Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2488 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat breidt beschikbaarheid Red Hat storage-portfolio uit

Red Hat Ceph storage en Red Hat Gluster storage-oplossingen zijn nu beschikbaar voor Red Hat business partners, embedded partners en cloud- en serviceproviders

Amsterdam, 11 december 2015- Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), ’s werelds toonaangevende leverancier van opensourceoplossingen, stelt zijn open software defined storage-portfolio beschikbaar aan zijn partners. Hierdoor gaan Red Ceph Storage en Red Hat Gluster Storage-oplossingen in 2016 deel uitmaken van de programma’s Red Hat Connect for Business Partners en Red Hat Embedded en zijn beschikbaar voor Red Hat Certified cloud- en serviceproviders. Hierdoor kunnen Red Hat-partners nieuwe zakelijke kansen creëren voor de enterprise storage van vandaag en morgen.

Zowel Red Hat Gluster Storage als Red Hat Storage Ceph zijn open source gebaseerde software defined storage-oplossingen voor scale-out storagesystemen, die op standaard hardware kunnen draaien en stabiele, programmeerbare architecturen bieden. De oplossingen zijn ontworpen voor verschillende enterprise workloads. Bedrijven kunnen voor de aankoop en de ingebruikname van de storage-oplossingen van Red Hat met diverse partners samenwerken.
  • Red Hat Connect Business Partners
    Naast Red Hat Gluster Storage is Red Hat Ceph Storage per direct via het Red Hat Connect for Business Partner-programma beschikbaar. Red Hat Advanced en Premier partners die voldoen aan de trainingsvereisten van hun regionale partnerprogramma via het Red Hat Online Partner Enablement Network (OPEN) mogen de Red Hat Storage-oplossingen verkopen. Resellers profiteren van concurrerende en flexibele prijsmodellen en bieden de mogelijkheid om extra omzet te realiseren.

• Red Hat Embedded Partners
    Abonnementen van Red Hat Ceph Storage en Red Hat Gluster Storage zijn aan het einde van 2015 voor partners beschikbaar via het Red Hat Embedded-programma. Partners kunnen hierdoor sneller en efficiënter complete storage-oplossingen op basis van Red Hat-technologieën aanbieden.

• Red Hat Certified Cloud en Service Providers
    Red Hat Ceph Storage en Red Hat Gluster Storage zijn naar verwachting in 2016 beschikbaar voor Red Hat Certified cloud- en serviceproviders. Trainings- en certificerings-, marketing- en salesprogramma’s, en technische content voor Red Hat Storage-oplossingen komen beschikbaar voor gecertificeerde partners in het Red Hat Connect for Business Partners-portaal.

Quotes

Ranga Rangachari, vice president and general manager Storage and Big Data, Red Hat
“Red Hat Ceph Storage en Red Hat Gluster Storage zijn voor bedrijven op meerdere manieren dan ooit tevoren beschikbaar. Onze open software defined storage-oplossingen bieden interessante nieuwe zakelijke mogelijkheden voor onze wereldwijde resellers en onze embedded, cloud- en serviceprovider-partners.”

Ashish Nadkarni, program director, IDC
“Bedrijven willen hun IT transformeren om nieuwe generatie applicaties te kunnen gebruiken. De daarvoor noodzakelijke technologieën en diensten, die IDC bestempelt als derde platform technologieën en diensten, vereisen een flexibele en datagedreven infrastructuur. Met een open en community-based software defined-benadering heeft Red Hat een unieke positie om te profiteren van deze transformatie. Door Ceph Storage en Gluster Storage financieel aantrekkelijk te maken voor bedrijven positioneert Red Hat zich als een geduchte IT-storageleverancier.”

Stefan van Oirschot, director operations, Rhodix
“Als een van Red Hat’s eerste Certified Cloud Infrastructure Premier Partner in Nederland met expertise in het bouwen van private clouds en het implementeren van nieuwe generatie storage-producten, biedt Rhodix een duidelijke keuze nu Red Hat alternatieve routes biedt om de wereldwijde markt te bedienen. Met onze mogelijkheid om de complete cloudinfrastructuur-stack te implementeren, zijn we klaar om Red Hat te helpen het storage-evangelie te verkondigen. We zijn verheugd dat we beiden vooruit bewegen op een traject in de richting van nieuwe generatie, petabyte-scale implementaties.”

Dr. Lukas Pustina, principal cloud engineer, codecentric and head of operations, CenterDevice
Codecentric en CenterDevice bouwden een cloudgebaseerd document management platform voor zijn klanten waarmee ze miljoenen documenten op kunnen slaan en delen. Hiervoor werkten we samen met onze partner, Red Hat, die zowel hoge prestaties als innovaties, diensten en expertise op het gebied van software defined storage leverde. Samen met Red Hat kunnen we technologieën bieden om petabyte scale storage snel, betrouwbaar en economisch in te zetten.”

Paul Evans, principal architect, Daystrom
“Storage is een essentieel onderdeel van IT, en slimme bedrijfsleiders weten dat het tijd is om de stap naar software-centrische oplossingen te maken. Dat is precies de reden dat wij met Red Hat zijn gaan samenwerken. Red Hat Storage biedt de belangrijke instrumenten voor succes: vertrouwde bedrijfssoftware, een slim partnernetwerk en solide 24x7 ondersteuning – de gereedschappen die bedrijven nodig hebben om rendabel te blijven in een door technologie gedreven wereld. Nu Red Hat zijn programma’s voor de enterprise distributiekanalen onthult, is Daystrom blij te mogen helpen. We geloven dat software defined storage – volgens de open source methode – de manier is om de markt te benaderen.

Bernhard Brandwitte, vice president, Global Storage Business, Fujitsu
“Het integreren van Red Hat Ceph Storage software met Fujitsu’s voor prestatie geoptimaliseerde systeemtechnologie in een volledig geïntegreerd end-to-end service storagesysteem genaamd ETERNUS CD10000, heeft ons in staat gesteld IT-organisaties sneller te laten profiteren van open source, terwijl operationele risico’s worden vermeden. Als een Red Hat embedded partner draagt Fujitsu bij aan datadiensten op bedrijfsniveau voor software defined storage en hyperscale storage.”

Seok-Mo Hong, team manager, PentaLink
“Bij PentaLink wilden we met Red Hat samenwerken omdat we gefocust zijn op het inzetten van OpenStack gebaseerde cloudomgevingen op een efficiënte en kosteneffectieve manier. Red Hat Ceph Storage was de beste optie vanwege zijn object en block storage mogelijkheden. Het was een eenvoudige keuze, aangezien we geloven dat een samenwerking met Red Hat, marktleider in opensourcesoftware, ons een competitief voordeel geeft ten opzichte van traditionele storageleveranciers. Niet alleen in de cloud, maar in de gehele storagemarkt.”

Mike Yang, general manager, Quanta Cloud Technology (QCT)
“Ceph en Gluster van Red Hat bieden het hoofd aan een belangrijke behoefte in onze storageoplossingen line up. QCT werkt met technologie- en channelpartners samen om een portfolio van open source, scale-out, en software defined oplossingen te realiseren, die volledig profiteren van onze hardware. Red Hat is bedreven in enterprise opensourcesoftware, en we zijn blij met ze samen te werken als een onderdeel van het Red Hat Connect for Business Partners-programma.”

Extra informatie

Volg Red Hat ##

Over Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: http://www.redhat.com.

Meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
Lubbers De Jong
anke@lubbersdejong.nl

Dit persbericht is ook online beschikbaar:

Forward-looking statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the effects of industry consolidation; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; risks related to data and information security vulnerabilities; ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations; fluctuations in exchange rates; and changes in and a dependence on key personnel, as well as other factors contained in our most recent Quarterly Report on Form 10-Q (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux, CloudForms and the Shadowman logo are trademarks of Red Hat, Inc., registered in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.
Laatste van Red Hat, Inc.
Red Hat versnelt cloud-native development met Unified Hybrid Cloud Storage voor Red Hat OpenShift Container Platform

Red Hat voegt voorspellende modellen toe aan nieuwste versie van Red Hat Process Automation

Red Hat werkt met Vodafone Idea samen om een Network-as-a-Platform te bouwen
Thales maakt einde aan wachtwoordtijdperk met een badge die zowel pc’s ontgrendelt als veilige toegang tot cloud biedt

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

4 kansen in process excellence die je in de gaten moet houden

SentinelOne haalt 200 miljoen dollar op in nieuwe investeringsronde
Duidelijkheid over vakmanschap installatiebranche in Centraal Register

PA Consulting boekt recordomzet van £500 miljoen in 2019

Gezamenlijke oplossing van Cloudian en Veeam voor ransomware-bescherming

Previder versterkt landelijke positie na samenvoeging met Platani

LEO neemt Nederland mee in de wereld van de logistiek op SBS 6

USoft zet in op low-code groeistrategie met nieuwe investeerder Holland Capital

WiFi-gebruik tijdens Super Bowl LIV voor zevende jaar op rij gestegen

Scheiding tussen IT en Business kan negatieve impact hebben op de klantervaring, blijkt uit onderzoek van Pegasystems

MeetingpointAdvies breidt dienstverlening bij vergelijkers voor schade particulier verder uit

Nieuwe LANCOM Enterprise SD-WAN-gateway om maximaal drieduizend externe locaties te verbinden

Orange Business Services selecteert Ekinops en Dell Technologies voor uCPE-platforms

AntTail realiseert logistieke doorbraak voor farmaceutische industrie met IoT-app gebouwd met Mendix

Kaspersky behaalt ISO 27001 certificering

Fujitsu presenteert end-to-end retailmogelijkheden tijdens Euroshop 2020

Panasonic Toughbook-tablets optimaliseren Zwitsers openbaar vervoer

Yourhosting reset preventief wachtwoorden van e-mailaccounts

Dell Technologies presenteert innovatieve oplossingen voor de edge

Zorgservice XL ontzorgt ziekenhuizen met inzet Qlik Sense

Logo Lubbers De Jong
Red Hat, Inc. contact

Logo Red Hat, Inc.

benelux@redhat.com
  www.redhat.com
Red Hat, Inc. sociaal

Red Hat, Inc. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Workday

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl