www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Konica Minolta presenteert op CeBIT 2016: Mogelijkheden tot digitale transformatie door state-of-the-art Informatie Management Oplossingen

Amsterdam, 26 januari 2016 - Naast de ontwikkeling van het Managed Content Services aanbod heeft Konica Minolta Business Solutions  de afgelopen jaren voortdurend zijn competenties op het vlak van Enterprise Content Management (ECM) verder uitgebreid. Konica Minolta zal zijn geavanceerde bedrijfsoplossingen presenteren op 's werelds grootste IT-vakbeurs CeBIT, die dit jaar van 14 tot 18 maart wordt gehouden. Als  toonaangevend aanbieder van consultancy voor procesoplossingen voor documenten en informatie, samen met diensten voor  de implementatie en het beheer ervan, biedt Konica Minolta CeBIT-bezoekers  live demonstraties van typische content-workflows. Konica Minolta toont oplossingen voor het digitale tijdperk en laat  zien hoe deze binnen ondernemingen ontworpen en geïmplementeerd kunnen worden. In hal 3, stand H17 presenteert Konica Minolta de bezoeker diverse nieuwe innovaties.

Bedrijven worden in toenemende mate overstelpt met informatie en het aantal te verwerken documenten neemt voortdurend toe. Probleem? Steeds meer gegevens worden opgeslagen zonder goede structuur. Onderzoeksbureaus schatten dat als gevolg hiervan werknemers soms wel 50 procent van hun tijd besteden aan het zoeken naar specifieke content. Sterker nog, één op de 14 documenten raakt verloren in de stroom van gegevens. Enterprise Content Management biedt een oplossing voor al deze problemen. Ondernemingen die ECM gebruiken om geavanceerde digitale informatie te stimuleren, zijn efficiënter, gestructureerder en veel productiever in al hun afdelingen.

“Konica Minolta erkent de noodzaak tot digitale transformatie van ondernemingen en streeft ernaar de bedrijfsactiviteit van zijn klanten te laten groeien door een focus op de digitale workflows in alle bedrijfsonderdelen”, verklaart Olaf Lorenz, General Manager van de International Marketing Division van Konica Minolta. “We kijken ernaar uit onze ECM-oplossingen aan onze klanten te presenteren en de bijkomende voordelen te tonen van onze Managed Content Services, specifiek gericht op de individuele behoeften van ondernemingen die hun operationele efficiëntie willen vergroten.”

De slogan van Konica Minolta voor de vakbeurs is “You want to go digital. We will get you there.” In dezelfde optiek hebben bezoekers van CeBIT de gelegenheid  gesimuleerde processen te volgen inzake onder andere e-mailbeheer, contractbeheer en de verwerking van personeelsdossiers of facturen. Konica Minolta demonstreert op zijn stand hoe ECM-systemen in diverse soorten workflows geïntegreerd kunnen worden, variërend van het vastleggen van documenten en de digitale verwerking tot en met de archiefopslag.

Ga voor meer informatie naar: http://cebit2016.konicaminolta.eu.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Altijd als eerste de laatste persberichten van Konica Minolta via deze RSS-feed: http://www.octanewire.com/nl/octanewire/client/42

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV, gevestigd in Amsterdam, Nederland, is een volledige dochter van Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, gevestigd in Langenhagen, Duitsland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Tokio, Japan. Het bedrijf levert producten, systemen, diensten en software-oplossingen die voorzien in de behoefte van kantoor- en productie print-omgevingen, op het gebied van documentoplossingen. Het productaanbod omvat kleur en zwart-wit multifunctionals, productie printsystemen, laser printers en all-in-one printers. Daarnaast levert Konica Minolta managementsoftware, waarmee alle systemen naadloos kunnen worden geïntegreerd in bestaande werkprocessen en IT-omgevingen. Om klanten optimaal te ondersteunen met kwalitatief hoogwaardige en duurzame oplossingen, investeert Konica Minolta continu in onderzoek en ontwikkeling en zet daarmee regelmatig nieuwe normen voor de gehele printindustrie op het gebied van innovatie, groen en veiligheid. Konica Minolta is binnen EMEA actief in meer dan 50 landen. Meer informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is te vinden op de website en blog. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Voor algemene informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV kunt u contact opnemen met:
Neeltje van de Werf
Team Manager Marketing Communications
Telefoon: +31 20 658 4275
Email: Neeltje.vanderWerf@konicaminolta.eu

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
OCTANE PR
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com

Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: http://www.konicaminolta-images.eu
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Konica Minolta Business Solutions
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beïnvloeden

Print Experience 2020: Frame your Future

MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen
Konica Minolta.. contact

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl