www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 175 dagen geleden)
PR: Clarity Benelux

Ruckus introduceert als eerste virtuele data plane voor WiFi

Virtual SmartZone biedt nu een multi-plane NFV-architectuur; dat verbetert flexibiliteit, kostenverhouding en prestaties voor grote WiFi-netwerken

SUNNYVALE, CA  –  5 november 2015  - Ruckus Wireless, Inc. (NYSE: RKUS) levert vanaf vandaag als eerste in de branche een virtuele data plane voor WiFi waarmee het dataverkeer bij grote draadloze netwerken gescheiden wordt van controller verkeer. Dat biedt carriers en organisaties maximale flexibiliteit bij de uitrol van netwerken. Flowmanagers op de netwerken helpen de verschillende datastromen te beheren en zo kunnen kosten en prestaties precies afgestemd worden op de behoefte en wensen van de gebruikers.

De nieuwe software - Virtual SmartZone™ Data Plane (vSZ-D) – werkt met de Virtual SmartZone controllers van Ruckus, het softwaresysteem voor het beheer van draadloze netwerken. In minder dan een jaar tijd heeft Virtual SmartZone al een stevige marktpositie opgebouwd: met op dit moment ruim 700 klanten in productienetwerken die in totaal meer dan 200.000 access points aansturen. Virtual SmartZone is dan ook een van de voorlopers op het gebied van network function virtualization (NFV). NFV is een initiatief om netwerkdiensten die nu nog door hardware uitgevoerd worden, te virtualiseren.

Virtual SmartZone Data Plane biedt een kostenefficiënte en flexibele manier om gebruikersdata bij elkaar te brengen voor specifieke toepassingen of vanuit het oogpunt van het veiligheidsbeleid. Normaal gesproken leidt het bundelen of tunnelen van data tot hogere kosten en mindere prestaties.

vSZ-D is vanaf nu beschikbaar als uitbreiding op de bestaande Ruckus Virtual SmartZone controllers in twee versies: de ‘high scale’-versie (vSZ-H) voor carriers en grote organisaties en de ‘essential’-versie (vSZ-E) voor middelgrote en grote organisaties.

Hier vindt u het volledige Engelstalige persbericht.

Volg Ruckus Wireless op LinkedIn en Twitter voor nieuws en actuele informatie over #SimplyBetterWireless.

OVER RUCKUS WIRELESS
Ruckus Wireless, Inc. (NYSE: RKUS) maakt WiFi gewoon beter voor meer dan 61.000 enterprises, serviceproviders, overheden en het midden- en kleinbedrijf wereldwijd. Het bedrijf focust op technologische innovatie, een waardevol partnerlandschap en klantservices en biedt zo de best mogelijke draadloze ervaring voor de meest uitdagende indoor en outdoor omgevingen. Het Smart WiFi-platform van Ruckus levert schaalbare, high-performance WiFi met eenvoudig beheer voor lokale WiFi en WiFi via de cloud plus een breed aanbod aan nieuwe diensten voor inloggen, beleid, locatiediensten en analytics waarmee organisaties nieuwe zakelijke uitdagingen aankunnen. Kijk voor meer informatie op: www.ruckuswireless.com.

Ruckus, Ruckus Wireless, Virtual SmartZone en Smart WiFi zijn handelsmerken van Ruckus Wireless, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen.

Voor meer persinformatie en beeldmateriaal:

Yellow Communications, Majoy Koetsier-Juriaans, telefoon +31 (0)23 555 3424, e-mail majoy@yellow-communications.com of ruckuswireless@yellow-communications.com.
Laatste van Brocade-Ruckus Wireless
Ruckus komt key partners tegemoet met vereenvoudigde channel programma’s

Ruckus introduceert betaalbare, high-performance WiFi voor de vrijetijdsbranche

Ruckus breidt high-performance netwerkinfrastructuur aanbod uit voor zowel vaste als draadloze verbindingen
Verstreken tijd: 6 jaar en 175 dagen

Logo Clarity Benelux
Brocade-Ruckus.. contact

Logo Brocade-Ruckus Wireless

Brocade-Ruckus.. sociaal

Brocade-Ruckus.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx