www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pegasystems wint twee product van het jaar awards 2016

Pega Customer Service en Pega Marketing beloond vanwege ‘het overtreffen van de klantverwachtingen’

Amsterdam, 20 januari 2016 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van strategische bedrijfsapplicaties voor toonaangevende organisaties wereldwijd, maakt bekend dat toonaangevend technologiemediabedrijf TMC de applicaties Pega Customer Service en Pega Marketing heeft uitgeroepen tot award winnaars in de categorie Customer product van het Jaar 2016. Dit is het tweede opeenvolgende jaar dat Pega Customer Service wordt beloond met deze award.

De awards zijn het bewijs van hoe bedrijven zich met behulp van Pega Customer Service en Pega Marketing kunnen onderscheiden in klantcontact. Pega Customer Service beheert de complexiteit van de hedendaagse customer journey door te anticiperen op klantbehoeften, klanten in contact te brengen met de juiste mensen en systemen en servicemedewerkers te sturen en begeleiden tijdens elke interactie met de klant. Pega Marketing biedt intelligente suggesties voor interactie zonder al te veel ruis over de verschillende kanalen. Dit resulteert in gestroomlijnde, gepersonaliseerde marketinginspanningen waarin de klant centraal staat. De krachtige Customer Decision Hub zorgt ervoor dat beide applicaties gegevens van de klant realtime kunnen analyseren. De voorspellende, zelflerende analytics bieden suggesties voor de best mogelijke vervolgactie.

De 2016 Customer Product of the Year Awards zijn een erkenning voor leveranciers die de call center-, CRM- en teleservicesector vooruit helpen. De awards worden uitgereikt door TMC, een toonaangevend business-to-business en geïntegreerd marketingmediabedrijf voor de communicatie-en technologie-industrie. Ze vormen een erkenning voor producten waarmee organisaties niet alleen aan de verwachtingen van de klant voldoen maar deze zelfs kunnen overstijgen.

"De Customer product van het jaar awards 2016 zijn een beloning voor bedrijven die uitstekende oplossingen bieden om uit te kunnen blinken in customer engagement", aldus Rich Tehrani, CEO van TMC. "Pega Customer Service en Pega Marketing zijn innovatieve oplossingen en we zijn verheugd om te zien hoe Pegasystems de CRM-sector blijft versterken."

"Het leveren van basic klantenservice en marketingcampagnes aan klanten volstaat niet meer. Met de toenemende verwachtingen van de klant zijn organisaties genoodzaakt om hun strategieën naar een hoger niveau te tillen. Dat wil zeggen meer personalisatie en relevantie tijdens elke interactie met de klant ", aldus Derk-Jan Brand, directeur Pegasystems Benelux. "We zijn ontzettend trots op het winnen van deze awards. Het is een beloning voor Pega’s continue inspanningen voor een evoluerende CRM-markt, zodat onze klanten de meest tevreden en loyale klantenkring kunnen realiseren en behouden."

Over Pegasystems
Pegasystems (NASDAQ: PEGA) ontwikkelt strategische applicaties voor sales, marketing, service en operationele processen. Pega's toepassingen stroomlijnen kritische operationele bedrijfsprocessen, zorgen voor een naadloze connectie tussen organisaties en hun klanten in realtime en via verschillende kanalen en passen zich aan aan de snel veranderende eisen. Pega's Global 2000 klanten behoren tot 's werelds grootste en meest succesvolle organisaties. De applicaties van Pega zijn zowel lokaal beschikbaar als in de cloud. Ze zijn gebouwd op het uniforme Pega 7-platform dat visuele tools gebruikt om toepassingen eenvoudig aan te passen of uit te breiden aan de strategische zakelijke behoeften van de klant. Pega-klanten melden onder meer dat Pega hen de snelste time to value, zeer snelle implementatie, efficiënt hergebruik en wereldwijde schaalbaarheid biedt. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

All trademarks are the property of their respective owners.
Tags bij dit bericht