www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (5 jaar en 93 dagen geleden)

eConnect Case Management behaalt NEN 2082 certificering

Gouda, 11 januari 2016 - Op 15 december 2015 heeft ECB Nederland het NEN 2082 certificaat toegekend aan het eConnect Case Management Portaal van ETTU. Het eConnect Case Management Portaal is volledig gebaseerd op SharePoint en maakt zaakgericht werken en archivering mogelijk. De NEN 2082 norm geeft aan welke functionaliteiten nodig zijn om optimale kwaliteit van recordsmanagement binnen organisaties te kunnen bereiken.

De NEN 2082 standaard is toepasbaar als best practice voor elke oplossing die digitale data opslaat en bewerkbaar maakt. Organisaties krijgen hiermee zekerheid door een onafhankelijk rapport en certificaat dat uitgegeven wordt door het ECB Nederland. Het NEN 2082 certificaat bewijst dat het eConnect Case Management Portaal geschikt is voor professioneel en veilig informatiemanagement volgens de NEN 2082 standaard en de (Archief-) wet.

Piet Vink, directeur van ETTU: “Met het eConnect Case Management Portaal kunnen organisaties vanuit één SharePoint-omgeving werken aan zaken en deze conform de archiefwet archiveren. Al sinds 2012 is onze Case Management oplossing NEN 2082 gecertificeerd. Met de nieuwste certificering profiteren organisaties van de hoogste eisen op het gebied van informatievoorziening.”

Met het eConnect Case Management Portaal in SharePoint beschikken medewerkers over alle informatie behorende bij een bepaalde zaak. Bovendien worden documenten voor de juiste termijn bewaard en overzichtelijk gearchiveerd. Verschillende organisaties maken reeds gebruik van het eConnect Case Management Portaal, waaronder Autoriteit Woningcorporaties, GGD Brabant Zuidoost, Radboudumc en TU Delft.

Over ETTU
Al meer dan 10 jaar is ETTU dé Microsoft SharePoint en Office 365 partner van Nederland. Samen met onze klanten transformeren wij technologie in zakelijk voordeel. Dit doen we niet alleen door het kiezen van de beste technische oplossing, maar ook met de dienstverlening rondom advies en adoptie. ETTU heeft hierbij zowel technische- als functionele- SharePoint en Office 365 kennis in huis. Dat doen we samen met onze medewerkers en inmiddels bij meer dan 500 opdrachtgevers in een diversiteit aan branches. Klanten van ETTU zijn onder meer ABN AMRO, GGD Brabant Zuidoost, Heineken, Radboudumc, Teijin Aramid, TU Delft en Zilveren Kruis. Zie ook: www.ETTU.nl

Voor de redactie

Logo Ivanti