Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Ctac scoort hoog in ICT-ranglijsten - steeds populairder als werkgever

Ctac is trots op het behalen van een vijfde plek in de ranglijst van populaire ICT-bedrijven en een negende plek in die van populaire ICT-werkgevers. In beide ranglijsten deelt Ctac zijn plek met Accenture en Conclusion. Dat blijkt uit twee onderzoeken die Computable samen met Enigma Research uitvoerde. Opvallend in het onderzoek is dat hoewel je de grote namen in de markt verwacht, de top 10 vooral gedomineerd wordt door kleinere spelers. En dus ook Ctac.

“Wij zijn enorm trots op hoge scores in dit onderzoek”, zegt Henny Hilgerdenaar, CEO bij Ctac. “We staan in beide lijsten tussen een aantal mooie, toonaangevende namen. Medewerkerstevredenheid staat hoog op onze agenda. En dat is precies wat je mag verwachten van een kennisintensieve organisatie met grootse ambities. Onze hoge scores in de onderzoeken van Computable laat zien dat dit niet onopgemerkt blijft in de markt.”

Over het onderzoek Populaire ICT-werkgevers
Computable vroeg in de periode eind augustus tot begin november 2015 op zijn website aan ICT’ers waarheen zij de overstap zouden willen maken als zij nu die kans zouden krijgen. Iedereen die meedeed kon maximaal vijf potentiële werkgevers invullen. Dit konden zowel ICT-bedrijven, ICT-dienstverleners als ICT-eindgebruikers zijn. Het onderzoek was volledig anoniem en in totaal ontving Computable 1.178 aanbevelingen. _________________________________

Over Ctac
Ctac helpt als innovatieve ICT Solution Provider klanten bij het realiseren van hun ambities. Dat doen we door het ontwikkelen en implementeren van branchegerichte oplossingen die exact inspelen op de bedrijfsprocessen van klanten in uiteenlopende markten. Met een passie voor technologie en een scherp oog voor bedrijfsprocessen werken we dagelijks op het snijvlak van business en ICT. De branchegerichte totaaloplossingen voor onder meer retail, wholesale, manufacturing, real estate en professional services zijn samen met klanten ontwikkeld. We completeren onze branchegerichte composed solutions met een volwaardig pakket van diensten, variërend van business consultancy tot Cloud services en softwareontwikkeling tot diensten als mobility en in-memory computing. Daarbij kiezen we altijd voor een professionele benadering, een innovatieve invalshoek en transparant, persoonlijk contact.

Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC). Bij het bedrijf werken per ultimo september 2015 471 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Voor meer informatie: www.ctac.nl.

Voor meer informatie:
Ctac N.V.