www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: LEWIS

Etihad Airways werkt samen met Cognizant

Luchtvaartmaatschappij past digitale klantervaring volledig aan

Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, en Cognizant hebben een overeenkomst getekend waarin zij de digitale transformatie binnen de luchtvaartmaatschappij beschrijven. Cognizant, dienstverlener in informatietechnologie, consultancy en business process outsourcing-services, helpt Etihad Airways met het aanpassen van de digitale strategie om op die manier de klantervaring gedurende de reis te optimaliseren. Het gaat om een miljoenenovereenkomst van drie jaar.

Door inzicht in data en klanten te bieden, zorgt Cognizant ervoor dat Etihad Airways de wensen van zijn gasten beter begrijpt en hierop in kan springen. De combinatie van onderzoek en het verbeteren van processen en technologie maken het mogelijk dat de luchtvaartmaatschappij klanten op maat gemaakte aanbiedingen kan doen. Klanten krijgen hierdoor een betere reiservaring, doordat ze – gebaseerd op hun loyaliteitsstatus en persoonlijke voorkeuren – aan kunnen geven waar ze het liefst zitten in het vliegtuig, keuze in maaltijden hebben en nog veel meer. Op die manier kan de vliegtuigmaatschappij meer omzet genereren en verder bouwen aan het merk en nieuwe commerciële modellen.

Het volledige Engelstalige persbericht is hier te vinden

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Cognizant
Cognizant (NASDAQ: CTSH) is een vooraanstaande dienstverlener in informatietechnologie, consultancy en business process outsourcing-services. Cognizant werkt in nauw partnerschap met ¹s werelds grootste organisaties om hun concurrentiepositie te versterken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Teaneck, New Jersey (Verenigde Staten). Cognizant combineert een passie voor klanttevredenheid, technologische innovatie en diepgaande industrie- en bedrijfsproceskennis met een wereldwijd samenwerkend personeelsbestand. Cognizant heeft wereldwijd meer dan 100 ontwikkel- en delivery-centers en ongeveer 219.300 werknemers (per 30 september, 2015). Cognizant heeft een NASDAQ-100 en S&P 500-notering en is verder genoteerd in de Forbes Global 2000 en Fortune 500. De organisatie behoort hiermee tot de best presterende en snelstgroeiende bedrijven in de wereld. Bezoek onze website www.cognizant.com  & www.cognizant.com/digital of volg ons via Twitter: @Cognizant.

About Etihad Airways
Etihad Airways began operations in 2003, and in 2014 carried 14.8 million passengers. From its Abu Dhabi base, Etihad Airways flies to or has announced plans to serve 116 passenger and cargo destinations in the Middle East, Africa, Europe, Asia, Australia and the Americas. The airline has a fleet of 120 Airbus and Boeing aircraft, with approximately 200 aircraft on firm order, including 66 Boeing 787s, 25 Boeing 777Xs, 62 Airbus A350s and five Airbus A380s.

Etihad Airways holds equity investments in airberlin, Air Serbia, Air Seychelles, Alitalia, Jet Airways, Virgin Australia, and Swiss-based Darwin Airline, trading as Etihad Regional. Etihad Airways, along with airberlin, Air Serbia, Air Seychelles, Alitalia, Etihad Regional, Jet Airways and NIKI, also participate in Etihad Airways Partners, a new brand that brings together like-minded airlines to offer customers more choice through improved networks and schedules and enhanced frequent flyer benefits.  For more information, please visit: www.etihad.com

Voor meer persinformatie kunt u contact opnemen met:
OCTANE PR
Tel: +31 (0)40 266 1130
E-mail: cognizantnl@octanepr.com
Laatste van Cognizant
IoT: vijf stappen om operationele processen opnieuw vorm te geven en resultaten te verbeteren

2025: de wereld ná het coronavirus

Cognizant neemt Collaborative Solutions over
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Cognizant contact

Logo Cognizant

Cognizant sociaal

Cognizant tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage