www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 181 dagen geleden)

VCD Business Intelligence ontvangt SAP® EMEA Partner Excellence Award 2016 voor Analytics

Award uitgereikt tijdens SAP Field Kick-Off Meeting 2016

Groningen, 3 februari 2016 - VCD Business Intelligence maakt vandaag bekend de SAP® EMEA Partner Excellence Award 2016 voor Analytics te hebben ontvangen. SAP (NYSE: SAP) kent in de EMEA regio jaarlijks awards toe aan haar best presterende partners, die aantoonbare bijdragen hebben geleverd aan de digitale transformaties van klanten. Partners die dit jaar de onderscheiding ontvingen, hebben – in samenwerking met SAP – klanten geholpen te innoveren, hun resultaten te verbeteren, duurzaam te groeien en hun processen te vereenvoudigen met behulp van SAP oplossingen.

Niko Brouwer, directeur VCD Business Intelligence: “De EMEA Partner Excellence Award van SAP betekent veel voor ons.  Het is een mooie erkenning voor ons werk op het gebied van Analytics en de resultaten die we in samenwerking met onze klanten, ons team en SAP hebben gerealiseerd”.

Uit de vele partners waarmee SAP samenwerkt worden op basis van onder meer innovatie, kwalitatieve projecten en verkoopresultaten partners genomineerd voor de SAP Partner Excellence Awards. Een jury, bestaande uit zowel regionale als wereldwijde vertegenwoordigers van SAP, heeft de partners vervolgens getoetst aan diverse criteria waaronder klanttevredenheid. De awards zijn uitgereikt in verschillende categorieën.

“SAP feliciteert VCD Business Intelligence van harte met het winnen van de SAP EMEA Partner Excellence Award 2016 voor Analytics,” aldus Rodolpho Cardenuto, President, Global Partner Operations, SAP. “Deze award is toegekend aan VCD Business Intelligence vanwege het uitstekende werk op het gebied van Analytics en de toegevoegde waarde die VCD haar klanten steeds weer opnieuw weet te bieden. Samen met onze partners zitten wij dagelijks in het speelveld van de digitalisering van het bedrijfsleven. Vanuit SAP hechten we er veel waarde aan onze partners te ondersteunen in hun commerciële succes en samen met hen te werken aan de beste oplossingen waarmee we bijdragen aan groei en innovatie bij onze klanten.”

“VCD is al jarenlang Gold Partner van SAP op het gebied van Business Analytics. Het afgelopen jaar hebben we in samenwerking met enkele van onze klanten veel geïnvesteerd in het opdoen van ervaring op het gebied van Predictive Analytics. Hiermee kunnen organisaties onder andere sneller en beter gefundeerd strategische beslissingen nemen, zonder concessies te hoeven doen aan de nodige details van de onderbouwing.”, aldus Niko Brouwer van VCD Business Intelligence.

VCD Business Intelligence ontving de award tijdens de SAP Field Kick-Off Meeting in Barcelona, een jaarlijkse bijeenkomst van SAP directieleden, SAP medewerkers en partners. Het is SAP’s grootste jaarlijkse sales meeting, bedoeld om informatie uit te wisselen over SAP’s strategie, productinnovaties en commerciële ontwikkelingen ten aanzien van het komende jaar.

===

Over VCD Business Intelligence
VCD Business Intelligence is onderdeel van de VCD IT Groep, een zelfstandig multidisciplinair ICT-bedrijf met vestigingen in Groningen, Eindhoven en Delft. VCD Business Intelligence ontwikkelt, implementeert en onderhoudt geïntegreerde managementinformatie systemen, oplossingen voor planning en budgettering, performance management en workflow. Voor de realisatie hiervan wordt samengewerkt met diverse leveranciers van bron- en databasesystemen en wereldwijde marktleiders op het gebied van rapportage en analyse, zoals SAP. In meerdere sectoren heeft VCD een sterke positie verworven, waaronder de gezondheidszorg, retail, logistiek, industrie, non-profit en zakelijke dienstverlening.  VCD Business Intelligence heeft een eigen Service Desk van waaruit alle oplossingen worden ondersteund.

Over SAP
SAP and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP SE (or an SAP affiliate company) in Germany and other countries. See http://www.sap.com/corporate-en/legal/copyright/index.epx for additional trademark information and notices. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies.

SAP Forward-looking Statement
Any statements contained in this document that are not historical facts are forward-looking statements as defined in the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Words such as “anticipate,” “believe,” “estimate,” “expect,” “forecast,” “intend,” “may,” “plan,” “project,” “predict,” “should” and “will” and similar expressions as they relate to SAP are intended to identify such forward-looking statements. SAP undertakes no obligation to publicly update or revise any forward-looking statements. All forward-looking statements are subject to various risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from expectations The factors that could affect SAP's future financial results are discussed more fully in SAP's filings with the U.S. Securities and Exchange Commission ("SEC"), including SAP's most recent Annual Report on Form 20-F filed with the SEC. Readers are cautioned not to place undue reliance on these forward-looking statements, which speak only as of their dates.

Wilt u aanvullende informatie naar aanleiding van dit bericht?
Neem dan contact op met Christa Rust van VCD Business Intelligence via info@vcdbi.nl of via telefoonnummer 088 – 597 55 00.

VCD IT Groep

Vestiging Groningen (hoofdkantoor)
Eemsgolaan 17
9700 AX Groningen
Telefoon 088 - 597 5500
info@vcd.nl
www.vcd.nl
Laatste van VCD Business Intelligence
VCD Business Intelligence wint SAP Best Partner Managed Cloud Partner award

VCD Business Intelligence wint SAP awards

Verstreken tijd: 6 jaar en 181 dagen
VCD Business I.. contact

Logo VCD Business Intelligence

info@vcdbi.nl
  www.vcdbi.nl
VCD Business I.. sociaal

VCD Business I.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.