Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 30 dagen geleden)
PR: Media Profiler

Motto Communications biedt 3CX als hosted PBX voor Nederlandse ICT-resellers

Business partners profiteren van meer flexibiliteit en betere verkoopkansen

Nuth/Amsterdam, 2 december 2015 - Motto Communications gaat de innovatieve PBX-oplossing 3CX Phone System van 3CX aanbieden vanuit haar cloud distributie platform Flux. De samenwerking met 3CX biedt business partners meer flexibiliteit, betere verkoopkansen en meer mogelijkheden om in te spelen op de ontwikkelingen in de hosted communicatiemarkt. Voor nieuwe partners is er een aantrekkelijk introductieaanbod.

Motto zal binnen de samenwerking de hosting en distributie van het 3CX Phone System toevoegen aan haar cloud distributie platform Flux. De samenwerking tussen Motto en 3CX biedt business partners de flexibiliteit om gevirtualiseerde sessies als dienst per stuk per maand af te nemen. Ook kunnen ze zelf een hosted omgeving realiseren als dat een betere business case voor hen oplevert. Met 3CX Cloud PBX kunnen bedrijven tot maximaal 25 gelijktijdige sessies per server volledig geautomatiseerd hosten. Business partners zijn in dit flexibele en schaalbare businessmodel beter in staat om vele klanten winstgevend te faciliteren en ondersteunen. 3CX is een internationale ontwikkelaar van ondermeer het geavanceerde software gebaseerde PBX-systeem 3CX Phone System. Motto Communications is hoster en leverancier van cloud communicatiediensten en virtuele telecomdiensten aan circa 200 Nederlandse business partners.

Kansen voor business partners
Het 3CX Phone System in combinatie met het cloud distributie platform Flux van Motto is een zeer interessant propositie voor business partners omdat zij nu beter kunnen inspelen op kansen in de markt:
  • Business partners behouden hun relatie met klanten
  • Business partners kunnen zelf hun SIP-trunk leverancier kiezen
  • Business partners krijgen realtime billing en een dashboard met diensten
  • Mogelijkheden voor upsellen van additionele diensten, hardware en integratiediensten
  • Keuze tussen on-premise installatie of hosted oplossing afhankelijk van klantwensen
  • Scherpst geprijsde hosted PBX-oplossing in de markt
  • Ruime keuze uit ondersteunde IP-telefoons
  • Naadloze integratie van mobiele toestellen als alternatief voor IP-telefoons
  • Gratis training en ondersteuning

Motto Flux
Motto Communications voegt 3CX Phone System toe aan het dienstenportfolio in haar cloud distributieplatform Flux dat is gebouwd met de nadruk op realtime, integratie en keuzevrijheid. Motto biedt haar business partners de keuze en flexibiliteit om onder eigen merk een mix van cloud communicatiediensten te verkopen zoals SIP-trunks, netwerkverbindingen, mobiele communicatie en hosted PBX met een zelf gekozen prijsstelling. “Via Flux kunnen business partners heel eenvoudig hun diensten verpakken, verkopen, uitleveren, factureren en beheren”, zegt directeur Robbert Heemskerk van Motto Communications. “De toevoeging van de hosted PBX-oplossing van 3CX aan ons portfolio geeft onze business partners meer mogelijkheden bij het bieden van toegevoegde waarde aan hun klanten. Door deze nieuwe samenwerking tussen 3CX en Motto kunnen onze business partners bovendien alle mogelijkheden van de 3CX-oplossing eenvoudiger aan hun klanten aanbieden in de vorm van een hosted PBX-oplossing."

Hosted 3CX: een innovatief product
Hosted 3CX bedient de hosted PBX-market met superieure architectuur en flexibele distributiemogelijkheden. 3CX in de cloud is een volledig gevirtualiseerde communicatieoplossing met een complete set PBX-diensten en volledig gescheiden dataopslag. Met 3CX in de cloud beschikken bedrijven en gebruikers over een eigen PBX-omgeving die gescheiden is van andere gebruikersomgevingen. Bovendien hebben ze in de cloud toegang tot alle functionaliteiten van de on-premise versie, zoals web conferencing, instant chat en presence. Ook kunnen klanten hun eigen telecomoperator kiezen en behouden ze de mogelijkheid om op elk gewenst moment te wisselen van een hosted oplossing naar on-premise. "3CX in de cloud is een volledig gevirtualiseerde versie van het 3CX Phone System met dedicated PBX-diensten voor afzonderlijke klanten en volledig gescheiden data-opslag”, aldus CEO Nick Galea van 3CX. “Hiermee onderscheidt deze oplossing zich van traditionele hosted PBX-oplossingen."

Introductieaanbieding voor partners
De samenwerking tussen 3CX en Motto brengt het hosten van een eigen 3CX-omgeving binnen handbereik van business partners. Zij zijn nu in staat om hun klanten een gevirtualiseerde dienst te bieden met maximale flexibiliteit en hoge kwaliteit. ICT- en telecomdienstverleners die voor 31 maart 2016 een partnerovereenkomst met 3CX en Motto sluiten, ontvangen kosteloos één 3CX-licentie voor de wederverkoop van de hosted 3CX PBX-oplossing. Inschrijven kan via: www.3cx.com/partners/apply of www.motto.nl

Over 3CX
3CX is ontwikkelaar van 3CX Phone System en 3CX WebMeeting die uitsluitend via resellers en het kanaal worden geleverd. Het 3CX Phone System for Windows is een softwareplatform op open standaarden dat traditionele PBX-systemen vervangt. Het 3CX Phone System reduceert de communicatiekosten van bedrijven en verhoogt hun productiviteit en mobiliteit door de inzet van 3CXPhone clients voor iOS, Android, Mac en Windows. 3CX heeft wereldwijd 30.000 klanten waaronder leidende bedrijven en organisaties zoals Boeing, McDonalds, Hugo Boss, Ramada Plaza Antwerp, Harley Davidson, Wilson Sporting Goods en Pepsi. Met kantoren in de VS, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Hong Kong, Zuid-Afrika, Rusland en Australië is 3CX wereldwijd vertegenwoordigd.
Informatie: www.3cx.nl

Over Motto
Motto Communications biedt business partners de mogelijkheid om hun eigen portfolio aan zakelijke telecom- en datadiensten samen te stellen en onder hun eigen merknaam in realtime te leveren vanuit Motto's cloud distributie platform Flux. De Flux portal is de centrale omgeving waar gekwalificeerde partners geïntegreerde communicatiediensten bundelen tot eigen diensten en kunnen verpakken, verkopen, uitleveren, factureren en beheren. Motto biedt daarbij deskundige ondersteuning op het gebied van technische support, administratie, facturatie en regelgeving. Ruim 200 partners en duizenden bedrijven vertrouwen dagelijks op Motto en Flux voor hun bedrijfskritische communicatie. Motto levert haar diensten uit vier datacenters in drie landen en is meermalen genomineerd voor prijzen zoals Deloitte Fast 50 en FD Gazelle. Motto heeft haar hoofdkantoor in Nuth en een verkoopkantoor in Amsterdam.
Informatie: www.motto.nl

Voor de redactie (niet voor publicatie)
Voor informatie over Motto Communications of voor foto’s, portretten of ander beeldmateriaal naar aanleiding van dit persbericht kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen.

Robbert Heemskerk (Directeur Motto Communications)
Hoofdkantoor Motto Communications
Zandbergweg 1
6361 HM Nuth
www.motto.nl

PR-contacten:
Media Profiler
Rene Frederick
Telefoon: 088 776 3434
Mail: motto@mediaprofiler.nl

Laatste van Motto Communications
Motto Communications introduceert Xelion per direct in haar cloud distributieplatform FLUX

Onderzoek Motto Communications: ‘IT- en telecomresellers willen keuzevrijheid’

Motto Communications biedt 3CX als hosted PBX voor Nederlandse ICT-resellers
Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Kaspersky Threat Intelligence Portal introduceert API-integratie voor communityleden

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Verstreken tijd: 5 jaar en 30 dagen
Motto Communic.. contact

Logo Motto Communications

Robbert Heemskerk
  info@motto.nl
  www.motto.nl
Motto Communic.. sociaal

Motto Communic.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen