Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
PR: CheckTwice

Pure Storage kondigt een reeks van vernieuwingen aan, waaronder 3D TLC-geheugen

Flash-systemen duiken onder de prijs van harde schijf systemen

Amsterdam, 24 november 2015 - Solid-state array-fabrikant Pure Storage kondigt een reeks van innovaties aan die het beheer van een opslagsysteem sterk vereenvoudigen. Het betreft:
  • Pure1 Global Insight, een klantensupport die niet alleen proactief is, maar ook kan voorspellen;
  • Pure1 Capacity Planner waarmee klanten hun toekomstige opslagbeheer kunnen monitoren;
  • 3D TLC NAND flash-technologie van de laatste generatie;
  • Oplossingen voor Oracle en SAP binnen de FlashStack-infrastructuur.
Met deze vernieuwingen van Pure Storage begint een nieuw tijdperk, waarin dataopslag getransformeerd wordt van een last tot een innovatieversneller. Eenvoud staat centraal bij Pure Storage; hierdoor weet het bedrijf de verwachtingen van klanten te overtreffen en hun loyaliteit te vergroten. Voor dit laatste heeft Pure Storage een zeer hoge Satmetrix Net Promotor Score (NPS) behaald, waarmee het zich onder de leidende IT-merken schaart.

"Het onderhouden van legacy IT-systemen wordt steeds complexer en duurder en remt langzaam maar zeker de productiviteit; het vergt enorme hoeveelheden tijd en geld die beter aan innovatie besteed kunnen worden", zegt Scott Dietzen, CEO van Pure Storage. "Wij doen niets minder dan storage opnieuw definiëren en plaatsen daarbij eenvoud voorop."

Pure1 Global Insight: niet reactief maar proactief en zelfs voorspellend
Traditionele ondersteuning is reactief en vraagt de klant om zelf problemen op te sporen, waarna hij de supportafdeling kan bellen. Pure1 Support geeft hier een nieuwe invulling aan met een uiterst proactieve ondersteuning gebaseerd op enkele kernprincipes:
  • Een 'ons probleem' mantra: Pure Storage helpt problemen samen op te lossen, zelfs als die veroorzaakt worden door producten van andere leveranciers;
  • Geautomatiseerde foutdetectie door cloud-gebaseerd management en realtime informatie afkomstig van duizenden FlashArrays;
  • Upgradebeheer op afstand: Pure Storage neemt 90% van de upgrades voor zijn rekening.
Pure1 Capacity Planner: blik op de toekomst
Met de Capacity Planner kunnen klanten hun toekomstige capaciteit voorspellen en trends in opslaggebruik zichtbaar maken, teneinde beter te kunnen plannen en kosten inzichtelijker te maken. Nieuwe parameters voorspellen wanneer een array de maximale capaciteit bereikt, waardoor de daarmee samenhangende risico's afnemen.

Nieuwe 3D TLC NAND-geheugen: prijs van all-flash storage daalt tot €1,40 per bruikbare GB
Door de snelle ontwikkelingen van flash-technologie moet een all-flash architectuur snel kunnen (om)schakelen. Pure Storage's Evergreen Storage doet precies dit door hardware- en software-innovaties dusdanig te combineren, dat investeringen worden beschermd.

De vandaag geannonceerde toevoeging van het nieuwe 3D TLC NAND flash-geheugen aan de FlashArray//m productlijn biedt 44 TB ruwe capaciteit en stelt klanten in staat om zowel TLC als MLC flash-geheugen in hetzelfde systeem te gebruiken. Hierdoor kan de densiteit van bestaande FlashArray//m systemen tot 60 TB per rack-eenheid worden uitgebreid. De Purity FlashCare-technologie zorgt er ook voor dat TLC-geheugen dezelfde levensduur en prestaties biedt als MLC-flash. Een volledig uitgerust FlashArray//m systeem kost nu nog maar €1,40 per GB inclusief alle software, waardoor all-flash storage goedkoper is geworden dan disk-gebaseerde systemen. Klanten halen dan wel een betrouwbaarder systeem in huis dat grotere workloads kan afhandelen.

FlashStack CI vereenvoudigt uitrol van Oracle en SAP
FlashStack is een eenvoudig all-flash alternatief voor legacy Converged Infrastructure (CI) oplossingen. De aankondigingen van vandaag breiden FlashStack uit naar bedrijfskritische toepassingen met oplossingen voor Oracle en SAP. FlashStack voor Oracle consolideert transactionele en warehouse workloads in een enkele CI-oplossing die de compressie, deduplicatie en versleuteling van de databaseserver weghaalt en zelf afhandelt. Daarnaast biedt FlashStack voor SAP een gemiddelde data reductie van 4:1 ten opzichte van traditionele SAP ERP Landscapes en vermindert het de tijd die nodig is voor regulier beheer met de helft.

Zeer hoge klanttevredenheidsscore
Tot slot laat Pure Storage weten dat het een buitengewoon hoge Satmetrix Net Promoter Score (NPS) van 79 heeft ontvangen. NPS is de toonaangevende indicator voor klanttevredenheid en -loyaliteit in de hightech industrie, ontwikkeld door Satmetrix. Met deze score schaart Pure Storage zich onder de meest toonaangevende merken. Zo heeft de Apple iPhone bijvoorbeeld een score van 63.

Over Pure Storage
Pure Storage innoveert en transformeert bedrijven op manieren die voorheen niet denkbaar waren. De marktverstorende, software-gestuurde opslagtechnologie van het bedrijf, gecombineerd met een klantvriendelijk businessmodel is de drijvende kracht achter de business en de IT-transformatie van klanten, dankzij een drastische verbetering van de prestaties en efficiency, tegen lagere kosten. Pure Storage FlashArray//m is eenvoudiger, sneller en eleganter dan andere technologieën in het datacenter. Pure Storage FlashArray//m is ideaal voor big data-toepassingen en andere zware, performance-intensieve zaken zoals cloud computing, databasesystemen, desktop-virtualisatie, real-time analytics en server-virtualisatie. De klanten van Pure Storage behoren tot de meest tevreden klanten ter wereld (NPS-score van 79). Zij zijn te vinden in uiteenlopende sectoren zoals aanbieders van cloudgebaseerde software en diensten, bedrijven met websites voor consumenten, onderwijs, energie, financiële dienstverlening, overheden, gezondheidszorg, fabrikanten, media, retail en telecommunicatie. Met Pure Storage kunnen bedrijven de grenzen van het mogelijke verleggen om sneller, slimmer en innovatiever te worden.

Voor meer informatie:
MCS PR, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@mcspr.nl.
Laatste van Pure Storage
Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Uitbreidingen Pure Storage FlashBlade, ‘s werelds eerste native uniform en snel bestands- en objectplatform

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap

Logo CheckTwice
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel