Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 82 dagen geleden)
PR: LVTPR

Infographic: Van kerstfilm kijken tot uitgebreid koken: dit zijn de meest comfortabele december-temperaturen

Amsterdam, 15 december 2015 – De laatste weken van het jaar brengen we nogal wat tijd door in huis. Kerstfilms kijken, borrelen met vrienden, uitgebreid koken. Maar welke temperatuur past nu het beste bij deze activiteiten? Hoe hoog stel je de thermostaat in? De ideale temperatuur is voor iedereen verschillend: de een heeft het nu eenmaal sneller koud dan de ander. Toch is er voor elke activiteit en elke kamer een goede richtlijn – weet Honeywell uit decennialange ervaring. Kijk maar in het Honeywell-huis in de infographic. Op naar de meest comfortabele feestdagen die je ooit had!

Ontbijt op bed – slaapkamer – 18 graden
In de ochtend is je lichaam nog lekker warm van het slapen. Dus word je verrast met ontbijt op bed? Dan heb je eigenlijk geen hoge temperatuur nodig in je slaapkamer. Verse croissants en een goede kop koffie wél.

Optutten voor een feestje – badkamer – 23 graden
Ook altijd zo’n moeite om die douchekraan dicht te draaien? Geen wonder als je altijd met kippenvel op je lijf de handdoek om je heen slaat. En met al die feestjes in het vooruitzicht, spendeer je heel wat extra tijd voor de spiegel deze maand. Zorg dus voor een comfortabele temperatuur.

Film kijken – woonkamer – 20 graden
Wist je dat de meeste Nederlanders hun woonkamer de meest comfortabele ruimte in huis vinden? Daar vertoeven ze dan ook het liefst. Er werd hen ook gevraagd bij welke temperatuur ze zich precies het meest comfortabel voelen. Dat blijkt gemiddeld 19,7 graden te zijn.

Spelen met cadeaus – kinderkamer – 19 graden
Terwijl jij het pakpapier nog opruimt, rennen je kinderen al naar hun kamer om met hun cadeaus te spelen. Het is dan ook aan te raden die ruimtes niet te warm te maken. Wervelwinden zitten immers nooit stil.

Uitgebreid koken – keuken – 18 graden
Met een kalkoen in de oven en vier pruttelende pannen op het fornuis waarin je de bijgerechten maakt, kan de temperatuur flink oplopen in de keuken. En als kok sta je ook niet bepaald stil. Voorkom dus dat je oververhit aan tafel gaat: zet de thermostaat niet te hoog.

Dineren met de hele familie – eetkamer – 20 graden
Met oma, alle ooms en tantes en een schare neefjes en nichtjes is de eettafel met kerst al snel goedgevuld. En hoe meer mensen in de ruimte, des te warmer het wordt. Met de thermostaat op 20 graden zit je goed.

Wijn halen – kelder – 12 graden
Dat de kwaliteit van wijn snel achteruit gaat als je ‘m bewaart bij hoge temperaturen weet je. Maar ook schommelingen in de temperatuur moet je zien te voorkomen als je je gasten op een goed glas wijn wilt trakteren. Een constante temperatuur tussen de 10 en 15 graden is goed, 12 is ideaal.

Feestje vieren – garage – 18 graden
Feestmaand december biedt voldoende momenten om de voetjes van de vloer te gooien. Of je nu gaat voor kerstnummers, techno of de klassiekers uit de Top 2000: warm krijg je het sowieso. Dus hang je nette jasje maar over een stoel en zet de thermostaat wat lager.

#             #             #

Over evohome Wi-Fi en Round Connected
evohome Wi-Fi van Honeywell bedient de verwarming per kamer geheel draadloos – de juiste temperatuur op de juiste plek en op het juiste moment. Het systeem is te bedienen via een bedieningspaneel met touchscreen en de Total Connect Comfort-app. Met Round Connected biedt Honeywell een instapmodel om op een eenvoudige en betaalbare manier het connected huis te ontdekken. Round Connected geeft gebruikers controle dankzij de Total Connect Comfort-app, waarmee je de thermostaat bedient op elke plek op elk moment van de dag. Meer informatie over evohome Wi-Fi en Round Connected is te vinden op getconnected.honeywell.com en www.kijkvoelbeleef.nl.

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal, stuur een e-mail naar honeywell@lvtpr.nl.

Perscontacten:

Naomi Samson / Noëlle de Boer
LVTPR
honeywell@lvtpr.com
Laatste van Honeywell
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 6 jaar en 82 dagen

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials