www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (5 jaar en 169 dagen geleden)
PR: Whizpr

TP-LINK introduceert alles-in-een Smart Home Router en nieuwe lijn connected-apparaten

De SR20 Smart Home Router en Internet of Things-hub levert krachtige AC1900 prestaties om wifi, ZigBee en Z-Wave apparaten thuis te beheren

Las Vegas - CES 2016/Nieuwegein, 6 januari 2016 TP-LINK, wereldwijd leverancier van consumenten- en businessnetwerkproducten, kondigt haar nieuwe SR20 Smart Home Router met touchscreen aan, een alles-in-een router en Internet of Things (IoT) hub met ZigBee en Z-Wave. De SR20 levert een krachtige AC 1900 prestatie die de connected home-ervaring verbetert.
SR20 Smart Home Router
De SR20 Smart Home Router biedt gecentraliseerde controle voor uw gehele smart home. Naast ook compatibel te zijn met apparaten van andere fabrikanten, introduceert TP-LINK bovendien een volledige lijn van domotica-apparaten voor veiligheid, verlichting en energiebeheer, welke samenwerken met de SR20. Hiertoe behoren ook HD-dag en nacht beveiligingscamera's, instelbare wifi lampen, slimme stekkers en een slimme schakelaar met energiemonitoring. TP-LINK toont zijn nieuwe smart home portfolio met nieuwe apparaten, netwerkproducten en accessoires op de CES stand 31.163, Tech-East, LVCC, South Halls 3-4, Upper Level.

"Een stabiele, betrouwbare verbinding is het fundament van de smart home en TP-LINK's uitbreiding in deze sector is een natuurlijke ontwikkeling die ons in staat stelt om innovatieve producten te leveren," aldus Lewis Wu, executive vice president van TP-LINK USA. "TP-LINK SR20 Smart Home Routers combineren onze best-in-class oplossing voor connectiviteit met de populaire IoT-technologieën om de levensstijl van het altijd-verbonden-zijn te voeden. Met TP-LINK's alomvattende Smart Home-producten kunnen consumenten genieten van een betrouwbare verbinding in huis, het beheren van hun favoriete apparaten en met thuis verbonden blijven als ze weg zijn. "

Home is where the Hub is
De TP-LINK SR20 Smart Home Router met touchscreen is de centrale intelligente hub voor apparaten door het hele huis, die het mogelijk maakt dat consumenten functies van hun apparaten naar eigen voorkeur kunnen controleren en automatiseren. Consumenten kunnen met hun smartphone, tablet of het gebruiksvriendelijke touchscreen van de router, de SR20 gebruiken voor het bedienen van hun apparaten. Denk hierbij aan camera’s, lampen, sensoren, thermostaten en andere Smart Home-producten.

Jouw huis gebruiksvriendelijker
De TP-LINK SR20 Smart Home Router met touchscreen maakt meerdere scenario's in jouw smart home mogelijk – zonder prestaties te hoeven opofferen – zoals het aangaan van de lampen wanneer de huiseigenaren binnenkomen of het automatisch instellen van de thermostaat voor de gewenste temperatuur. Compatibiliteit met ZigBee, Z-Wave en wifi maakt het gebruik van een breed scala van slimme apparaten van verschillende fabrikanten mogelijk.

Bovendien kan de TP-LINK SR20 Smart Home Router die uitgerust is met een touchscreen, push-notificaties sturen via de mobiele app Kasa. Hierdoor is één oogopslag te zien of de lampen nog branden of als het alarm in huis afgaat.

Superieure prestatie
Uitgerust met indrukwekkende AC1900 snelheden kunnen gebruikers ook genieten van bandbreedte-intensieve taken, zoals het streamen van een 4K HD video, het downloaden van grote bestanden en online gamen zonder vertraging. Consumenten kunnen ook naadloos bestanden en media delen met de USB 3.0 en USB 2.0-poorten. Met de TP-LINK SR20 Smart Home Router kunnen gebruikers naadloze wifi ervaren door gebruik te maken van de nieuwste beamforming technologie, welke het totale bereik en stabiliteit nog verder verbeteren en stabielere en betrouwbaardere verbindingen creëert. Deze router is ook backwards compatibel, waardoor de router kan werken met oudere draadloze protocollen zoals 802.11a/b/g/n.

Belangrijkste kenmerken:
  • Verbind je ZigBee, Z-Wave, en wifi smart home-apparaten en laat ze samenwerken om je kwaliteit van leven te verbeteren.
  • Gebruik je tablet en smartphone om je smart home-apparaten te beheren, taken in te plannen en je huis te checken wanneer je weg bent met de Kasa-app.
  • Top AC1900 wifi-prestaties op 5GHz (tot 1300Mbps) en 2,4 GHz (tot 600 Mbps) banden.*
  • Wifi met hoge snelheden tijdens hooggebruik met de 1GHz dual-core processor.
  • Vier gigabit ethernetpoorten voor razendsnelle bedrade verbindingen.
  • Intuïtief en responsief 4,3" touchscreen met een gemakkelijke toegang tot veelgebruikte functies.
  • USB 3.0 en USB 2.0 poorten voor het eenvoudig delen van bestanden, foto’s, muziek en video’s over je netwerk.
  • Ouderlijk toezicht om bijvoorbeeld je kinderen te beschermen met apparaat beperkingen en tijdslimieten.
  • Gastnetwerk voor het kunnen voorzien in een Wi-Fi toegang voor gasten welke afgesloten is van het hoofdnetwerk.
  • Ingebouwde sleuf voor SD-opslag voor lokale opslag, waar consumenten hun video-opnames en andere data kunnen opslaan.
  • Beamforming voor gerichte en betrouwbaardere draadloze verbindingen.
  • Geavanceerde beveiligingscodes om uw data te beschermen.
---------

* Maximale draadloze overdrachtssnelheden zijn de fysieke resultaten afgeleid van de IEEE 802.11-standaard. Bereik en dekking claims zijn gebaseerd op testresultaten onder normale gebruiksomstandigheden. Werkelijke draadloze transmissiesnelheid en draadloze dekking zijn niet gegarandeerd, en zullen variëren als gevolg van 1) omgevingsfactoren, zoals bouwmaterialen, fysieke objecten en obstakels, 2) netwerkcondities,  waaronder lokale storingen, het volume en de dichtheid van het verkeer, de productlocatie, complexiteit van het netwerk en het netwerkoverhead en 3) cliëntbeperkingen, waaronder beoordeelde prestaties, locatie, kwaliteit van de verbinding en de staat van het apparaat.

** Volgens de laatst gepubliceerde IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker Report, Q2 2015 Final Release

Over TP-LINK
TP-LINK is wereldwijde innovator en leverancier van consumenten en SMB netwerkproducten aan tientallen miljoenen klanten in meer dan 120 landen en is de wereldwijde nummer 1 in WLAN apparaten en broadband CPE apparaten**. Door een sterke R&D, een doeltreffende productie en streng kwaliteitsmanagement biedt TP-LINK prijswinnende draadloze netwerkproducten, waaronder draadloze routers, powerline adapters, range extenders, cloud camera’s, smart home en accessoires voor eindgebruikers over de hele wereld. Bezoek de website van TP-LINK Netherlands, volg TP-LINK op Facebook en op YouTube.

TP-LINK Netherlands B.V.
Eleonore Schut
E-mail: eleonore.schut(at)tp-link.com

Whizpr
Renée Rijken / Mandy Visser
E-mail: tplink(at)whizpr.nl
Telefoon: 0317 410 483

Alle informatie en prijzen kunnen worden aangepast zonder kennisgeving. TP-LINK is een geregistreerd handelsmerk van TP-LINK Technologies Co., Ltd. Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars. Maximale draadloze overdrachtssnelheid zijn afgeleid van de IEEE 802.11-standaard. Werkelijke gegevensdoorvoer en draadloze dekking zal variëren.
Laatste van TP-LINK Netherlands B.V.
TP-Link onthult nieuwe merkidentiteit tijdens 20-jarige jubileum

TP-LINK introduceert AV1200 Gigabit Powerline AC Kit met hoge Wi-Fi snelheden

TP-LINK kondigt razendsnelle routers aan die wifi-snelheden maximaliseren voor elk apparaat
TPEX International sluit strategisch partnership met Planon ter optimalisatie van haar Smart Building Operations dienstverlening

Conclusion ontwikkelt projectuitvoer- en managementapplicatie voor Eneco

Nieuwe machine learning-library van ABBYY tien keer sneller en compatibel met Python

Edutrainers: Helft leraren niet klaar voor verplichte digitale geletterdheid op scholen

Zivver breidt directie uit met nieuwe CTO, CMO en CRO

CyberArk maakt Identity Security-aanbod beschikbaar via AWS Marketplace

Red Hat vernieuwt Red Hat Process Automation met end-to-end Kubernetes-native decision management in Red Hat OpenShift
OPEN.suite helpt Omgevingsdienst Haaglanden op weg

Print barcodes van voorraadartikelen nu eenvoudig via de BarTrack app

Ivanti-onderzoek toont aan dat werknemers het thuiswerken niet willen opgeven

Essentra verhoogt gebruik van post-consumer gerecycled plastic in LDPE-componenten

Ruim twintig procent van werkend Nederland voelt druk om buiten werktijd bereikbaar te zijn

De gevolgen van een verouderd ERP-systeem

ProRail kiest opnieuw voor Conclusion in IT

Kwart financieel professionals bang dat collega’s vertrekken door hoge werkdruk

Helft van de Nederlanders ziet eigen online kluis zitten

BlackBerry QNX-software nu geïntegreerd in meer dan 195 miljoen voertuigen

Digipower 2021 - 2022: 5 miljoen subsidie voor scholing, begeleiding en advies

Duits federaal bureau voor informatiebeveiliging certificeert SD-WAN gateway van LANCOM Systems

Vitaliteit werkenden neemt af
Verstreken tijd: 5 jaar en 169 dagen
TP-LINK Nether.. contact

Logo TP-LINK Netherlands B.V.

TP-LINK Nether.. sociaal

Logo devolo
Logo Schneider Electric
Logo GrassGreener Europe