www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Infor CloudSuite Facilities Management helpt CWF om als complete facilitaire dienstverlener op te treden

Barneveld, 1 december 2015 – Infor, een leverancier van bedrijfssoftware, kondigt aan dat Croon, Wolter & Dros Facilities (CWF) gekozen heeft voor Infor CloudSuite Facilities Management voor een effectief beheer van enterprise assets.

CWF is een jong bedrijf met 40 werknemers. Het bedrijf kent zijn oorsprong in 2014 toen de ondernemingen Croon Elektrotechniek en Ingenieursbureau Wolter & Dros de krachten op het gebied van elektrotechniek en werktuigbouwkunde bundelden in CWF. Het bedrijf richt zich op multidisciplinaire onderhoudscontracten en zorgt voor het optimaal beheer van gebouwen, installaties én facilitaire diensten. Het bedrijf is actief in diverse markten waaronder het onderwijs, de zorg, de zakelijke dienstverlening en de overheid. Naast het beheren van de technische installaties wil CWF de dienstverleningstak uitbreiden. Het doel is om in de komende jaren toe te treden tot de top 5 facilitaire dienstverleners.

Met het uitbreiden van de dienstverlening, waaronder sleutelbeheer, en de groeiplannen, ontstond de behoefte aan een nieuwe Enterprise Asset Management-oplossing. Het aantal van acht geselecteerde pakketten werd teruggebracht naar twee oplossingen en na een referentiebezoek kwam Infor als beste uit de bus. Een Proof of Concept werd uitgevoerd in drie van de zestig locaties waarbij de nadruk lag op de storingsrapportages en de bijbehorende overzichten met kosten en tijd.

Pieter Kruik, manager operations, CWF B.V., looft de flexibiliteit, het gebruiksgemak en de integratiemogelijkheden van Infor CloudSuite Facilities Management. “We kunnen de oplossing volledig integreren met andere zakelijke applicaties. Daarbij kunnen we profiteren van verbeterde efficiëntie, bijvoorbeeld op het gebied van rapportages en analyses. Zo kunnen we nu in een mum van tijd beschikken over een duidelijke storingsrapportage. Dat was voorheen een omslachtige en tijdrovende bezigheid. Ook het gebruik van EAM Mobile, een EAM applicatie voor mobiele apparaten, zoals smartphones en tablets, verhoogt de efficiëntie en productiviteit, wanneer bijvoorbeeld monteurs altijd direct verbonden zijn met de oplossing en de informatie kunnen inzien, vastleggen en beheren vanaf hun werkplek.”

Pre-configuratie en branchespecifieke mogelijkheden helpen de downtime te minimaliseren en zorgen ervoor dat de assets optimaal functioneren. Naast de mogelijkheden van de oplossing speelden ook de visie, de ontwikkelkracht van Infor en de 12 jaar ervaring met EAM-oplossingen in de cloud een rol.

Infor CloudSuite Facilities Management biedt een betrouwbaar beveiligingsmodel dat ongecompliceerd is en de installatietijd kan verminderen. Het heeft bovendien een gemiddelde uptime van 99,95 procent. Systeemgebruikers krijgen toegang tot de belangrijkste functies en kenmerken van de webgebaseerde Infor EAM for Facilities oplossing, via eenvoudig te gebruiken grafische gebruikersinterface. De suite maakt ook gebruik van het open middlewareplatform, Infor ION en het sociaal samenwerkingsplatform, Infor Ming.le, dat interne en externe communicatie tussen stakeholders ondersteunt.

Met Infor CloudSuite Facilities Management hoeft CWF geen onsite servers of hardware aan te schaffen, wat de behoefte aan extra IT-ondersteuning elimineert. Omdat de cloud delivery via Amazon Web Services (AWS) wordt beheerd via een maandelijks abonnement reduceert Infor CloudSuite Facilities Management de initiële investering, omdat deze vallen onder de operationele kosten in plaats van de vermogenskosten. De dienstverlener is met de nieuwe EAM-oplossing, die de komende tijd zal worden uitgerold over alle zestig locaties, klaar voor de toekomst.

Volg Infor: Over Infor
Infor bouwt mooie zakelijke applicaties met de nieuwste functionaliteiten die voor bepaalde branches als een cloud-dienst worden aangeboden. Het bedrijf telt 13.000 medewerkers en heeft klanten in meer dan 200 landen. Voor diverse branches, waaronder de gezondheidszorg, de productie- en mode-industrie, groothandel, hospitality, retail en de publieke sector, automatiseert Infor kritische processen. In de software van Infor is branchespecifieke kennis ingebouwd wat de noodzaak voor dure maatwerkaanpassingen overbodig maakt. Het hoofdkantoor van Infor staat in New York City. Dit is ook de thuisbasis van Infor’s interne ontwerpbureau Hook & Loop, een van de grootste creatieve bureaus in Manhattan. Zij richten zich op een gebruikerservaring die plezierig en boeiend is. Infor zet zijn applicaties voornamelijk in op de Amazon Web Services cloud en opensourceplatformen. Kijk voor meer informatie op: nl.infor.com.

Infor klanten zijn onder andere:
  • 18 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  • 10 van de top 10 hightechbedrijven
  • 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
  • 21 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
  • 18 van de 20 grootste Amerikaanse steden
  • 20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
  • 17 van de top 20 industriële distributeurs
  • 15 van de top 20 wereldwijde retailers
  • 4 van de top 5 brouwerijen
  • 21 van de top 30 wereldwijde banken
  • 6 van de 10 grootste hotelmerken
  • 6 van de top 10 wereldwijde luxe merken
Het persbericht is ook online te vinden

Voor meer informatie:

Anke van Heerebeek
Lubbers De Jong
anke@lubbersdejong.nl
Tags bij dit bericht
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl