Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

De 400e Jumbo Supermarkt neemt de R&R-Workforce Management Suite in gebruik

Veenendaal, 13 november 2015. De Vries Workforce Management heeft bij de 400e Jumbo Supermarkt haar Workforce Management Suite geïmplementeerd. Deze 400e Jumbo is de supermarkt aan het Prins Willem Alexander Park in Veenendaal. Eén van de twee Jumbo’s van franchiseondernemer Kees Huibers.

Jumbo Supermarkten is al jaren gebruiker van de Workforce Management oplossing van De Vries WFM. Door de sterke groei van Jumbo Supermarkten is ook het aantal gebruikers van de R&R-Workforce Management Suite de afgelopen jaren sterk toegenomen. “Wij zijn daarom blij met deze mijlpaal en zien dit als een bevestiging dat we met onze Workforce Management oplossingen en dienstverlening een goede invulling geven aan de behoeften in de retailmarkt. Veel retail organisaties hebben met onze oplossing hun winkelprestaties verbeterd, de loonkosten gereduceerd en hun productiviteit verhoogd”, aldus Eric Schoonderwoerd, Marketing Manager bij De Vries WFM.

Jumbo Huibers heeft begin 2015 zijn voormalige C1000 aan het P.W.A. Park uitgebreid naar 1700 m² en de winkel heropend als een Jumbo Supermarkt. De Jumbo formule staat voor een hoge servicegraad naar de klanten. Het juist inzetten van de uren op de verschillende afdelingen is daarom zeer belangrijk voor Huibers. “De R&R-Workforce Management Suite geeft ons duidelijk weer hoeveel uren er op elk moment van de dag nodig zijn om het werk uit te voeren. Niet teveel, maar zeker ook niet te weinig. Het programma is gebaseerd op de klantenstromen, omzet en gemiddelde besteding en biedt ons inzicht in de procesmatige kant van de supermarkt”, aldus Kees Huibers, eigenaar Jumbo Huibers in Veenendaal.

Over De Vries WFM
De Vries WFM ontwikkelt en levert Workforce Management software, consultancy en services voor de Retail. Winkelketens en franchiseondernemers realiseren hiermee een optimale inzet van hun personeel door de juiste medewerker op het juiste moment op de juiste plaats in te zetten. Dit resulteert in een verbetering van de winkelperformance, verlaging van de loonkosten en een en hogere productiviteit. De Vries WFM is onderdeel van de Info Support International Group, een internationaal ICT-bedrijf met meer dan 350 werknemers.

Meer informatie over De Vries WFM is te vinden op www.devrieswfm.com

Over Jumbo Huibers
Jumbo HuibersJumbo Huibers Veenendaal heeft 2 winkels in Veenendaal, één aan het P.W.A. Park en één aan het Bruïneplein in Veenendaal. Na de overname van C1000 zijn de twee voormalige winkels omgebouwd naar een Jumbo Supermarkt. De winkel aan het Bruïneplein drie jaar geleden, de winkel aan het P.W.A. Park is begin 2015 als Jumbo heropend.

Meer informatie over Jumbo Huibers is te vinden op www.huibersveenendaal.nl

Noot voor de redactie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Eric Schoonderwoerd, Marketing Manager bij De Vries WFM,
Tel. +31 (0)318-582828 of +31 (0)6-31999957