www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 125 dagen geleden)
PR: Whizpr

Deuren gaan open met Axis Communications en Microsoft Skype for Business

Samenwerking van Ferrari electronic met Axis Communications op het gebied van toegangscontrole

Capelle aan den IJssel, 28 januari 2016 - Axis Communications en Ferrari electronic introduceren een applicatie waarmee functionaliteit voor IP-video deurstations wordt geïntegreerd in Skype for Business van Microsoft. Met het AXIS A8004-VE IP-video-deurstation kunnen gebruikers oproepen van het IP-video-deurstation beantwoorden met de Skype for Business-applicatie die geïnstalleerd is op hun computer. Zij kunnen tegelijkertijd het videobeeld van de beller zien en, indien gewenst, de deur met een muisklik openen.

OfficeMaster EntryControl van de UC-fabrikant Ferrari electronic is in combinatie met technologie van Axis Communications, fabrikant van IP-beveiligingsoplossingen, als extra applicatie voor Skype for Business met succes getest. Microsoft Skype for Business biedt innovatieve UCC-technologieën voor alle soorten communicatie, zoals Instant Messaging, audio-/video-telefonie en conferenties.

Eenvoudige integratie dankzij open platform
Het AXIS A8004-VE IP-video-deurstation is gebouwd op een open platform en is geschikt voor tweewegcommunicatie, HD-video en toegangscontrole op afstand. Het is de ideale aanvulling op elke beveiligingsinstallatie en biedt nieuwe veiligheidsnormen voor effectieve identificatie en toegangscontrole.

‘Voor ons is het spannend om te zien hoe onze technologiepartners innovatieve en vooral zeer nuttige applicaties voor ons IP-video-deurstation ontwikkelen. We zijn blij met de applicatie van Ferrari electronic voor Skype for Business en we weten zeker dat vele gebruikers deze functie met plezier zullen gebruiken’, aldus Edwin Roobol, Regional Director Middle Europe van Axis Communications.

‘Een van de voordelen van Skype for Business is dat oproepen van deuren niet alleen aan individuele personen, maar net zo goed aan groepen kunnen worden doorgegeven. Er zijn in ieder geval organisatorisch gezien talloze mogelijkheden voor doorschakelingen en escalatiepaden, voor een betere service en grotere efficiëntie. Onze gezamenlijke applicatie betekent voor bedrijven meer comfort en veiligheid’, legt Johann Deutinger, CSO van Ferrari electronic AG, uit.

Over Axis
Axis Communications biedt intelligente beveiligingsoplossingen aan voor een slimmere en veiligere wereld. Als wereldwijde marktleider in netwerkvideo, zet Axis de toon in de sector door het lanceren van innovatieve en kwalitatief hoogstaande netwerkproducten -gebaseerd op een open platform -, via een globaal partnernetwerk. Axis ontwikkelt lange termijn relaties met haar partners en voorziet hen van de nodige kennis en kwalitatieve netwerkproducten in zowel bestaande als nieuwe markten. Axis heeft wereldwijd meer dan 2.000 toegewijde werknemers met vestigingen in meer dan 40 landen en een samenwerking met ruim 70.000 partners in 179 landen. Axis is opgericht in 1984 in Zweden en staat genoteerd op de NASDAQ Stockholm onder de beurscode AXIS. Meer informatie over Axis op www.AXIS.com

About Ferrari electronic
Ferrari electronic is an innovative German manufacturer of hardware and software for Unified Communications. As a pioneer for computer fax, Ferrari electronic has established itself since 1989 and to this day continues to be a market and technology leader in this field.

Our software OfficeMaster Suite integrates fax, SMS and voice mail into email and application systems. The hardware seamlessly connects telecommunication infrastructure with existing information technology. Call recording has since 2014 become a part of the Ferrari electronic portfolio, allowing customers to easily optimize their processes and service quality.

Axis Communications BV
Edwin Roobol
Telefoon: 010 – 750 46 00
E-mail: Edwin.roobol(at)axis.com

Whizpr
Paul Maris
Telefoon: 0317 - 410 483
E-mail: axis(at)whizpr.nl
Laatste van Axis Communications BV
Axis Communications breidt zijn team uit

Axis introduceert Site Designer voor intuïtief ontwerp van complete beveiligingsinstallaties

Deuren gaan open met Axis Communications en Microsoft Skype for Business
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 6 jaar en 125 dagen

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials