www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: carolijn peelen bv

Vistaprint versnelt productintroducties met MDM van Stibo Systems

Ter ondersteuning van de wereldwijde eCommerce strategie

AMSTERDAM, 25 januari 2016 Stibo Systems, marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen, heeft aangekondigd dat Vistaprint, onderdeel van Cimpress N.V. (Nasdaq: CMPR), haar MDM oplossing STEP gaat inzetten voor de go-to-market strategie. Als toonaangevend leverancier van professioneel, uniek marketingmateriaal voor de startende en ervaren ondernemer, gaat Vistaprint STEP gebruiken voor de uitbreiding van haar productaanbod en voor het verkorten van de time-to-market.

Citaat Chris Connors, Sr. VP Technology Vistaprint
“Vistaprint investeert continu in technologieën die ons verder brengen, zodat onze klanten via ons platform gepersonaliseerd kleine aantallen unieke kwaliteitsproducten tegen redelijke prijzen kunnen maken. Master Data Management is een van deze nieuwe technologieën. We zijn onder de indruk van het platform STEP van Stibo Systems en van de kennis en expertise in hun teams.”

Vistaprint biedt betaalbare marketingproducten met designtools die geschikt zijn voor ieder gebruikersniveau en die voldoen aan iedere wens. Zo kan iedereen zijn klanten bedienen met uniek marketingmateriaal.

Citaat Bart Coenen, Managing Director Stibo Systems
“Al ruim 20 jaar levert Vistaprint individuele bestellingen met een hoge persoonlijke relevantie. Door het grote productaanbod en het toenemend aantal kanalen, is toegang tot nauwkeurige, gedetailleerde en consistente productinformatie essentieel voor het bedrijf. We zijn er trots op dat we hier een rol in kunnen spelen.”

Over Vistaprint
Vistaprint is een wereldwijd eCommerce brand dat meer dan 16 miljoen kleine ondernemers in staat stelt om hun business betaalbaar en met kwaliteit te promoten via print-, fysieke en digitale marketingproducten. De toonaangevende online design studio zorgt ervoor dat klanten hun producten eenvoudig op maat kunnen configureren. Zaken als visitekaartjes, marketing materialen, bewegwijzering, promotiemateriaal, kleding, websites, digitale marketing, kaarten en briefpapier, zijn via www.vistaprint.nl eenvoudig leverbaar. De gepatenteerde druktechnieken maken het mogelijk om efficiënt consistente kwaliteit te leveren. Het innovatieve proces wordt door 25 lokale websites ondersteund, die wereldwijd duizenden ondernemers en medewerkers bedienen. Vistaprint is onderdeel van Cimpress (Nasdaq: CMPR).

Over Stibo Systems
Stibo Systems is wereldwijd marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen. Klanten vertrouwen op Stibo Systems voor cross channel consistentie van product-, klant- en leverancier-data. Dit stelt hen in staat om betere besluiten te nemen, de verkoop te bevorderen en aandeelhouderswaarde te vergroten. In de afgelopen 30 jaar heeft Stibo Systems honderden bedrijven ondersteund bij het creëren van één betrouwbare, centrale informatiebron. Stibo Systems is particulier eigendom en onderdeel van de Stibo A/S groep, die is opgericht in 1794. Het hoofdkantoor van Stibo Systems is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: www.stibosystems.nl

Contact Stibo Systems BV
Tim Bon, telefoon: +31 (0)35 2018860, email: tim.bon@stibo.com