www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Crowdfunding, Venture Capital willen gegarandeerd rendement.

Dit is natuurlijk geen rocketscience. Toch is rendement niet vanzelfsprekend. Er wordt nog altijd veel geld verbrand. Dus zo logisch is dat niet. Sinds Q4 2013 is de Nederlandse economie uit de recessie door injecties van investeerders. We weten inmiddels allemaal wat het rendement van spaargeld op de bank is. Investeerders via Crowdfunding of Venture Capital willen simpelweg rendement. Need state one helpt daarbij. Need state one levert via één commerciele toetsing duidelijk inzicht op het toekomstige rendement. Met tools, een expertpanel en haarscherpe campagnes toetst en activeert need state one eerste klanten en zorgt voor geprognotiseerde omzettoename.

Startups vragen vaak een grote groei investering. Dat geeft geen garantie voor succes. Veel startups hebben goede concepten maar geen A-spelers. Niet iedereen is een doorgewinterde en multigetalenteerde ondernemer met een commerciële inslag. Belangrijk uitgangspunt daarbij is ook wat de startup te bieden heeft. Welke diensten/ oplossing worden er geboden? Zijn er al bestaande spelers in de markt en biedt de startup puur een aangepast aanbod en spreken we hierbij over horizontale marktgroei, globalisering of praten we over een startup die een compleet nieuwe oplossing of dienst aanbiedt? Deze focust zich op de verticale markt. Dat betekent dat niemand hen nog voor is geweest. Ze pionieren en moeten de markt klant voor klant voor zich winnen en helder maken welk probleem ze voor de klanten oplossen met hun product of dienst.

Nothing happens till somebody sells something.
Schaalbaar groeien vraagt niet direct om de gehele investering. Het advies van need state one: toets en test. Hoe werkt dat? Dat kan initieel met een kleine eerste investering.

Stap 1:
Start met een commerciële due dilligence.  Een korte audit op;
  • DNA,
  • Behoefte en primaire target groep prospects.
  • Proces en supply chain toetsing
  • A-spelers
  • Strategie
  • Communicatie/ marketing
Stap 2:
Need state one heeft in het afgelopen jaar een expertpanel gecreëerd. Dit expertpanel bestaat uit C-level professionals, ondernemers en vele diverse andere personen die feedback geven en hun visie van het product. Het resultaat is een heldere markt- en product of dienst analyse met uitdagingen en kansen.

Stap 3:
Na de analyse volgt een haarscherpe campagne op de specifieke doelgroep prospects. Social Selling ofwel een unieke combinatie van marketing en sales, zorgt binnen 3 maanden voor een duidelijke conversie/ resultaat. Vervolgens volgt de eerste evaluatie. Is de groei significant en het daarop volgende rendement voldoende voor de investeerders om volledig mee te gaan? Dit geeft een win-win situatie voor alle partijen.

Over need state one
Need state one is opgericht door Stephan Bosman en Maud Kleuskens. Stephan Bosman is een ras ondernemer en bekend van Neomax, Bright Migration en als investeerder van o.a. Banenmatch. Alle genoemde ondernemingen hebben nominaties en awards voor Fast Growth, Challenger50, High Growth en FD Gouden Gazelle Awards gewonnen. Maud Kleuskens is als ondernemer al jaren actief binnen corporate bedrijven om groeiambities waar te maken en het brein achter de Awesome Business Mastery groeimethodiek waarmee ze ondernemers helpt met de ontwikkeling van strategie tot en met implementatie. Haar expertise ligt op gebied van organisatie ontwikkeling in al haar facetten en operationeel management.

De mix van mens en commercie is de basis van het succes van need state one.

‘Achieving the best results together’. Dat is waar het need state one om gaat. Wij geven niets om klanten, wij houden van ambassadeurs. Met ambassadeurs, krachtige en efffectieve marketing en sales activiteiten (Social Selling) maken wij het verschil.

Need state one vergroot klant voor klant de markt voor jouw idee. Hierdoor groeit jouw bedrijf steeds sneller door naar the next level. Van serieus bezig naar toonaangevend.

We help People Buy
www.needstateone.com
Laatste van Need State One
Crowdfunding, Venture Capital willen gegarandeerd rendement.

Achieving the Best Results Together
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Need State One contact

Logo Need State One

Need State One sociaal

Need State One tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage