www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR#

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 79 dagen geleden)

Logitech kondigt nieuwe G502 Proteus Spectrum gaming-muis aan

Best verkochte gaming-muis verbeterd met aanpasbare RGB-verlichting

Leusden, 5 januari 2016 - Logitech introduceert de Logitech G502 Proteus Spectrum Gaming Mouse. Door de toevoeging van aanpasbare RGB-verlichting in de Logitech G502 Proteus Core is de best verkochte gaming-muis verder verbeterd. De Logitech G502 Proteus Spectrum beschikt nog steeds over een krachtige DPI-sensor en geavanceerde tuning voor oppervlakte en gewicht, maar biedt nu nog meer mogelijkheden om je gaming-acties en speelstijl te verbeteren.

"De G502 Proteus Spectrum heeft een uitstekende sensor en beschikt nu ook over aanpasbare verlichting", zegt Ujesh Desai, vice president en general manager gaming bij Logitech. "Daarnaast kunnen gamers de muis ook synchroniseren met andere Logitech G gaming-producten met RGB. Hiermee creëren ze een aantal hele coole effecten."

RGB-aanpasbare verlichting
Via de Logitech Gaming Software (LGS) stel je de muis in op je eigen stijl en voorkeuren, met keuze uit 16,8 miljoen verschillende kleuren en helderheidniveaus. Breng de muis tot leven met verfrissende lichtpatronen of stel de verlichting zo in dat er een continue verloop is door het hele kleurenspectrum. De verlichting kan ook worden gesynchroniseerd met andere Logitech G RGB-producten.

Nauwkeurige en responsive optische sensor
De Logitech G502 Proteus Spectrum beschikt over de meest krachtige en nauwkeurige optische sensor van Logitech, de PMW3366. Deze zorgt voor optimale prestaties en maximale tracking-nauwkeurigheid. De exclusieve Logitech G Delta Zero optische sensortechnologie biedt gamers nog preciezere targeting. De Logitech G502 Proteus Spectrum heeft een DPI-bereik van 200 tot 12.000 met zero sensor acceleration, zero smoothing of filtering en zero pixel rounding.

Aanpassen van balans, knoppen, oppervlakte en gewicht
Deze muis moet aanvoelen alsof die voor jouw hand is gemaakt. Dit gevoel van maatwerk creëer jezelf door het gewicht en de balans met één van de maximaal vijf gewichten van 3,6 gram in de muis aan te passen. Via de LGS kun je gemakkelijk een functie of macro aan één van de elf programmeerbare knoppen toekennen.

Optimale prestaties bereik je door de sensor van de muis te kalibreren met het oppervlak waarop je gamet. Surface tuning optimaliseert het dynamisch bereik van de sensor aan de eigenschappen van het oppervlak, wat resulteert in betere prestaties en lagere lift-off afstand.

Comfortabele vorm
Door de geribbelde rubberen handgrepen en een handige knoppenindeling voel je bij het eerste gebruik van de muis direct het comfort. Verder beschikt de Logitech G502 Proteus Spectrum over individuele knoppen links en rechts van de handpalm die zorgen voor een stevig en stabiel platform, wat resulteert in nauwkeurig, duurzaam en prettig gebruik. Mechanische microschakelaars onder elke knop zorgen voor het verbeteren van het gevoel, de snelheid en precisie. Tot slot biedt een supersnel dual-mode scrollwiel een verbeterde click-to-click precisie en razendsnel scrollen door webpagina’s.

Prijs en beschikbaarheid
De Logitech G502 Proteus Spectrum bouwt voort op het succes van de G502 Proteus Core. De G502 Proteus Spectrum is naar verwachting vanaf begin februari 2016 in Nederland beschikbaar voor een adviesprijs van 89,99 euro. Kijk voor meer informatie op gaming.logitech.com of onze blog.

---------

Over Logitech
Logitech ontwerpt producten die een alledaagse plek hebben in het leven van mensen en hen verbindt met de gewenste digitale ervaring. Logitech is meer dan 30 jaar geleden begonnen met het verbinden van mensen door middel van computers. Nu ontwerpt Logitech producten die mensen bij elkaar brengt door middel van muziek, gaming, video en computing. Logitech International is opgericht in 1981 en genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Renée Rijken / Julien Harbers
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Jordy Kroeze
Marketing Manager Benelux (Tablet, Gaming, Core en Harmony)

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.

Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 6 jaar en 79 dagen
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix