www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

SAP benoemt The Next View tot Recognized Expertise Partner in HANA en Business Intelligence

‘s-Hertogenbosch, 5 november 2015 – SAP Nederland heeft The Next View benoemd tot Recognized Expertise Partner in SAP HANA® én Business Intelligence. Het SAP Big Data team van The Next View bestaat uit tien experts en heeft een sterke reputatie op dit kennisgebied. Met het SAP Expertise Partnership bevestigen SAP AG en klanten van The Next View deze expertise.

Het SAP Big Data team van The Next View implementeert innovatieve SAP oplossingen op het gebied van Big Data en HANA bij leidende organisaties in Nederland. Zo helpen zij klanten het maximale uit hun data te halen. Verschillende klanten hebben de expertise van het team bevestigd. In combinatie met een tiental behaalde certificeringen leidde dit tot de beslissing van SAP om The Next View te benoemen tot Recognized Expertise Partner in SAP HANA en Business Intelligence.

Indrukwekkende reputatie
The Next View heeft inmiddels een indrukwekkende reputatie opgebouwd binnen de SAP branche. De voorbije twee jaar heeft het bedrijf de SAP Customer Impact Award (2014) en SAP Quality Awards (2015) gewonnen en waren ze finalist voor SAP Best Platform Partner (2014), SAP TechEd && d-code DemoJam (2014) én de Most Innovative Partner Award (2015). Een resultaat om trots op te zijn.

Enorm trots
“Het SAP HANA en Business Intelligence platform van SAP vormen de basis van ons werkveld”, vertelt Pieter Hendrikx, manager van het SAP Big Data team van The Next View. “Aan ons de taak om klanten te helpen de overstap te maken naar een toekomstbestendig SAP Big Data landschap dat de laatste innovaties mogelijk maakt. Met het behalen van deze partnerships worden onze investeringen in kennis en ervaring rondom deze moderne technologieën nogmaals bevestigd. Een resultaat waar we enorm trots op zijn.”

Serieuze speler
Het SAP Big Data team van The Next View groeit sterk en heeft zich ontwikkeld tot een serieuze speler in de markt. Het tien man grote team dekt het volledige Big Data expertisegebied af, van SAP Business Warehouse en SAP HANA tot en met Design Studio en SAP Lumira. Op dit moment staan er nog verschillende vacatures open voor SAP BI Consultants (BW/BO/HANA) op zowel junior, medior en senior niveau.

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP (NYSE: SAP) kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. www.sap.com/netherlands

Over The Next View
The Next View levert state of the art, gebruiksvriendelijke oplossingen op basis van Big Data, Cloud & Security technologie die organisaties helpen om nóg meer uit hun SAP landschap te halen. Bij The Next View werken prettige, kundige mensen met veel kennis van zaken op het gebied van SAP en UX. www.thenextview.nl

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

Heeft u vragen over dit bericht, neem dan contact op met Huub Waterval.

E huub.waterval@thenextview.nl
M +31 (0)6 24143733