www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com
PR: Whizpr

Pink benoemt Marcel Schipper tot Manager Outsourcing Services

Naast harde KPI’s vooral focus op tevreden klanten

Marcel Schipper Naarden, 3 november 2015 - Pink Elephant heeft Marcel Schipper benoemd tot Manager Outsourcing Services. Hij is verantwoordelijk voor het doorlopend bewaken en verbeteren van de kwaliteit van de outsourcing-diensten van de IT-dienstverlener. Schipper legt de focus naast SLA’s vooral op XLA’s (customer eXperience Level Agreement). Zijn vorige functie bij Pink was Manager Transition Services. Van 2011 tot 2014 was hij werkzaam bij Nobel, dat in 2014 Pink Elephant overnam.

“Dat de wereld verandert is allang geen nieuws meer. Het tempo waarin dit gebeurt gaat echter steeds sneller omhoog,” zegt Piet van Vugt, CEO van Pink Elepant. “Klanten verwachten veel van ons. En terecht. Altijd werkende IT is cruciaal in het voortbestaan van bedrijven. Bij het outsourcen van de IT legt een bedrijf impliciet een deel van zijn toekomst in onze handen. Wij leggen de lat in onze serviceverlening daarom extra hoog voor onszelf. Marcel zal in zijn nieuwe functie dan ook volledig de focus hebben op een goede kwaliteit van onze dienstverlening.”

“We zijn pas tevreden als de klant dat ook is”, zegt Marcel Schipper. “Heldere SLA’s blijven vanzelfsprekend, maar daar voegen wij nog XLA’s, een uitstekende klantervaring, aan toe. In mijn nieuwe rol bij Pink Elephant stuur ik, naast KPI’s, op een hoog klanttevredenheidscijfer.”

Snelkookpan van ideeën
Om aan dat hoge cijfer te komen heeft Pink Elephant onder andere een vast team van technisch consultants samengesteld. Zij volgen doorlopend de technologietrends en ontwikkelen innovatieve oplossingen voor de klant. Het team verandert ieder jaar van samenstelling. “Daarmee zorgen we ervoor dat het team een frisse en objectieve blik houdt op innovatie en wordt alle expertise binnen Pink optimaal ingezet. Wij zien dat team als een snelkookpan waarin nieuwe ideeën verder uitgewerkt en getest worden. Outsourcing is méér dan het draaiend houden van de IT bij de klant. Wij steken ook veel energie in het ervoor zorgen dat innovatieve oplossingen optimaal aansluiten bij uitdagingen die onze klanten dagelijks aangaan”, aldus Schipper.

Klant- en medewerkertevredenheid
Betrouwbaarheid en transparantie is belangrijk in de informatiebehoefte naar klanten en medewerkers. Om aan deze behoefte te voldoen ontwikkelt Pink Elephant self service-klantportalen. Schipper: “We geven bedrijven direct inzicht in alle afspraken die met ons zijn gemaakt over de te leveren diensten, inclusief de factuurinformatie. Daarnaast kunnen medewerkers via het klantportaal onder andere pc’s, laptops, tablets of applicaties aanvragen, nieuwe medewerkers onboarden en wachtwoorden wijzigen.”

Over Pink Elephant
Pink Elephant is een internationaal IT-bedrijf. Wij ondersteunen onze klanten met technologie en kennis. Dit doen we via IT-opleidingen, IT- oplossingen en bedrijfsoplossingen van hoge kwaliteit. Het mogelijk maken van innovatie voor mens, business en technologie staat bij Pink Elephant centraal, evenals het realiseren van resultaatverbetering voor onze opdrachtgevers. Wij zijn pas tevreden als de klant dat ook is. Onze oplossingen, ons advies, én onze communicatie moet te allen tijde helder zijn. Pink Elephant is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie: www.pinkelephant.nl

Voor meer informatie:
Pink Elephant
Jet van der Wal
Jet.vanderwal@Pinkelephant.nl

Whizpr
Marjan Schrader/ Mandy Willemsen
pink@whizpr.nl
Laatste van Pink Elephant Nederland
Pink Elephant hoofdpartner EMEA van FireScope IT-monitoring

8 manieren hoe mijn werkgever medewerkers helpt in Covid-19 tijd

Pepperminds kiest Pink Elephant als ICT-partner
Pink Elephant .. contact

Logo Pink Elephant Nederland

+31(0)88 235 66 55
  info@pinkelephant.nl
  www.pinkelephant.nl
Pink Elephant .. sociaal

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel