www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Ctac verzorgt internationale SAP implementatie bij Synbra

Synbra, producent van isolatiesystemen en verpakkingsmaterialen, besteedt de implementatie van SAP uit aan Ctac. Na een selectietraject onder verschillende SAP partners is Ctac gekozen voor de implementatie in de Synbra-vestigingen in Nederland, Duitsland en Denemarken. De implementatie zorgt voor de harmonisatie van werkprocessen over de vestigingen heen. Dit zal uiteindelijk leiden tot kostenvoordelen en ketenintegratie voor Synbra.

Met het hoofdkantoor in Nederland en vestigingen in West-Europa behoort Synbra tot de top van bedrijven binnen de maakindustrie. Het bedrijf was toe aan een nieuwe ERP-oplossing, omdat men een verouderd ERP-systeem gebruikte en over een versnipperd ICT-landschap beschikte. Synbra heeft hiervoor gekozen voor SAP. Synbra besloot de SAP implementatie direct door te voeren bij alle vestigingen in Nederland, Duitsland en Denemarken.

Jos Verstegen, CFO van Synbra: “Na een uitgebreid selectietraject hebben we gekozen voor Ctac als onze implementatiepartner vanwege zijn uitgebreide SAP expertise en de sterke positie van het bedrijf in de markt. Synbra werkt in een versnipperd ICT-landschap en we waren toe aan de implementatie van een nieuwe, bedrijfsbrede en uniforme oplossing. In Ctac vonden we een betrouwbare partij.”

Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “Wij zijn erg verheugd deze uitgebreide implementatie bij Synbra te mogen uitvoeren. Met de implementatie verwezenlijken we enerzijds de harmonisatie van werkprocessen en verlagen we anderzijds de kosten door ketenintegratie en optimalisatie. En dat in drie verschillende landen.”

Over Synbra
Synbra Holding heeft een leidende positie in Europa betreffende Expandeerbaar Polystyreen (EPS) voor energiebesparende isolatiesystemen voor de bouw (Sustainable Insulation Systems) en toepassingen voor de industrie (Industrial Products & Solutions) voor een brede diversiteit van markten. Synbra staat mede door eigen grondstofproductie aan de wieg van veel innovaties in verschillende markten. Innovaties die het werk vergemakkelijken, producten verbeteren en de bedrijven meer winst brengen. We zijn onze tijd graag vooruit ten voordele van onze klanten. Dat is Synbra, dat is onze manier van doen en EPS is onze passie.

Over Ctac
Ctac helpt als innovatieve ICT Solution Provider klanten bij het realiseren van hun ambities. Dat doen we door het ontwikkelen en implementeren van branchegerichte oplossingen die exact inspelen op de bedrijfsprocessen van klanten in uiteenlopende markten. Met een passie voor technologie en een scherp oog voor bedrijfsprocessen werken we dagelijks op het snijvlak van business en ICT. De branchegerichte totaaloplossingen voor onder meer retail, wholesale, manufacturing, real estate en professional services zijn samen met klanten ontwikkeld. We completeren onze branchegerichte composed solutions met een volwaardig pakket van diensten, variërend van business consultancy, cloud services en softwareontwikkeling tot en met diensten als mobility en in-memory computing. Daarbij kiezen we altijd voor een professionele benadering, een innovatieve invalshoek en transparant, persoonlijk contact.

Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC). Bij het bedrijf werken per ultimo september 2015 471 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Voor meer informatie: www.ctac.nl.

Voor meer informatie:
Ctac N.V.