www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

TP-LINK kondigt razendsnelle routers aan die wifi-snelheden maximaliseren voor elk apparaat

Archer C5400 en Archer C3150 draadloze gigabit routers leveren extreme prestaties voor ononderbroken gamen en 4K HD streamen

Nieuwegein, 15 januari 2016 TP-LINK, wereldwijd leverancier van consumenten- en businessnetwerkproducten, lanceert twee nieuwe krachtige wifi-oplossingen: de Archer C5400 Draadloze Tri-Band Gigabit Router en de Archer C3150 Draadloze Dual-Band Gigabit Router met MU-MIMO. Beide routers leveren superieure prestaties bij activiteiten die veel van de bandbreedte vragen, zoals online gamen en 4K video streamen.

De Archer C3150 is naar verwachting in het eerste kwartaal van 2016 in de Verenigde Staten te verkrijgen en de Archer C5400 in het tweede kwartaal. Enkele maanden daarna komen de routers ook op de markt in Europa.

“TP-LINK blijft innoveren en nieuwe producten ontwikkelen om zijn klanten te voorzien van de nieuwste en meest geavanceerde wifi-technologieën. Wifi kan gekscherend één van de eerste levensbehoeften van consumenten genoemd worden. Zij willen vaak op meerdere apparaten tegelijkertijd in en om het huis een betrouwbare en razendsnelle verbinding, zodat zij altijd met de buitenwereld verbonden zijn”, zegt Roel Brandenbarg, Senior Channel Sales Manager bij TP-LINK Netherlands. ”Met de introductie van deze routers kunnen entertainment-liefhebbers en gamers profiteren van een betrouwbare en snelle verbinding met maximale snelheden voor ieder apparaat.”

Archer C5400 Tri-Band Gigabit Router
De Archer C5400 Tri-Band Gigabit Router verstuurt wifi naar meerdere apparaten en verbindt ze op een slimme wijze met het netwerk, waardoor er tegelijkertijd gegamed en 4K video gestreamd kan worden. Ook geven ze bepaald verkeer over het netwerk prioriteit. De baanbrekende 4-stream en NitroQAM biedt tot 5400Mbps* van de totale wifi-doorvoer over één 2,4 GHz (1000Mbps) en twee 5GHz (2167Mbps) banden. MU-MIMO versterkt de verbinding van de router met mobiele apparaten, met wel drie keer hogere wifi-prestaties bij het gamen en streamen op meerdere apparaten, terwijl de Smart Connect zorgt voor de best beschikbare verbinding voor iedereen. Ervaar verbindingen met hoge snelheden en non-stop entertainment dankzij een krachtige 1,4 GHz dual-core processor en drie co-processors. Acht antennes met high-powered versterkers en beamforming zorgen voor maximaal bereik. Lees hier de belangrijkste kenmerken van de Archer C5400 Tri-Band Gigabit Router.

Archer C3150 Wireless Dual-Band Gigabit Router
De Archer C3150 Wireless Dual-Band Gigabit Router met MU-MIMO levert snellere wifi voor ieder apparaat, terwijl deze slim verbindt met de maximale snelheden voor soepelere online gaming en 4K HD streaming. AC3150 met 4-stream en NitroQAM verzendt tot 3150Mbps * over de 2,4 GHz (1000Mbps) en 5 GHz (2167Mbps) banden. MU-MIMO vergroot wifi-prestaties tot drie keer bij gaming en streaming op meerdere apparaten tegelijkertijd, terwijl de Smart Connect op de beste beschikbare manier verbinding houdt. Geniet van non-stop entertainment op smart tv's en gameconsoles en ervaar altijd snelle verbindingen, zelfs wanneer het netwerk zwaar belast wordt. Dit is mogelijk dankzij een krachtige 1,4 GHz dual-core processor met twee co-processors. De Archer C3150 routers versterken ook wifi door het gericht versturen van wifi-signalen naar iedere apparaat met beamforming. Lees hier de belangrijkste kenmerken van de Archer C3150 Wireless Dual-Band Gigabit Router.

TP-LINK stevig leider op de wereldwijde WLAN-markt
Daarnaast heeft TP-LINK zijn marktleiderschap op de wereldwijde WLAN-markt voor het twintigste opeenvolgende kwartaal weten vast te houden. Dat blijkt uit recente cijfers van de IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker Q3 2015. In het derde kwartaal van 2015 was 42,9 procent van de wereldwijd verscheepte WLAN-producten van TP-LINK afkomstig. Dit is significant hoger dan de nummer twee in het rapport die een marktaandeel heeft van 9,5 procent.

Over TP-LINK
TP-LINK is wereldwijde innovator en leverancier van consumenten en SMB netwerkproducten aan tientallen miljoenen klanten in meer dan 120 landen en is de wereldwijde nummer 1 in WLAN apparaten en broadband CPE apparaten**. Door een sterke R&D, een doeltreffende productie en streng kwaliteitsmanagement biedt TP-LINK prijswinnende draadloze netwerkproducten, waaronder draadloze routers, powerline adapters, range extenders, cloud camera’s, smart home en accessoires voor eindgebruikers over de hele wereld. Bezoek de website van TP-LINK Netherlands, volg TP-LINK op Facebook en op YouTube.

TP-LINK Netherlands B.V.
Eleonore Schut
E-mail: eleonore.schut(at)tp-link.com

Whizpr
Renée Rijken / Mandy Visser
E-mail: tplink(at)whizpr.nl
Telefoon: 0317 410 483

* Maximale draadloze overdrachtssnelheden zijn de fysieke resultaten afgeleid van de IEEE 802.11-standaard. Bereik en dekking claims zijn gebaseerd op testresultaten onder normale gebruiksomstandigheden. Werkelijke draadloze transmissiesnelheid en draadloze dekking zijn niet gegarandeerd, en zullen  variëren als gevolg van 1) omgevingsfactoren, zoals bouwmaterialen, fysieke objecten en obstakels, 2) netwerkcondities,  waaronder lokale storingen, het volume en de dichtheid van het verkeer, de productlocatie, complexiteit van het netwerk en het netwerkoverhead en 3) cliëntbeperkingen, waaronder beoordeeld prestaties, locatie, kwaliteit van de verbinding en de staat van het apparaat.

** Volgens de laatst gepubliceerde IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker Report, Q2 2015 Final Release

*** Drie of meer 1x1 MU-MIMO-ondersteunde client-apparaten moeten zijn verbonden om snellere prestaties te behalen.

Alle informatie en prijzen kunnen worden aangepast zonder kennisgeving. TP-LINK is een geregistreerd handelsmerk van TP-LINK Technologies Co., Ltd. Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars. Maximale draadloze overdrachtssnelheid zijn afgeleid van de IEEE 802.11-standaard. Werkelijke gegevensdoorvoer en draadloze dekking zal variëren.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van TP-LINK Netherlands B.V.
TP-Link onthult nieuwe merkidentiteit tijdens 20-jarige jubileum

TP-LINK introduceert AV1200 Gigabit Powerline AC Kit met hoge Wi-Fi snelheden

TP-LINK Nether.. contact

Logo TP-LINK Netherlands B.V.

TP-LINK Nether.. sociaal

Logo Sharp Electronics Nederland

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl