www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 141 dagen geleden)

Sophos benoemt NewChannel tot distributeur van volledige portfolio

Sophos biedt integrale security oplossingen van firewall tot en met endpoint

Zoetermeer, 30 november 2015  – NewChannel maakt vandaag bekend dat zij per direct is benoemd tot value add distributeur van het gehele Sophos portfolio. NewChannel was reeds succesvol als distributeur en geautoriseerd training center voor de Cyberoam UTM en Next-Generation firewall en management oplossingen in de Benelux. In 2014 is Cyberoam door Sophos overgenomen. Beide organisaties zijn sindsdien nog onafhankelijk van elkaar naar buiten getreden, maar achter schermen zijn zowel de organisaties als technologieën naar elkaar gebracht. Recentelijk is de integratie van beide organisaties tot één Sophos een feit en krijgen de eerste gezamenlijke product ontwikkelingen op dit moment vorm in het Sophos OS (SF-OS) besturingssysteem en de Sophos XG firewall serie. Deze nieuwe UTM firewall-oplossingen vormen een integraal onderdeel van de security strategie van Sophos die uiteen loopt van volledige endpoint-security tot UTM-firewall systemen en cloud-gebaseerde security. Mede met de onlangs geannonceerde Sophos Security Heartbeat-technologie is het gehele spectrum en alle tussenliggende lagen volledig geïntegreerd en te beheren als één.

“Wij waren indertijd enigszins verrast door de overname van Cyberoam door Sophos, maar wij werden al snel enthousiast toen bekend werd welke voordelen dit zou gaan brengen voor zowel onze resellers als hun klanten”, zegt Martin Meerman, mede-eigenaar van NewChannel B.V. in Zoetermeer. “Sophos is een zeer gerespecteerde naam in de markt en ook Gartner erkent de toonaangevende rol en plaatst Sophos als leider in haar meest recente Magic Quadrant voor UTM’s. In de nieuwe producten wordt het beste samengebracht van zowel Cyberoam UTM als van Sophos UTM. Maar de echte onderscheidende kenmerken vindt men in de alles omvattende security en controle die wordt geboden in de samenwerking van de UTM-firewall, de naadloze integratie met draadloze Secure Wi-Fi access points en de endpoint-security toepassingen. Dit biedt niet alleen voor alle Cyberoam resellers een unieke kans om hun kennis en ervaring te benutten, maar eigenlijk voor iedere reseller die nu nog losse producten van verschillende merken aan elkaar moet knopen. Als value add distributeur voor Sophos zien wij een zonnige toekomst voor iedereen.”

“Met de komst van de nieuwe Sophos XG firewall en Security Heartbeat™ biedt Sophos de huidige Cyberoam resellers, die hopelijk snel Sophos reseller worden, het beste van twee werelden. NewChannel, vanaf nu ook Sophos distributeur, speelt hierin een cruciale rol. Wij zijn ervan overtuigd dat Sophos en NewChannel samen die volgende stap binnen het kanaal en de Nederlandse IT securitybranche verder zullen zetten.” aldus Pieter Lacroix, managing director Sophos Nederland.

Over Sophos

Meer dan 100 miljoen gebruikers in 150 landen rekenen op Sophos voor de beste bescherming tegen complexe bedreigingen en dataverlies. Sophos levert security- en databeschermingsoplossingen die eenvoudig in te zetten, te beheren en te gebruiken zijn. Zo biedt Sophos prijswinnende oplossingen aan voor endpoint security, web security, e-mail security, network security, mobile security en encryptie. Deze worden ondersteund door Sophos Labs, een wereldwijd netwerk van threat intelligence centra. Het hoofdkwartier van Sophos bevindt zich in Oxford (UK) en in Boston (VS).
Meer informatie over Sophos op: www.sophos.com.

Over NewChannel

NewChannel is een moderne en flexibele no-nonsense organisatie die zich toelegt op de value add distributie van innovatieve ICT-oplossingen via een uitgebreid resellerkanaal in de Benelux. Wij vertegenwoordigen een reeks vooruitstrevende leveranciers en ontwikkelaars van ICT-oplossingen die oplossingen bieden voor de hedendaagse uitdagingen binnen het bedrijfsleven, overheden en andere organisaties. Focus, commitment en partnership zijn onze kernwoorden en in nauwe samenwerking met onze partners bieden wij onder meer oplossingen voor security, mobile devices, e-mail en web security, secure storage en cloud computing.
Voor meer informatie: www.newchannel.nl.
Laatste van NewChannel
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Acunetix stelt NewChannel aan als value-add distributeur voor Benelux

Met NewChannel en Clavister naar het Noorderlicht
Wereldleider in beveiliging van mobiele apparaten en apps, Zimperium, sluit distributie-overeenkomst met Distology

THE BRISTOL GROUP en Guardian360 sluiten partnership voor de levering van continue veiligheidsscans in Duitsland

Frontline Solutions her-certificeert zich voor ISO27001

IFS uitgeroepen tot Leider in Gartner’s 2020 Magic Quadrant for Field Service Management

Slechts 5 procent vindt innovatie in de dienstverlening het belangrijkst bij keuze financiële dienstverlener

Zyxel introduceert tri-mode beheer met nieuwe hybride switch

Heijmans gaat langdurige IT-samenwerking aan met Conclusion

BOYS WITH BRAINS NU IN 17 LANDEN IN EUROPA ACTIEF

Broad Horizon neemt Data Management Professionals over

Razer DeathAdder V2 nu beschikbaar in mini-variant

Tilburgse onderwijsinstellingen slaan handen ineen voor ICT

Oracle Autonomous Database nu beschikbaar in datacenters van klanten

Oracle kondigt 'Oracle Dedicated Region Cloud@Customer' aan
Thunderbolt 4: universele kabelconnectiviteit voor iedereen

Partnership Solipsis Managed Services en Printix maakt locatieonafhankelijk printer-management mogelijk vanuit de cloud

Werknemers bereid tot langere trips als zakenreizen daarmee duurzamer worden

Spotify lanceert ‘Soundtrack Your Workout’

Behoefte aan Tech-oplossingen ter voorkoming van COVID-19 groeit in vastgoedsector

Western Digital vergroot capaciteit enterprise HDD’s naar 18TB

Nederland dreigt toppositie binnen Europese startup ecosystemen te verliezen

ZIVVER lanceert veilig en betaalbaar videobellen

ICT GROUP CONVENES EXTRAORDINARY MEETING OF SHAREHOLDERS
Verstreken tijd: 5 jaar en 141 dagen
NewChannel contact

Logo NewChannel

info@newchannel.nl
  www.newchannel.nl
NewChannel sociaal

NewChannel tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo IFS
Logo CRM Partners
Logo Zyxel