www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Anachron en Credit Tools overbruggen de kloof tussen e-Invoicing en Credit Management met Credit2Control oplossing

Anachron en Credit Tools kondigen vandaag hun partnership aan waarin beide bedrijven hun krachten bundelen in het stroomlijnen en verbinden van de vele processen met betrekking tot e-Invoicing en credit management. De focus van deze samenwerking ligt op de nieuwe Credit2Control-oplossing die onderdeel uitmaakt van het onlangs gelanceerde Order2Cash platform van Anachron.

Facturatie en credit management zijn beide kerncomponenten van de order-to-cash cyclus, maar veel bedrijven verdelen de werkzaamheden over verschillende afdelingen. Dit kan onnodige vertragingen in het proces rondom tijdige betalingen veroorzaken en maakt credit management vooral een vrij reactief proces. Credit2Control overbrugt deze kloof effectief, waardoor credit management veel eerder in de cyclus kan worden gestart.

“Het doel van Anachron is om de cashflow te verbeteren,” aldus Frank Hoekstra, CEO van Anachron. “Het koppelen van e-Invoicing en credit management is daarbij een van onze belangrijkste doelstellingen geweest bij het ontwikkelen van het Order2Cash-platform. De samenwerking met Credit Tools heeft ons in staat gesteld om deze visie in een product te vertalen en naar de markt te brengen. De Credit2Control-oplossing richt zich niet alleen op het procesmanagement rondom openstaande facturen en slecht betalende debiteuren; het biedt bedrijven een efficiënte en kosteneffectieve manier om hun cashflow-niveau te beschermen door de invoering van een meer pro-actief credit management-proces. Daarnaast biedt het een schat aan financiële gegevens die men kan gebruiken om nauwkeurige betalingsvoorspellingen te doen, op basis van harde feiten en niet op basis van giswerk. ”

“Vanwege onze gezamenlijke visie, het versnellen van de order-to-cash cyclus, verloopt de samenwerking tussen Anachron en Credit Tools uitstekend. Net als wij, begrijpt Anachron het belang van credit management als bijdrage in de financiële gezondheid van een organisatie”, aldus Pim van Hagen, CEO van Credit Tools. “Het samenvoegen van onze competenties in de Credit2Control oplossing geeft klanten toegang tot een compleet overzicht van hun financiële gegevens. Zij kunnen deze analyseren en gebruiken als onderbouwing voor hun beslissingen. Organisaties kunnen hiermee hun langdurige relaties met debiteuren beheren en versterken. Daarmee beschermen zij uiteindelijk altijd hun resultaten onder de streep. We zijn ervan overtuigd dat bedrijven over de hele wereld direct zien wat de toegevoegde waarde is van Credit2Control voor hun bedrijf. ”

Credit2Control is een van de belangrijkste onderdelen van Anachron’s Order2Cash-platform. Klanten kunnen het credit management tools integreren met e-Invoicing (Invoice2Deliver), online betalingen uitvoeren (Accept2Pay) en andere functionaliteiten gebruiken om een complete oplossing voor het beheer van de gehele order-to-cash proces in te zetten.

Credit2Control geeft credit managers inzicht in alle financiële en klanthistorie informatie via één platform, zoals toegang tot de nieuwste kredietrapporten voor alle prospects, klanten en leveranciers. Gewapend met deze informatie kunnen credit managers snel hun eigen workflows, tijdlijnen en betalingsregels voor verschillende doelgroepen of individuele klanten instellen. Dit helpt hen in het effectief monitoren van risico’s, het sneller afwikkelen van betalingsregelingen en het snel verlagen van hun DSO.

Meer informatie over Credit2Control en de volledige Order2Cash-oplossing via www.order2cash.com.

Over Anachron
Order2Cash is gecreëerd door Anachron. Als marktleider in het bieden van wereldwijde order-to-cash oplossingen wordt zij overal ter wereld gezien als een innovatieve en betrouwbare dienstverlener. Anachron loopt al vijftien jaar voorop in de internationale e-Invoicing markt en is door Gartner al drie keer als een pure-play e-Invoicing provider aangemerkt. Ons doorlopende streven om het bedrijfskritische order-to-cash proces te verbeteren en versnellen heeft tot onze nieuwste innovatie geleid: Order2Cash.

Anachron’s baanbrekende SaaS-oplossing stelt klanten in staat om in alle onderdelen van het order-to-cash cyclus de efficiëntie te verhogen; van het aannemen van orders tot de facturering en incasso.

Toonaangevende Fortune 500-bedrijven tot middelgrote bedrijven gebruiken Order2Cash om hun DSO-reductie en het cashflow-beheer te ondersteunen. Met Order2Cash verbeteren zij hun  algemene bedrijfsprestaties en verlagen zij de algemene kosten en de uitgaven voor middelen en technologie.

Over Credit Tools
Credit Tools ontwikkelt en implementeert al 15 jaar creditmanagement software. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een toonaangevend speler in innovatieve oplossingen op het gebied van debiteurenbeheer, incasso, bijzonder beheer en het automatisch verwerken van betalingen. Meer dan 10.000 eindgebruikers van 500 organisaties in 20 landen gebruiken onze software. Samen hebben zij een cashflow van 125 miljard euro. Meer informatie op www.credittools.nl, LinkedIn of Twitter.

Noot aan de redactie: voor meer informatie neemt u contact op met:

Damian Leslie
Marketing Manager Anachron
E: damian.leslie@anachron.com

Harriët Bosschaart
Marketing Communicatie Credit Tools B.V.
E: h.bosschaart@credittools.nl
Laatste van Onguard
70 procent van de Nederlandse financiële professionals is al bezig met blockchain en kunstmatige intelligentie

CFO: binnen twee jaar is de financiële wereld volledig afhankelijk van big data

Machine learning op platform Onguard stelt bedrijven in staat betaalgedrag van klanten te voorspellen

Logo Marcommit

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Extreme Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl