www.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 153 dagen geleden)

OKI kiest het luchtruim met Sendys Explorer in de cloud

Flexibel documentmanagement voor MFP-systemen van OKI

Hoofddorp, 2 februari 2016 – Met behulp van documentmanagement-oplossing Sendys Explorer verbeteren gebruikers van OKI Systems multifunctionele systemen (MFP's) de efficiëntie van de document-workflow aanzienlijk en wordt het datamanagement geoptimaliseerd. De oplossing wordt o.a. gekenmerkt door geïntegreerde tekenherkenning, mobiele verbinding met de cloud en een driverless afdrukmogelijkheid.

De serverbased software van Sendys, die de OKI-gebruikers per direct gratis kunnen gebruiken, scant documenten uit verschillende bronnen (MFP, smartphone, tabletcamera via de iOS-app of e-mailaccount) en zet deze om naar verschillende, bewerkbare formats (zoals PDF, PDF/A, JPEG, PNG, TIFF en TXT). Geïntegreerde optische tekenherkenning (OCR) maakt het mogelijk met full-text-zoeken snel en eenvoudig gegevens te verwerken en te vinden. Ook slaat Sendys Explorer alle gescande documenten op. De gebruiker kan de documenten vervolgens via het configuratiescherm van het multifunctionele systeem per e-mail aan zichzelf (Scan to Me) of aan een andere gebruiker (Scan to Email) zenden of in een eigen map (Scan to Folder) opslaan. Gebruikers kunnen de gegevens hierna direct via het operatorscherm van de OKI MFP afdrukken of via internet bewerken.

Gegevens uploaden met drag-and-drop maakt driverless afdrukken mogelijk
Ongeacht of het een tablet of smartphone betreft en ongeacht het besturingssysteem kunnen verschillende gegevensformats, zoals Word, Excel of Powerpoint eenvoudig met drag-and-drop via de webinterface van Sendys Explorer worden ge-upload. Vervolgens kan de gebruiker direct vanuit het configuratiescherm van de MFP de documenten afdrukken, zonder dat hiervoor een driver op het eindapparaat nodig is. Ook kunnen de gegevens per e-mail naar Sendys Explorer worden verzonden. Ze worden dan in het bedieningsbeeldscherm van de MFP of het configuratiescherm van de gratis apps voor iOS en Android van Sendys Explorer getoond. Op die manier kunnen ook printersystemen zonder configuratiescherm probleemloos worden gebruikt. Als verschillende OKI MFP's met een server van Sendys Explorer zijn verbonden, kan de gebruiker het gewenste printsysteem kiezen.

Verbinding met de cloud voor OKI MFP's
Optionele, aantrekkelijk geprijsde cloud connectors voor Google Cloud, Microsoft Sharepoint/OneDrive of Dropbox maken het OKI MFP-systeem snel en eenvoudig geschikt voor gebruik met de cloud. Sendys Explorer beheert de gebruikers intern met een pincode of gebruikersnaam en wachtwoord en kan via een LDAP-netwerkprotocol met Microsoft Active Directory worden gesynchroniseerd. Op die manier heeft de gebruiker altijd en overal toegang tot de gescande gegevens, ongeacht of hij in het eigen netwerk is of onderweg. De gratis apps voor iOS en Android maken deze moderne kantooroplossing compleet.

Gratis te downloaden voor gebruikers van OKI

Alle OKI-gebruikers kunnen de software per direct gratis downloaden via http://www.sendysexplorer.com/oki. Gebruikers van de bekroonde OKI MFP's met sXP-interface (MC700, MB700 , MC8x3MFP en ES94x5MFP) beschikken met Sendys Explorer over een volwaardige oplossing voor hun documentmanagement. En dat tegen een fractie van de kosten voor vergelijkbare systemen van andere fabrikanten.

Persfoto 300dpi downloaden
Ga voor meer persfoto's naar: http://www.pr-vonharsdorf.de/oki/
Laatste van OKI Systems
OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

OKI Europe stelt nieuwe Managing Director aan

OKI Europe lanceert innovatie op het gebied van transferdruk met een all-in-one digitale printer voor kleding en harde oppervlakken
Verstreken tijd: 4 jaar en 153 dagen
OKI Systems contact

Logo OKI Systems

info@oki.nl
  www.oki.nl
OKI Systems sociaal

OKI Systems tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise