s The Division
Logitech kondigt tevens een samenwerking aan voor de introductie van Tom Clancy’s The Division. Logitech neem hierbij deel aan de volledige game bundle-promoties en introduceert een nieuw Arx Control applet en aanpasbare RGB-verlichtingsprofielen. Dit biedt fans van The Division bij de introductie op 8 maart 2016 een verbeterde game-ervaring op de PC. Vanaf 8 februari is het Logitech G810 Orion Spectrum RGB Mechanical Gaming Keyboard verkrijgbaar in combinatie met de game The Division.

---------

Over Logitech
Logitech ontwerpt producten die een alledaagse plek hebben in het leven van mensen en hen verbindt met de gewenste digitale ervaring. Logitech is meer dan 30 jaar geleden begonnen met het verbinden van mensen door middel van computers. Nu ontwerpt Logitech producten die mensen bij elkaar brengt door middel van muziek, gaming, video en computing. Logitech International is opgericht in 1981 en genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Renée Rijken / Julien Harbers
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Jordy Kroeze
Marketing Manager Benelux (Gaming, Core en Harmony)

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Experis
Logo Kaspersky
Logo Schneider Electric
Logo Zyxel