www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (5 jaar en 159 dagen geleden)

Transform Data International lanceert custodian for Legal & Professional Services

Nieuwe generatie DMS-oplossing gebaseerd op SharePoint & Office365

Maastricht, 13 januari 2016 -- Transform Data International lanceert met trots custodian for Legal & Professional Services. Custodian is anders dan producten van andere softwareleveranciers die SharePoint positioneren als een DMS-oplossing voor de advocatuur. Opvallende aspecten van custodian zijn de ondersteuning voor meerdere bronsystemen, de specifieke manier waarop SharePoint structuren worden aangemaakt, offline werken, het concept van virtuele dossiers, performance, veiligheid en stabiliteit. Door gebruik te maken van Outlook als interface wordt de adoptie door gebruikers gemaximaliseerd. Waar andere zijn gestopt met de zaakgeoriënteerde manier van werken gaat custodian verder.

Elke organisatie, inclusief professional services, gebruikt een grote variëteit aan project-georiënteerde structuren naast gebruikelijke dossiers.
custodian for legal & professional services is een Enterprise Information Management oplossing, toepasbaar op elk scenario waarbij een logische structuur wenselijk is. Dat kan variëren van een project, dossier of zaak tot afdelingsspecifieke structuren zoals HR, finance, inkoop, IT of andere vergelijkbare activiteiten. Door gebruik te maken van de functionaliteiten van SharePoint en andere systemen - inclusief centraal taak beheer, status rapporten, news feeds en geavanceerde BI-rapportages - biedt custodian  ondersteuning voor meer dan alleen documenten en e-mails.

Custodian helpt organisaties bij het ontwikkelen van een toekomstbestendige SharePoint strategie en roadmap door volledig te integreren met gangbare oplossing in de markt. Zo is er een HighQ connector die de mogelijkheid biedt eenvoudig documenten te delen in een beveiligde samenwerkingsomgeving. Met K2 Appit kunnen organisaties op een eenvoudige en gebruikersvriendelijke manier eindelijk gebruik maken van complexe workflows. Content productivity applicaties zoals DocsCorp zijn volledig geïntegreerd en zelfs voor organisaties waar records management een belangrijke rol speelt, kan er gebruik worden gemaakt van RecordPoint.

Om aan de grote vraag naar veilig mobiel werken te kunnen voldoen, biedt Transform Data International een volledige suite aan mobile content management oplossingen gebaseerd op Accellion Kiteworks. Hiermee kan op elk mobiel scenario dat wenselijk is voor professionals een antwoord worden gegeven.

custodian for Legal & Professional Services is beschikbaar voor cloud, on-premise of hybride oplossingen en maakt het makkelijk om over te schakelen van een on-premise omgeving naar een volledige cloud oplossing in Office365.

Meer informatie over custodian for Legal & Professional Services is te vinden op onze website www.transformdata.eu of neem contract met ons op via info@transformdata.eu

Over Transform Data International
Transform Data gaat uit van contextgebaseerde systemen op basis van het ‘Business First, Users First’-principe. Door prioriteit te geven aan bedrijfsinnovatie en de eindgebruikers creëert Transform Data op basis van gerenommeerde softwareproducten een omgeving die gestructureerde data, ongestructureerde data en beheerde activiteiten samenbrengt in een intuïtieve gebruikersinterface. Daarbij maakt het niet uit welk apparaat wordt gebruikt.

Transform Data richt zich op een brede doelgroep, maar heeft een specifieke focus op de zakelijke en financiële dienstverleners en de zorg.
De oplossingen van Transform Data zorgen voor het optimaal gebruik van informatie binnen organisaties; bijvoorbeeld bij besluitvormingsprocessen of dagelijkse (mobiele) processen waarbij de beschikbaarheid van accurate gegevens ondersteunend is. Transform Data helpt organisaties de totale productiviteit van hun medewerkers te optimaliseren.
Meer info: www.transformdata.eu

Voor redactionele informatie, illustraties of een interview:
Influx PR, Jakob Brons, tel: 055 366 30 34, e-mail: TransformData@influx-pr.com
Laatste van Transform Data
Verstreken tijd: 5 jaar en 159 dagen
Transform Data contact

Logo Transform Data

info@transformdata.eu
  www.transformdata.eu
Transform Data sociaal

Transform Data tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Ivanti
Logo Greenhouse Datacenters
Logo Youfone
Logo BPSolutions BV