www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Nieuwe businessmodellen van technische dienstverleners ondersteund door Microsoft Field Service software

HSO organiseert webinar over Field Service software FieldOne

Veenendaal, 20 januari 2016 – De wereld van de technische dienstverlener is sterk aan het veranderen. Technologische innovaties, onder druk staande marges en veranderde klantvragen maken dat technische dienstverleners zoeken naar meer flexibiliteit. HSO, leverancier van CRM- en ERP-oplossingen van Microsoft, beantwoordt deze vraag met het aanbieden van FieldOne, een complete Field Service Management oplossing voor Microsoft Dynamics CRM, al dan niet in combinatie met een ERP-systeem, bijvoorbeeld Dynamics AX. Door het aanbieden van deze nieuwe software is HSO nu nog beter in staat om aan de vraag van technische dienstverleners te voldoen. De oplossing biedt mogelijkheden om beter in spelen op veranderende klantbehoeftes en businessmodellen, doordat de dienstverlening efficiënter en flexibeler gemaakt wordt. In een webinar voor service managers, IT-managers, CIO’s en COO’s gaat HSO uitgebreid in op de mogelijkheden van de nieuwe Microsoft Dynamics Field Service oplossing.

Eerder voldeed het voor de klanten van installateurs en service- en onderhoudsbedrijven om op basis van uurtje-factuurtje te werken bij een storing, maar tegenwoordig vraagt de klant om ontzorging, totaaloplossingen, predictief onderhoud en prestatiecontracten. Het maken van deze omslag vergt een hoge mate van flexibiliteit. Niet alleen in de uitvoering, maar in alle disciplines; van inkoop en calculatie tot planning, contracten en verkoop. De IT-voorzieningen waar technische dienstverleners mee werken, zijn in veel gevallen niet toereikend om hieraan te voldoen. Het komt vaak voor dat voor ieder bedrijfsproces een aparte IT-oplossing bestaat. Hierdoor ontbreekt het integrale inzicht waarmee de dienstverlening efficiënter en flexibeler gemaakt kan worden.

Om technische dienstverleners te helpen bij het inspelen op deze ontwikkelingen in de markt, biedt HSO nu FieldOne, de Field Service Management oplossing voor Microsoft Dynamics CRM. Het platform bevat alle tools voor de moderne technische dienstverlener, onder andere voor planning, tijdschrijven, SLA’s, werkbonnen, voorraad, KPI’s en rapportages, selfserviceportalen voor klant en onderaannemer, routeoptimalisatie, procesautomatisering en predictief onderhoud.

Webinar en informatie
Op donderdag 28 januari 2016 van 15:30 - 16:30 uur organiseert HSO een webinar over Field Service Management waarin ingegaan wordt op de mogelijkheden van het platform.

Daarnaast heeft HSO een whitepaper ontwikkeld waarin de veranderingen in de technische dienstverlening uitgebreid worden toegelicht: De veranderende klant in de technische dienstverlening. Quick wins om te overleven door je aan te passen.

Over HSO
HSO is sinds 1989 een Microsoft Solution Integrator en uitgegroeid tot een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 500 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO houdt zich bezig met implementatie, beheer, optimalisatie en onderhoud van Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, SharePoint, Office 365 en BI-oplossingen. Dat doet HSO voor zowel Nederlandse organisaties als voor wereldwijd opererende multinationals in de branches retail, groothandel, industrie en technische en zakelijke dienstverleners. HSO behoort tot de Microsoft Dynamics Inner Circle en is in het trotse bezit van het predicaat ‘Meest klantgerichte partner van Microsoft’. Meer informatie over HSO is te vinden op http://www.hso.com/nl of volg HSO op Twitter via @HSO_NL

Marcommit
Femke Jansen
hso@marcommit.nl
Laatste van HSO
Nieuwe Dynamics Online app van HSO voor web personalisatie

HSO biedt nieuwe oplossing voor digitale factuurverwerking

Wereldwijde ISO27001 certificering van HSO biedt zekerheid voor internationale klanten

Logo Marcommit
HSO contact

Logo HSO

0318 – 509400
  info-nl@hso.com
  www.hso.com
HSO sociaal

HSO tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel