www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Brancheorganisatie DDMA stelt Suzan Fluitman aan als strategisch adviseur

Amsterdam, 26 januari 2016 – DDMA, brancheorganisatie voor data-driven marketing, versterkt haar team met Suzan Fluitman. Zij gaat zich op interim basis bezighouden met de strategische ontwikkeling van het kennisplatform van DDMA, de Data Academie, en andere activiteiten van de brancheorganisatie ter versterking van haar propositie voor leden.

Suzan Fluitman heeft ruime ervaring in de online en mobile sector. Vanuit haar eigen bedrijf Fluitman.com begeleidt zij sinds 2004 bedrijven op het vlak van digitale strategie, positionering en commercie, onder meer als Director Business Development bij IceMobile en Chief Commercial Officer bij startupaccelerator Rockstart. Daarnaast is Fluitman President Commissaris bij ISDC en is zij sinds twee jaar lid van de DDMA-commissie Mobile. Per januari 2016 is zij nu aan de slag voor de brancheorganisatie zelf.

Quotes
Diana Janssen, directeur van DDMA: ‘Ik ben enorm blij dat Suzan haar expertise op digitaal en mobiel gebied gaat inzetten voor DDMA. Ons vakgebied verandert continu, dus wij als brancheorganisatie ook. Suzan adviseert ons team de komende maanden bij het verdiepen van de propositie naar leden en begeleidt de invulling daarvan.’

Suzan Fluitman: ‘Bedrijven kunnen al lang niet meer om de inzet van data heen. Het creatief inzetten van data kan de manier waarop we communiceren met consumenten positief veranderen en steeds meer organisaties zetten nu de stap om data ook op strategisch niveau te integreren. DDMA helpt haar leden daarbij, met onder meer opleidingstrajecten via de Data Academie, congressen en het begeleiden van commissies en elitesessies. Ik kijk er naar uit om hier een waardevolle bijdrage aan te leveren in samenwerking met het inspirerende team.’

Over DDMA
DDMA (Data Driven Marketing Association) is de brancheorganisatie voor data-driven marketing met 275 leden variërend van War Child tot Heineken, van Relay42 tot Vodafone. DDMA adviseert haar leden over privacy en wetgeving en informeert ze over trends en ontwikkelingen. Het meest recente initiatief, de Data Academie, is gericht op het bijscholen van marketeers en bedrijven op het gebied van data.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Lubbers De Jong
Erik Molkenboer
T: 020-2050425
E: erik@lubbersdejong.nl

DDMA
Diana Janssen
T: 020-4528413
E: dianajanssen@ddma.nl

Dit persbericht is ook online te vinden
Tags bij dit bericht