www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Dag dure datingsites, dag stilzwijgend verlengende abonnementen

Een jaar na het onderzoek van de Consumentbond naar datingwebsites is er een overzichtelijke datingsite zonder stilzwijgende verlenging van abonnementen en zonder torenhoge tarieven. Dit is Nr1 Gratis Dating. Standaardgebruik is gratis en voor extra functies en onbeperkt gebruik wordt een vergoeding gevraagd.

Het is een jaar geleden dat de Consumentenbond de resultaten van hun onderzoek naar datingwebsites publiceerde. De bekende datingsites zijn vaak onduidelijk, verlengen het abonnement stilzwijgend en kunnen tot hoge kosten leiden, viel er te lezen. Binnen een jaar rekende Nr1 Gratis Dating daar mee af.

Zodra de oprichter van Nr1 gratis Dating, Jan de Groot, de publicatie van de Consumentenbond had gelezen, had hij nog maar één doel; de meest overzichtelijke datingsite van Nederland maken, zonder automatische verlengingen, zonder verborgen kosten en geen torenhoge tarieven.

‘Aanvankelijk was onze datingsite helemaal gratis’ zegt De Groot van Nr1 Gratis Dating, ‘maar dat trekt soms mensen aan die je liever niet op een serieuze datingsite hebt. Bovendien komt er geen geld binnen om de kwaliteit van de website te kunnen handhaven. Dus is er nu een datingsite waarvan het standaardgebruik gratis is, terwijl voor extra functies en onbeperkt gebruik een vergoeding wordt gevraagd. Daarmee combineren we de voordelen van een gratis datingsite (toegankelijk voor iedereen) en de voordelen van een betaalde site (serieuze leden, kwaliteit)’.

De website www.nr1gratisdating.nl levert dezelfde dienst als de meeste bekende datingwebsites, maar dan overzichtelijker, gebruikersvriendelijker en goedkoper. In 2015 hebben zich tot nu meer dan 25.000 singles ingeschreven.