www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Een exclusieve kijk in de keuken van de Kerstman – de technologie achter Kerstmis

De Kerstman geeft inzicht in zakelijke processen achter succesvolle speelgoedproductie en -levering

De Kerstman gebruikt IFS Enterprise Operational Intelligence (EOI) om de kernprocessen rondom Kerstmis 2015 in kaart te brengen, te monitoren en te beheren. Dat maakt IFS, de wereldwijde leverancier van enterprise applications, bekend. De constant veranderende klantvraag, de toenemende concurrentie van andere decemberhelden en speelgoedfabrikanten, een steeds grotere, wereldwijde populatie en een zeer complexe supply chain zorgden ervoor dat de Kerstman de IFS-software begin dit jaar in gebruik nam. Er zijn slechts enkele weken te gaan voordat er genoeg speelgoed is geproduceerd om bijna zeventig miljoen schoorstenen te kunnen vullen.

In januari stond de Kerstman voor een aantal zakelijke uitdagingen, waaronder het aanpassen van de speelgoedproductie aan de stoutheidsfactor van kinderen, een gebrek aan training en certificering van de elven op het gebied van de must-have cadeaus van dit jaar, zorgen over storingen in de machines, en de impact die het weer en de gezondheid van de rendieren hebben op het transport van speelgoed. Deze factoren kunnen alle van significante invloed zijn op de vraag of de speelgoedproductie op tijd af is vóór kerstavond.

De implementatie van IFS EOI is alweer bijna een jaar geleden. De Kerstman merkte sindsdien een aantal belangrijke veranderingen die in kaart zijn gebracht op de door hem gepubliceerde Bizmap. “Voor het eerst hebben we volledig overzicht over het gehele proces: van planning, speelgoedontwikkeling en risico- en compliance-management tot en met de bezorging”, zegt de Kerstman. “We halen nu al onze doelen – de mobile alerts en de realtime rapportages helpen onze service-elven bij het monitoren en het binnen twee uur oplossen van fouten en storingen. Ons productieniveau ligt daardoor hoger dan ooit. Ook kunnen we onze rendieren direct bij de eerste tekenen van sneeuw een alternatieve route aanbieden, reageren we snel op veranderende wensen van de klant en hoe stout de kids zijn geweest. Verder hebben we al onze trainings- en certificeringsdoelen voor dit jaar gehaald.”

De Kerstman voegt nog toe: “Nu de verwachtingen van alle kinderen ter wereld op mijn schouders rusten, sta ik onder veel druk om ervoor te zorgen dat er genoeg voorraad is vóór kerstavond. Ik weet nu zeker dat we er klaar voor zijn en kunnen bezorgen op 24 december.”

Vorig jaar gebruikte de Kerstman IFS Mobile Workforce Management om de meest efficiënte route in kaart te brengen om cadeaus te bezorgen aan kinderen overal ter wereld. In navolging van deze succesvolle implementatie keerde de Kerstman terug bij IFS voor zijn Enterprise Operational Intelligence-oplossing, aangezien de tool organisaties in staat stelt veranderende, zakelijke omstandigheden snel op te sporen en erop te reageren. Dit doen ze door zakelijke processen realtime visueel in kaart te brengen en ze te monitoren. De technologie voorziet in proactieve alerts die stimuleren om te reageren op kansen en bedreigingen door duidelijke informatie weer te geven uit de grote diversiteit van softwaresystemen waar bedrijven op vertrouwen.

De Kerstman rondt af: “Deze technologie is absoluut iets voor CEO’s om over na te denken bij het opstellen van hun goede voornemens voor volgend jaar.”

Meer over de reis van de Kerstman en hoe IFS Enterprise Operational Intelligence Kerstmis dit jaar verder heeft geoptimaliseerd: http://www.ifsworld.com/nl/company/about-ifs/nl-kerstman-benut-enterprise-operational-intelligence/.

Over IFS
IFS™ is wereldwijd een erkend leider in het leveren van enterprise-software op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP), Enterprise Asset Management (EAM) en Enterprise Service Management (ESM). IFS brengt zijn klanten in specifieke sectoren dichterbij hun business en helpt hen zich slagvaardiger te maken om optimaal te kunnen inspelen op veranderingen. IFS is een beursgenoteerde onderneming (XSTO: IFS) opgericht in 1983, met meer dan 2.700 medewerkers. IFS ondersteunt meer dan 2.400 klanten wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Meer informatie is te vinden op www.ifsworld.com. Contactinformatie

IFS

Petra Tuitert
Marketing Manager Benelux
Petra.tuitert@ifsworld.com

LVTPR
Kirsten Meij
ifs@lvtpr.nl
Laatste van IFS
Eerste vestiging SPIE Nederland in recordtempo aangesloten op enterprise-platform van IFS

IFS tekent contract met SBM Offshore

Drie keer meer klantwaarde

Logo LVTPR
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifsworld.com
IFS sociaal

IFS tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau