www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Voiceworks wint vijfde maal Gouden FD Gazellen Award

Almere, 23 november 2015 - Voiceworks, aanbieder van zakelijke, vaste, mobiele, UC-, cloud- en dataoplossingen, is dit jaar voor de vijfde keer winnaar van de Gouden FD Gazellen Award. Het bedrijf is het snelst groeiende bedrijf van de provincie Flevoland in de omzetklasse middelgroot. Vanaf 2010 won het bedrijf deze prijs al vier keer eerder, mede dankzij de inzet van zijn medewerkers en partners.

Dit jaar reikte Het Financieele Dagblad voor het twaalfde jaar de Gazellen uit aan de snelste groeiers van Nederland. FD Gazelle rangschikte de bedrijven die over de boekjaren 2012 tot en met 2014 een onafgebroken groei van ten minste 20 procent lieten zien. De ondernemingen met de hoogste omzetgroei per provincie per categorie ontvangen een Gouden Gazelle. Voiceworks werd dit jaar opnieuw ingedeeld in de categorie middelgroot, bedrijven met een omzetklasse tussen de 2 miljoen en 30 miljoen per jaar, en dong mee in de regio Flevoland.

In totaal zijn vier ondernemingen uit de provincie Flevoland uitgeroepen tot FD Gazellen. Dit jaar zijn landelijk in totaal 490 bedrijven opgenomen in de FD Gazellen-ranglijst. Jan Bonjer, hoofdredacteur van het FD, heeft een duidelijke boodschap voor de FD Gazellen: ‘Zij vormen een thermometer voor de ondernemingslust in Flevoland. Die gaat zeker de goede kant op. We kunnen nog verder komen als jongere en oudere ondernemers elkaars ervaringen delen. Het FD is daarvoor een ideaal platform.’

Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: ‘Deze award dragen we op aan onze partners en medewerkers, zonder wiens inzet we deze award niet keer op keer hadden kunnen winnen. De award bevestigt ook waar Voiceworks voor staat; het bedenken, ontwikkelen en leveren van kwalitatieve en effectieve communicatieoplossingen aan onze waardevolle resellers.’

Voiceworks ontwikkelt al zijn communicatiediensten in huis. Dit is volgens Nijhuis een bewuste keuze: ‘Wij bouwen onze diensten in eigen beheer. Deze bewuste keuze eist wel steeds weer nieuwe investeringen om de kwaliteit van ons communicatieplatform te waarborgen voor de tienduizenden klanten en partners die hierop vertrouwen. Daardoor zijn we continue op zoek naar ambitieuze en talentvolle medewerkers. Goede Voice Engineers, Mobile Engineers en Developers zijn niet altijd eenvoudig te vinden in Nederland en dit blijft een uitdaging. Maar dat we nu internationaal aan het uitbreiden zijn, zorgt ervoor dat we ook in andere landen medewerkers kunnen werven om onze groeiambitie de aankomende jaren voor te kunnen zetten.’

Partners
Voiceworks werkt met circa 200 partners in Nederland en nog eens 100 dealers in Duitsland. ‘Wij ontwikkelen de diensten van morgen, maar het zijn onze partners die de diensten implementeren bij de zakelijke eindklant. Ook in de toekomst blijft het onze ambitie om onze partners continu de beste en meest innovatieve oplossingen te leveren’, aldus Nijhuis.

Over de FD Gazellen Awards
De FD Gazellen Awards zijn een onderdeel van de FD Gazellen-ranglijst die Het Financieele Dagblad jaarlijks publiceert. In 2015 verschijnt deze totale ranglijst voor Nederland op 11 december in de speciale bijlage ‘Ondernemen in Nederland’. Met het initiatief wil de krant voor ondernemers de aandacht vestigen op snelgroeiende bedrijven in de verschillende regio’s in Nederland en het ondernemerschap stimuleren. Daarnaast brengt Het Financieele Dagblad met onderzoek het Nederlandse ondernemerschap in de verschillende provincies in kaart. Gedurende de hele maand november en begin december berichten Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio na iedere bijeenkomst over de FD Gazellen 2015. Meer informatie over de criteria of de omzetcategorieën staat op http://fd.nl/events/gazellen.

Over Voiceworks
Voiceworks, opgericht in 2005, maakt zakelijke telefonie makkelijker en transparanter. Het bedrijf heeft een stabiel en innovatief communicatieplatform ontwikkeld. Hierdoor is het beheer van het netwerk van A tot en met Z in handen van Voiceworks en is de kwaliteit gegarandeerd. Met dit eigen netwerk, meerdere gekoppelde datacenters en vooruitstrevende ICT-technieken levert Voiceworks professionele en innovatieve mobiele-, telefonie-, UC-, cloud- en datadiensten. Voiceworks integreert het vaste en mobiele netwerk, waardoor eindgebruikers meer gebruikersgemak krijgen. Zo kunnen zij één mobiel toestel zowel zakelijk als privé gebruiken. Voiceworks levert groothandeloplossingen inclusief ondersteuning aan onder andere PBX- installateurs, ICT-partners, CPS, ISP en ASP. Het snelgroeiende Voiceworks heeft meer dan 150 medewerkers in dienst en won in 2011 de Deloitte Technology Fast50 en in de afgelopen jaren 5 keer de Gouden FD Gazelle Award als snelste groeier van de provincie Flevoland. In 2015 won het bedrijf de Main Software 50. Voor meer informatie: www.voiceworks.com@voiceworksnl

Dit persbericht is ook online te vinden.

Meer informatie en beeldmateriaal voor de pers:

Voiceworks
Miriam van de Grootevheen