Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 106 dagen geleden)
PR: Wisse Kommunikatie

Synology presenteert Synology Router RT1900ac

Eerste router van Synology voor een slim en snel netwerk

Taipei, Taiwan, 12 november 2015 – Synology presenteert de Synology Router RT1900ac, een draadloze high-speedrouter voor privé- en zakelijke toepassingen met robuuste connectiviteit, geavanceerde netwerktools, complete software-uitbreidingen en een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid.

De Router RT1900ac draait op het besturingssysteem Synology Router Manager (SRM), dat professionele netwerktools combineert met een consumentvriendelijke prijs. Met Application Layer QoS (Quality of Service) kan het bandbreedteverbruik van apparatuur én afzonderlijke applicaties optimaal worden beheerd en beheerst. De DNS-gebaseerde webfilter en Parental Control hebben de beschikking over een uitgebreide database met ongepaste websites, waardoor ouders én werkgevers met een paar simpele muisklikken duizenden sites kunnen blokkeren of op gezette tijden toegankelijk maken.

Synology Package Center heeft een ruim aanbod aan software uitbreidingen die de Synology Router RT1900ac kunnen transformeren in een VPN-server, een RADIUS-server, een dag en nacht toegankelijk downloadstation of een mediaserver voor thuis of op kantoor.

De desktop-achtige interface biedt intuïtieve beheermogelijkheden voor het netwerk en de draadloze instellingen. Daarbij geeft de mooi vormgegeven DS-router-app voor Android en iOS optimale controle op afstand over de Synology Router RT1900ac.

"De router is een essentieel onderdeel van elk modern netwerk, en toch is het  vaak gecompliceerd in gebruik”, zegt Derren Lu, CEO van Synology. “Dankzij onze jarenlange expertise in netwerkopslag kunnen we veeleisende zakelijke én privégebruikers een fijne, efficiënte en geavanceerde oplossing bieden.”

Naast vier standaard Gigabit-Ethernet-LAN-poorten is de Synology Router RT1900ac uitgerust met drie instelbare lange-afstandsantennes en de nieuwste draadloze 802.11ac-technologie, waardoor gecombineerde overdrachtssnelheden tot 1900 Mbps mogelijk zijn. De dual-core 1,0 GHz processor zorgt ervoor dat de Synology Router RT1900ac ook met meerdere aangesloten gebruikers soepel werkt. Externe opslagapparaten kunnen worden aangesloten op de USB 3.0-poort en de SDXC-geheugenkaartslot, waardoor de RT1900ac verandert in een NAS en gebruikers digitale content kunnen delen. Dankzij de ondersteuning van 3G/4G USB-modems kan de RT1900ac in gebieden met een beperkte bekabelde netwerkinfrastructuur als volwaardige draadloze hotspot worden ingezet.

De Synology Router RT1900ac is vanaf heden verkrijgbaar.
De adviesprijs van de Synology Router RT1900ac is €130,00 (exc. BTW).

Over Synology
Synology biedt oplossingen voor netwerkopslag en IP-surveillance die een nieuwe blik werpen op databeheer en camerabewaking in het cloud-tijdperk. Synology zet de nieuwste technologieën in om betrouwbare en betaalbare oplossingen te bieden voor de centrale opslag van gegevens, eenvoudige back-ups, het delen van bestanden en professionele surveillance. Synology streeft naar innovatie en de best mogelijke klantenservice. Voor meer informatie: www.synology.nl

Contactpersonen voor de pers
MCS PR, Marguérite van der Heijden, tel. 023 - 562 82 08, e-mail marguerite@mcspr.nl
Synology, e-mail marketing@synology.com
Laatste van Synology Inc.
Synology presenteert de zeer compacte RackStation RS1221+ en RS1221RP+

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric