www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (5 jaar en 145 dagen geleden)

Xerox biedt nieuwe workflow-oplossingen voor verzekeraars en HR-afdelingen

Breukelen, 26 november 2015 –Xerox introduceert nieuwe oplossingen voor bedrijven en afdelingen die te maken hebben met arbeidsintensieve handmatige workflows. De nieuwe oplossingen kunnen deze processen bij bijvoorbeeld verzekeringsmaatschappijen en HR-afdelingen automatiseren en vereenvoudigen. Verzekeraars kunnen zo sneller schadeclaims en nieuwe gegevens verwerken. HR-afdelingen profiteren van snellere processen rond het beheer van personeelsdossiers, zoals belastingformulieren, beleids- en bedrijfsregels.

“Deze nieuwe oplossingen zijn een goed voorbeeld van de manier waarop organisaties een beroep kunnen doen op de expertise van Xerox op het gebied van workflow-automatisering om hun klanten beter te bedienen”, zegt Herman Levert, Algemeen Directeur Xerox Nederland. “Organisaties kunnen hierdoor verouderde en inefficiënte documentbeheersystemen vervangen, die vaak een bron zijn van ontevredenheid bij klanten en medewerkers.”

Effectievere bedrijfsprocessen voor de verzekeringswereld
De groei van verzekeringsmaatschappijen wordt vaak belemmerd door inefficiënte workflows en handmatige verwerking van schadeclaims.

De Workflow Automation Solution for New Business Processing van Xerox biedt verzekeraars meer grip op hun bedrijfsprocessen door alle zakelijke informatie en klantgegevens in één applicatie onder te brengen. Werknemers zijn hierdoor wekelijks minder tijd kwijt aan taken als het verifiëren van schadeclaims. Vragen van klanten kunnen direct bij het eerste contact beantwoord worden. Dit vergroot de klanttevredenheid en zorgt ervoor dat werknemers meer tijd overhouden voor andere taken.

Als een tussenpersoon direct toegang heeft tot alle informatie en papieren documenten die worden uitgewisseld tussen de verzekeringsmaatschappij en een potentiële klant, verloopt de registratie van nieuwe polishouders aanzienlijk sneller.

De Xerox Workflow Automation Solution for Claims Processing biedt ondersteuning voor integratie met populaire systemen voor het verwerken van verzekeringsclaims, zoals LifePro en in eigen beheer ontwikkelde AS400-mainframesystemen. Verzekeraars kunnen hiermee alle declaratiegegevens, zoals het eigen risico en schadehistorie, onderbrengen op één centrale locatie. Onderzoekers en schade-experts die regelmatig in het veld moeten werken, kunnen daarmee ook documenten opvragen wanneer zij niet op kantoor zijn.

Vereenvoudigd beheer van HR-processen
De Workflow Automation Solution for File Management van Xerox biedt HR-professionals een veilig platform voor het opslaan en direct opvragen van digitale personeelsgegevens. Of documenten nu worden gefaxt, via e-mail verzonden of gescand, HR-medewerkers kunnen snel over alle relevante informatie beschikken. Als er informatie in een medewerkersdossier ontbreekt, verzendt de oplossing automatisch een verzoek voor deze gegevens.

De Workflow Automation Solution for Policies and Procedures Administration van Xerox stelt organisaties in staat om digitale beleidsregels en procedures op te stellen, onder werknemers te verspreiden en de ontvangst en hun akkoord te bevestigen. Dit biedt met name uitkomst tijdens het integratie- en inwerkproces van nieuwe werknemers, omdat het een einde maakt aan tijdrovende, handmatige en op papier gebaseerde processen.

Beschikbaarheid
De universele en branchespecifieke oplossingen uit de Xerox Workflow Automation Solutions-reeks zijn per direct verkrijgbaar in Europa.

-xxx-

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met onze expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en onze kennis van wat gebruikers willen, verbeteren wij de workflow en versterken wij productiviteit, efficiëntie en personalisering. Meer dan 130.000 Xerox-medewerkers, actief in 180 landen, werken aan betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, software en oplossingen die het verschil maken voor onze klanten en hun klanten. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox®, Xerox en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.

-------------------------------------------------
Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor het ontvangen van RSS feeds, bezoek http://nieuws.xerox.nl/pr/xnl/rss.aspx. Voor open discussies, perspectieven vanuit de sector en events bezoek www.facebook.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxmkb

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.

Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)
Jill Faro of Rosalie Hage +31 (0)35 5822730, xerox@marcommit.nl
Laatste van Xerox
Naar verwachting zal 82% van de werknemers binnen 12-18 maanden naar kantoor terugkeren, blijkt uit de Xerox Future of Work Survey

Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers
Verstreken tijd: 5 jaar en 145 dagen
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise