www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Emerson Network Power breidt assortiment PDU’s uit met de nieuwste MPE

Nieuwe rack-PDU ontwikkeld voor een betrouwbare stroomvoorziening en bedrijfszekerheid bij hoge temperaturen

Breda, 9 december 2015 Emerson Network Power, onderdeel van Emerson (NYSE: EMR) en wereldwijd toonaangevend in het ontwikkelen van bedrijfskritische infrastructuurtechnologieën voor ICT-systemen, introduceert de MPE rack-PDU in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Deze basis PDU (Power Distribution Unit) garandeert bedrijfszekerheid en connectiviteit bij zeer hoge bedrijfstemperaturen tot 60 graden Celsius.

De MPE van Emerson heeft een dikkere voedingskabel dan normaal, en biedt meer vermogen en een hogere bedrijfszekerheid.
Het product beschikt ook over een innovatief vergrendelingsmechanisme dat voorkomt dat IT-kabels er per ongeluk uit worden getrokken. Dankzij het compacte formaat is de PDU gemakkelijk en zonder gereedschap in het rack te plaatsen. In combinatie met een Knürr® DCM- of InstaRack-behuizing beschikt het product over een SpeedMount-optie, waardoor de installatie nog eenvoudiger wordt en er extra ruimte ontstaat voor kabels en andere componenten. Samen met zijn bestendigheid tegen hoge temperaturen vormen deze eigenschappen een toonaangevende, robuuste en efficiënte basis PDU-oplossing voor elk datacenter.

“De MPE van Emerson is een logische aanvulling op ons bestaande assortiment geschakelde en bemeterde PDU’s, aangezien we nu aan alle eisen en wensen van datacenters kunnen voldoen”, aldus Peter Koch, VP Solutions and Complexity Management, Racks and Integrated Solutions, bij Emerson Network Power in EMEA. “Dankzij de compacte aluminium behuizing en de ultradunne circuit breakers profiteren onze klanten van een ruimtebesparende oplossing, die tevens over een dikkere voedingskabel beschikt. Naast het feit dat dit product bestand is tegen buitengewoon hoge temperaturen, is het ook uitermate betrouwbaar en bedrijfszeker, zelfs onder de meest extreme omstandigheden.”

Meer informatie over het PDU-gamma van Emerson Network Power is te vinden op www.EmersonNetworkPower.eu/Rack-PDU.

Over Emerson Network Power
Emerson Network Power, onderdeel van Emerson (NYSE:EMR), is wereldwijd toonaangevend in het ontwikkelen van bedrijfskritische infrastructuurtechnologieën en lifecycle-services voor ICT-systemen. Met een uitgebreid aanbod aan intelligente, eenvoudig te installeren hardware- en softwareoplossingen voor stroom-, koelings- en infrastructuurbeheer zorgt Emerson Network Power voor efficiënte, betrouwbare netwerken. Ga voor meer informatie naar www.EmersonNetworkPower.nl.

Over Emerson
Emerson (NYSE: EMR), gevestigd in St. Louis (VS), brengt als geen andere wereldwijde marktspeler technologie en engineering samen in de vorm van innovatieve oplossingen voor klanten in industriële, commerciële en consumentenmarkten. Het bedrijf kent daartoe vijf verschillende divisies: procesbeheer, industriële automatisering, noodstroomvoorziening, klimaattechnologie en commerciële en residentiële oplossingen. De omzet in het boekjaar 2015 bedroeg 22,3 miljard dollar. Ga voor meer informatie naar www.Emerson.com.