www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2489 volgers blijven op de hoogte!

Sophos benoemt NewChannel tot distributeur van volledige portfolio

Sophos biedt integrale security oplossingen van firewall tot en met endpoint

Zoetermeer, 30 november 2015  – NewChannel maakt vandaag bekend dat zij per direct is benoemd tot value add distributeur van het gehele Sophos portfolio. NewChannel was reeds succesvol als distributeur en geautoriseerd training center voor de Cyberoam UTM en Next-Generation firewall en management oplossingen in de Benelux. In 2014 is Cyberoam door Sophos overgenomen. Beide organisaties zijn sindsdien nog onafhankelijk van elkaar naar buiten getreden, maar achter schermen zijn zowel de organisaties als technologieën naar elkaar gebracht. Recentelijk is de integratie van beide organisaties tot één Sophos een feit en krijgen de eerste gezamenlijke product ontwikkelingen op dit moment vorm in het Sophos OS (SF-OS) besturingssysteem en de Sophos XG firewall serie. Deze nieuwe UTM firewall-oplossingen vormen een integraal onderdeel van de security strategie van Sophos die uiteen loopt van volledige endpoint-security tot UTM-firewall systemen en cloud-gebaseerde security. Mede met de onlangs geannonceerde Sophos Security Heartbeat-technologie is het gehele spectrum en alle tussenliggende lagen volledig geïntegreerd en te beheren als één.

“Wij waren indertijd enigszins verrast door de overname van Cyberoam door Sophos, maar wij werden al snel enthousiast toen bekend werd welke voordelen dit zou gaan brengen voor zowel onze resellers als hun klanten”, zegt Martin Meerman, mede-eigenaar van NewChannel B.V. in Zoetermeer. “Sophos is een zeer gerespecteerde naam in de markt en ook Gartner erkent de toonaangevende rol en plaatst Sophos als leider in haar meest recente Magic Quadrant voor UTM’s. In de nieuwe producten wordt het beste samengebracht van zowel Cyberoam UTM als van Sophos UTM. Maar de echte onderscheidende kenmerken vindt men in de alles omvattende security en controle die wordt geboden in de samenwerking van de UTM-firewall, de naadloze integratie met draadloze Secure Wi-Fi access points en de endpoint-security toepassingen. Dit biedt niet alleen voor alle Cyberoam resellers een unieke kans om hun kennis en ervaring te benutten, maar eigenlijk voor iedere reseller die nu nog losse producten van verschillende merken aan elkaar moet knopen. Als value add distributeur voor Sophos zien wij een zonnige toekomst voor iedereen.”

“Met de komst van de nieuwe Sophos XG firewall en Security Heartbeat™ biedt Sophos de huidige Cyberoam resellers, die hopelijk snel Sophos reseller worden, het beste van twee werelden. NewChannel, vanaf nu ook Sophos distributeur, speelt hierin een cruciale rol. Wij zijn ervan overtuigd dat Sophos en NewChannel samen die volgende stap binnen het kanaal en de Nederlandse IT securitybranche verder zullen zetten.” aldus Pieter Lacroix, managing director Sophos Nederland.

Over Sophos

Meer dan 100 miljoen gebruikers in 150 landen rekenen op Sophos voor de beste bescherming tegen complexe bedreigingen en dataverlies. Sophos levert security- en databeschermingsoplossingen die eenvoudig in te zetten, te beheren en te gebruiken zijn. Zo biedt Sophos prijswinnende oplossingen aan voor endpoint security, web security, e-mail security, network security, mobile security en encryptie. Deze worden ondersteund door Sophos Labs, een wereldwijd netwerk van threat intelligence centra. Het hoofdkwartier van Sophos bevindt zich in Oxford (UK) en in Boston (VS).
Meer informatie over Sophos op: www.sophos.com.

Over NewChannel

NewChannel is een moderne en flexibele no-nonsense organisatie die zich toelegt op de value add distributie van innovatieve ICT-oplossingen via een uitgebreid resellerkanaal in de Benelux. Wij vertegenwoordigen een reeks vooruitstrevende leveranciers en ontwikkelaars van ICT-oplossingen die oplossingen bieden voor de hedendaagse uitdagingen binnen het bedrijfsleven, overheden en andere organisaties. Focus, commitment en partnership zijn onze kernwoorden en in nauwe samenwerking met onze partners bieden wij onder meer oplossingen voor security, mobile devices, e-mail en web security, secure storage en cloud computing.
Voor meer informatie: www.newchannel.nl.
Laatste van NewChannel
Acunetix stelt NewChannel aan als value-add distributeur voor Benelux

Met NewChannel en Clavister naar het Noorderlicht

NewChannel en Keeper Security stellen zakelijk wachtwoordbeheer veilig
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
NewChannel contact

Logo NewChannel

info@newchannel.nl
  www.newchannel.nl
NewChannel sociaal

NewChannel tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl