www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 158 dagen geleden)

Acer past de nieuwste Intel RealSense technologie toe op zijn succesvolle Aspire V Nitro Black Edition Notebooks

LAS VEGAS, VERENIGDE STATEN (4 januari 2016) – Vandaag voegde Acer de nieuwste Intel® RealSense™ camera aan zijn premium Black Edition Aspire V Nitro notebooks. De Aspire V Nitro Black Edition, die met de nieuwe en verbeterde camera een wereldprimeur heeft, biedt gamers een betere beleving met diens verhoogde 2D- en 3D-beeldkwaliteit. Hierdoor kunnen gamers de achtergrond verwijderen tijdens hun live stream en videochat. Binnenkort kunnen gamers hun spelbeleving ook naar eigen inzicht aanpassen door hun gezicht te scannen en het op hun favoriete gamepersonage te zetten. Daarnaast zullen zij in staat zijn om objecten te scannen en deze te integreren in hun mods.

Aspire V Nitro Black Edition

De nieuwe Intel® RealSense™ camera is beschikbaar op zowel de 15 inch als de 17 inch notebookvarianten van de Aspire V Nitro Black Edition en biedt een verbeterd detectiebereik van maximaal 1,5 meter afstand van het apparaat. Daarnaast zijn het volgen van gebaren, de bediening en de objectherkenning nauwkeuriger. Ook maakt de camera een probleemloze ervaring met Windows Hello - het nieuwe biometrische authenticatiesysteem van Microsoft voor het inloggen op Windows 10 - mogelijk op de notebooks. De HD-camera filmt in 60 fps terwijl hij wordt gebruikt als standaard 2D-camera.

“Acer zet zich in voor de invoering van de nieuwste technologieën uit onze eigen laboratoria en die van onze voornaamste partners,” zegt Jerry Kao, directeur van de Notebook Business Group, Acer Inc.. “De nieuwe Intel RealSense Camera sluit naadloos aan bij de stijl en prestaties van onze iconische Aspire V Nitro reeks. Wij geloven dat hij de intensieve gebruiker nieuwe belevingen biedt.”

Met de Intel RealSense Camera kunnen Aspire V Nitro gebruikers hun notebooks op een meer intuïtieve manier gebruiken. Ook kunnen ze helemaal opgaan in hun spelbeleving en deze personaliseren. Daarnaast maakt de camera 3D-scannen en printen mogelijk; gebruikers kunnen simpelweg een object scannen met de 3D-camera om dit vervolgens op te slaan. Het 3D-model kan worden gebruikt als foto of worden veranderd voor output op een 3D-printer.

De notebooks uit de Aspire V Nitro reeks zijn ontworpen voor diegenen die streven naar een sterk computervermogen en een spel- en samenwerkingsbeleving waarin zij helemaal kunnen opgaan. De Black Edition modellen worden aangedreven door Intel® Core™ processors van de zesde generatie voor maximale prestaties. Ze ondersteunen NVIDIA® GeForce® GTX960M graphics met maximaal 4GB GDDR5 grafische RAM en razendsnelle NVMe PCIe SSD's die doorgaans alleen in bedrijfsservers zitten.

De nieuwe modellen krijgen het fraai gevormde hoekdesign en het baanbrekende sleufantenneontwerp mee die bij de nieuwste versie van de V Nitro reeks werden geïntroduceerd. De antenne is op onopvallende wijze op de hoek van het scherm geplaatst en zorgt voor een draadloze 360-graden dekking waarbij er geen gebieden zonder bereik zijn. Acer TrueHarmony Plus en Dolby® Audio™ technologie helpen de vier ingebouwde speakers bij het produceren van een krachtig surroundgeluid voor het spelen van games en het afspelen van films en muziek. De premium Black Edition modellen zijn voorzien van een bijzondere lichtbalk langs het scharnier, 4K 100% Adobe RGB opties en thermische AeroBlade uitgangen met 's werelds dunste metalen uiteinden. Deze hebben een dikte van slechts 0,1 mm. en zijn sterker en stiller.

Prijzen en Verkrijgbaarheid
De Acer Aspire V Nitro Black Edition met de nieuwe Intel RealSense 3D-camera zal in februari verkrijgbaar zijn in Europa vanaf €1.299,-. Wilt u meer weten over verkrijgbaarheid, productspecificaties en prijzen op specifieke markten, neem dan contact op met het dichtsbijzijnde Acer-kantoor of -verkooppunt via www.acer.com.

1) Bruikbare capaciteit varieert: (MB = 1 miljoen bytes; GB = 1 miljard bytes).
2) Een 802.11ac PC die is uitgerust met draadloze technologie heeft een 802.11ac router nodig om goed te werken.
3) Acer DustDefender en CoolBoost app zitten alleen op de Aspire V 17 Nitro.

Over Acer
Acer is een hardware + software + services bedrijf dat is opgericht in 1976 en geheel gewijd is aan het onderzoek, design, marketing, sale en ondersteuning van innovatieve producten die het leven van gebruikers eenvoudiger maakt. Onder de producten van Acer zijn onder andere PC’s, displays, projectors, servers, tablets, smartphones en wearables. Het bedrijf ontwikkelt daarnaast cloud solutions om het Internet of Things samen te brengen. Acer heeft 7.000 mensen in dienst en is de wereldwijde no. 4 in PC’s (IDC 2014). Acer haalde in 2014 een omzet van 10,39 biljoen USD. Ga naar www.acer.com voor meer informatie.

Acer
Sterre Swank
E-mail: sterre.swank@acer.com

Pride PR
Marloes de Ruiter
E-mail: acer@pridepr.nl

© 2016 Acer. Alle rechten voorbehouden. Acer en het Acerlogo zijn gedeponeerde handelsmerken van Acer Inc. Andere handelsmerken, gedeponeerde handelsmerken en/of dienstmerken, al dan niet aangegeven, zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Acer
Acer kondigt gaminglaptops Predator Triton 300, Predator Helios 300 en Nitro 5 aan met nieuwe 11e generatie mobiele processoren uit Intel Core H-serie

Acer’s ConceptD Line for Creators Earns Good Design Awards

Acer introduceert een nieuwe serie krachtige Veriton K-werkstations
Gelekte persoonlijke info kopen is makkelijk en goedkoop

Lightspeed lanceert ‘Lightspeed Payments’ in Nederland: Een geïntegreerde betaaloplossing voor horecaondernemers om hun dagelijkse processen te vereenvoudigen

RobotWise laat op meerdere zomerscholen ruim 700 leerlingen kennismaken met technologie

Nieuw programma van Startupbootcamp en We-Rise moet komende jaren tientallen vrouwelijke ondernemers voortbrengen

Nieuwe beleidsregel “Handhaving Besluit Eindapparaten” legt basis voor vrije keuze internetapparatuur in Nederland

Rockwell Automation en Kezzler ontwikkelen een cloudgebaseerde oplossing voor industriële traceerbaarheid

Iraanse cybercriminele groep TA456 richt zich met social media-persona “Marcella Flores” op militaire doelwitten

DataRobot haalt 300 miljoen USD op en neemt Algorithmia over

ThoughtSpot benoemt Damien Brophy tot VP EMEA en zet regionale groei voort

TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank
Ivanti breidt het Ivanti Neurons Platform uit met automatiseringsmogelijkheden voor HR en Facility Managers

De uitdagingen van een gegevensgerichte wereld

Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie

Worldstream lanceert software-defined portfolio met 12 IT-oplossingen ‘as-a-service’

Voergroep Zuid vindt juiste bestuurders met GrassGreener

Licentieadapter verbindt CodeMeter met oudere licentiëringssystemen

Rapid Circle versterkt positie door erkenning drie categorieën Microsoft Partner of the Year Awards

Arrestaties 24-jarige software engineer en 15-jarige jongen onderstrepen mondiale karakter van phishing

Kwart werknemers: “Ik zou gelukkiger zijn als ik minder tijd hoefde te besteden aan administratie”

Cybercriminelen gebruiken exotische programmeertalen
Verstreken tijd: 6 jaar en 158 dagen
Acer contact

Logo Acer

Acer sociaal

Acer tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric