www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl

Profource onderdeel van Redmore

Synergie voor beide partijen in termen van groei en dienstverlening

ROTTERDAM / UTRECHT (dinsdag 8 december 2015) – Profource maakt per 1 december deel uit van de Redmore Group. In het kader van verdere groei, professionalisering, internationalisatie en het beter benutten van innovatiekracht, is Profource een strategische samenwerking met de Redmore Group aangegaan. Samen vormen zij nu een groep met meer dan 1000 consultants en 100 miljoen omzet.

Redmore levert slimme en resultaatgerichte oplossingen op het gebied van consultancy, detachering en technologie voor de financiële sector en andere grote organisaties. Naast Profource behoren Talent & Pro en Triple A - Risk Finance tot Redmore. Het inbrengen van Profource binnen Redmore– met de focus op ERP en procesverbeteringen binnen de overheid, zorg, telco’s op basis van Oracle Cloud, Applicaties en Technologie – levert synergie op voor beide partijen in termen van groei en dienstverlening. De klanten van Redmore en Profource zijn volledig aanvullend en de dienstverlening overlapt niet; 1+1=3.

Wijzigingen
Deze verandering binnen Profource betekent dat Wim Seebregts aanblijft als algemeen directeur, evenals Berry Clemens als commercieel directeur. Robert Belder is per 1 december 2015 teruggetreden als directeur en aandeelhouder. Profource blijft als zelfstandig onderdeel binnen de Redmore Group opereren en draagt bij aan klant- en innovatiesynergie.

Citaten
Rob Kluyt, CEO Redmore Group: “Profource is een zeer welkome aanvulling op het Redmore-portfolio van diensten voor sourcing, consultancy en technologie. Veel van onze bestaande klanten maken gebruik van applicaties of technologische toepassingen van Oracle. Daarnaast zien wij de komende jaren dat nieuwe technologieën naar de markt gebracht worden op basis van Cloud services. Profource is een early adopter van Cloud applicaties en technologie en brengt ons waardevolle consultants en expertise voor onze klanten. Daarnaast heeft Redmore diverse toepassingen in huis op het gebied van compliancy en risk die weer voor Profource-klanten van toegevoegde waarde kunnen zijn. Wij zijn onder de indruk van het bedrijf Profource, haar aanbod, haar mensen en haar management en zijn ervan overtuigd dat het DNA van Profource zeer goed past bij het DNA van Redmore: denken, durven, doen.”

Wim Seebregts, algemeen directeur Profource: “Wij zijn er trots op om deel uit te maken van Redmore. Met sourcing-, consultancy- en technologydiensten en voor ons nieuwe klanten als Rabobank, ING, ABN Amro, en vele anderen vormen wij nu een krachtige groep. Daarmee tellen we nu direct mee als grote speler in de Nederlandse markt. Wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking met Redmore.”

Over Profource
Profource is een snelgroeiende dienstverlenende kennispartner en marktleider op gebied van Oracle software en systemen, met bijna 300 betrokken professionals. Profource ondersteunt organisaties bij het optimaal inrichten, beheren en gebruiken van Oracle software en systemen. Klanten waar Profource voor werkt zijn zorginstellingen, gemeentelijke en provinciale overheden, telecom operators, internationale uitgevers, handelsondernemingen en service- en onderhoudsbedrijven. Profource is onderdeel van Redmore Group.

Noot voor de pers, niet voor publicatie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Profource - Afdeling Communicatie
+ 31 (0) 88 77 636 00
communicatie@profource.com

Redmore Group - Rob Kluyt
rob.kluyt@redmore-group.com

Website: www.profource.com
Website: www.redmore-group.com
Laatste van Profource
Profource wint Rijksbrede aanbesteding voor financiële adviesdiensten

Profource onderdeel van Redmore

Profource Banking Cloud available in Oracle Cloud Marketplace
Profource contact

Logo Profource

info@profource.com
  www.profource.com
Profource sociaal

Profource tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel