ContentbureauContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

ICT & Logistiek in Jaarbeurs kent drukbezochte opening

Utrecht, 11 november 2015 -
Maar liefst 1878 bezoekers kwamen op de eerste twee dagen van ICT & Logistiek in de Jaarbeurs in Utrecht. Het grootste IT-evenement van Nederland op het gebied van ICT en logistiek, dat dit jaar in het teken staat van Smart Logistics, kende daarmee een prima start. Bezoekers van de beurs bezochten vandaag verschillende kennissessies over dit onderwerp, en kwamen er in contact met 122 exposanten. Het evenement duurt tot en met 13 november en er zijn nog gratis toegangskaarten beschikbaar.

“Bezoekers maken een beurs, en ook op ICT & Logistiek zijn zij uiteindelijk bepalend voor een succesvol resultaat”, zegt Paul Verdult, marktmanager van de Jaarbeurs en verantwoordelijk voor de IT-beurzen. “Dat ICT & Logistiek zo’n veelbezochte opening doormaakt, is voor het grootste deel te danken aan de aanwezige exposanten. Vanwege de kennis die zij hier delen, maar ook dankzij de inspanningen die zij verrichten om het evenement onder de aandacht te brengen van hun relaties.”

Op de openingsdag van ICT & Logistiek reikte de Jaarbeurs awards uit voor exposanten die zich op de meest actieve en unieke manier inzetten om bezoekers te werven. De award voor het grootste aantal voorregistraties per vierkante meter ging naar Yellow Star Solutions, dat erg tevreden is met het resultaat van zijn inspanningen.

“Met de tools die de Jaarbeurs biedt en de inzet van ons team weten we samen het maximale uit onze beursdeelname te halen. Wij als Yellow Star Solutions geloven in de kracht van de samenwerking en transparantie in de logistieke keten, zowel hier op ICT & Logistiek als in de dagelijkse praktijk,” zegt Frank Erftemeijer, CEO bij Yellow Star Solutions.

Mendrix ontving een award voor de meeste voorregistraties in totaal. “We zijn erg blij met deze award en trots op ons team, dat hard gewerkt heeft om bezoekers uit te nodigen voor ICT & Logistiek”, zegt Gwen Kuijten, Marketing en Communicatie bij Mendrix.

Sprekers

Ook op de volgende twee beursdagen kan de bezoeker zich nog volop onderdompelen in de wereld van ICT en logistiek. Zo geeft jhr. dr. Walther Ploos van Amstel in de keynote-sessie ’Hoe overleef je als logistiek manager?’ inzicht in hoe je met integreren en samenwerken meer bereikt dan met controleren en besturen. Ook praat Martijn Lofvers bezoekers bij over de vertaling van de bedrijfsstrategie naar het juiste supply chain-ontwerp en de cruciale rol van bedrijfsbrede communicatie hierover in de sessie ‘Trendwatching in de Supply Chain’. Daarnaast staan er nog ruim 20 andere interessante sessies op het programma.

Gratis toegang
ICT & Logistiek vindt nog plaats op donderdag 12 en vrijdag 13 november in de Jaarbeurs in Utrecht. Het volledige programma en andere informatie zijn te vinden op de website van ICT & Logistiek. Een gratis toegangsbadge voor de beurs is hier te verkrijgen.

####

Over ICT & Logistiek
Op ICT & Logistiek presenteren verschillende exposanten innovatieve ICT-oplossingen voor de logistieke sector. De vakbeurs, die plaatsvindt van 10 tot en met 13 november 2015 in de Jaarbeurs in Utrecht, staat dit jaar in het teken van Smart Logistics. Daarbinnen staan vijf verschillende subthema’s centraal: Transport, Magazijn & Distributie, Sales & Operations Planning, Business Intelligence & Analytics, en Mens & Milieu. Ruim honderd exposanten en tal van experts staan garant voor inspiratie, innovatie en kennisoverdracht rondom deze thema’s. Vakbeurs ICT & Logistiek vindt gelijktijdig met Logistica plaats.

Over Jaarbeurs
Het inspireren, motiveren en activeren van handel is waar Jaarbeurs zich dagelijks voor inzet. Hiermee verbinden we mensen en markten, handelaren en producenten. Dit doen we door waardevolle ontmoetingen te creëren, zowel fysiek als online. Zo brengen we mensen in contact met elkaar. Hiertoe beschikt Jaarbeurs over een kleurrijk palet aan mogelijkheden. Jaarbeurs organiseert beurzen, summits en evenementen. Daarnaast positioneert Jaarbeurs onlineplatforms en bieden we bijzondere accommodaties, catering en services.

LVTPR
Tessa Louwersheimer-Pennekamp / Eline Alberts
T: 030 - 656 50 70
E: jaarbeurs@lvtpr.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van Jaarbeurs
30 okt 2019 Microsoft en Mendix winnen twee Computable Awards 2019

22 okt 2019 Toekomst van AI centraal op Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo 2019

31 okt 2018 Microsoft grote winnaar Computable Awards 2018

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl