www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Exposanten onthullen innovatieve IT-oplossingen

Onder andere DearBytes, UBM, TellTales, E-quipment, NETGEAR en Fujitsu tonen innovaties op het gebied van Computing Everywhere

Utrecht, 2 november 2015
Exposanten van de vakbeurzen Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event presenteren ook dit jaar weer innovatieve oplossingen op het gebied van onder andere Cloud Computing, Cyber Security en Enterprise Mobility. Op 4 en 5 november 2015 krijgen bezoekers uitgebreide informatie en hebben zij de kans om de oplossingen live te ervaren in de Jaarbeurs in Utrecht. Zes exposanten geven alvast een klein voorproefje.

DearBytes ontrafelt netwerkgeheimen met livedemo’s
Iedereen kent het belang van netwerkbeveiliging. Maar wat speelt zich daar werkelijk af? Het blijft voor velen een black box. Neem een uniek kijkje in onze black box tijdens Infosecurity.nl 2015 en kom meer te weten over DearSOC. DearSOC van DearBytes monitort het netwerk van haar klanten 24x7. Op de beurs ervaren bezoekers op een interactieve manier hoe dit in zijn werk gaat. Daarnaast zijn er Blue vs Red livedemo’s. Het Red Team laat zien hoe een realistische aanval op het netwerk wordt uitgevoerd. Hierbij ziet de bezoeker hoe een aanval wordt opgezet en hoe de aanvaller, nadat hij toegang heeft gekregen, verder zoekt naar informatie. Vervolgens laat het Blue Team zien hoe zo’n aanvaller op basis van gedrag is te detecteren. Meer informatie en aanmelden kan via deze link.
Standnummer: 01.B136

UBM: introductie nieuwste versie AdRem Software en speciale korting
ICT-omgevingen managen en onderhouden kan lastig zijn en veel tijd kosten. United Business Machines (UBM) helpt klanten hierbij met behulp van innovatieve softwareoplossingen. Op Infosecurity.nl introduceert UBM de nieuwste versie van AdRem Software: het NetCrunch network monitoring system. Daarnaast biedt UBM als partner van DriveLock aan bezoekers van de beurs een speciale korting van dertig procent op vaste-schijfversleuteling van DriveLock voor laptops en desktops. DriveLock biedt gebruikers een ‘no-back-door-garantie’, ondersteuning van Windows-wachtwoorden, smartcards, tokens, single sign-on en eenvoudig en centraal beheer.
Standnummer: 01.A135

TellTales toont nieuwste oplossingen en onthult nieuwe logo’s en websites
Onlangs sloot TellTales Consulting – als betrouwbare partner voor Customer Service Improvement, Knowledge Management en Knowledge Security – een strategisch partnership met Watchful Software. Daarom besloot de onderneming haar activiteiten rondom databeveiliging onder te brengen in een nieuwe zusteronderneming: TellTales Security B.V. (i.o.). Op de beurs toont TellTales Consulting de nieuwste oplossingen van Watchful Software en RightsWATCH: de bekroonde databeveiligingoplossing en het vlaggenschip van Watchful Software. Daarnaast onthult het bedrijf de nieuwe logo’s en websites van TellTales Consulting en TellTales Security.
Standnummer: 01. E164

E-quipment demonstreert nieuwe, draagbare oplossingen
De opgelopen schade door diefstal van data kan enorm groot zijn en tot faillissement leiden. De zwakke plek is vaak data die wordt opgeslagen op USB-sticks of portable harddrives. E-quipment levert oplossingen waarmee digitale gegevens op een uiterst veilige manier kunnen worden opgeslagen en meegenomen. Op Infosecurity.nl presenteert het bedrijf datAshur Pro: een nieuwe, ultraveilige flashdrive waarmee gevoelige data-informatie is uit te wisselen. Deze is speciaal ontworpen voor bedrijven en overheden die werken met zeer vertrouwelijke data. Hiermee garandeert E-quipment de meest veilige data-encryptie en beveiliging ter wereld.
Standnummer: 01.E141

NETGEAR introduceert Business Central Wireless Manager
NETGEAR introduceert de Business Central Wireless Manager: een uniek cloud-based managementplatform waarmee een compleet wifi-netwerk op afstand te beheren is. En dat vanuit één overzichtelijke console op elk device. NETGEAR heeft jarenlange ervaring met het aanbieden van wireless netwerken, met name in branches als educatie, zorg en logistiek. Hierbij zijn NETGEAR’s Wireless Controllers een van de belangrijkste assets. Doordat een controller voor mkb-ondernemers echter vaak een te grote investering blijkt, kiezen zij vaker voor verschillende access points. Maar met de nieuwe Business Central Wireless Manager bedient NETGEAR zowel de grotere bedrijven die werken met controllers, als de kleinere die werken met access points. Dus eigenlijk de beste oplossing voor elk wireless netwerk zonder hoge investeringen. Op Storage Expo ontdekken bezoekers wat Business Central Wireless Manager voor hun organisatie kan betekenen.
Standnummer 01.A068

Fujitsu toont toegevoegde waarde voor bedrijven
Ontzorgen van de klant en het leveren van een maximale bijdrage aan zijn bedrijfsresultaat door middel van storageoplossingen zijn belangrijke doelstellingen voor Fujitsu. Op Infosecurity.nl laat het bedrijf zien hoe die bij klanten kunnen zorgen voor substantieel meer performance. Doordat Fujitsu gelooft in de betrouwbaarheid van haar eigen storageproducten, krijgen klanten drie jaar gratis support op de ETERNUS DX8000-lijn – die bestaat uit onmisbare tools voor de inzet bij IoT-toepassingen.
Standnummer: 01. B038

Whitepapers en andere informatie over deze exposanten vindt u op de websites van Storage Expo, Infosecurity.nl en The Tooling Event.

##

Over Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event
De vakbeurzen Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event vinden gelijktijdig plaats op 4 en 5 november 2015 in de Jaarbeurs in Utrecht. Via seminars, keynotes en casestudy’s verwoorden marktleiders, verenigingen en ICT-professionals hun visies, ideeën en antwoorden op de meest actuele ICT-thema’s. Met deze editie als overkoepelend thema ‘Computing Everywhere’. Gratis registreren voor dit evenement is mogelijk op de website van Infosecurity.nl, Storage Expo en The Tooling Event. De beurs is geopend op 4 en 5 november 2015 van 9.30 uur tot 17.00 uur.

Over Jaarbeurs
Het inspireren, motiveren en activeren van handel is waar Jaarbeurs zich dagelijks voor inzet. Hiermee verbinden we mensen en markten, handelaren en producenten. Dit doen we door waardevolle ontmoetingen te creëren, zowel fysiek als online. Zo brengen we mensen in contact met elkaar. Hiertoe beschikt Jaarbeurs over een kleurrijk palet aan mogelijkheden. Jaarbeurs organiseert beurzen, summits en evenementen. Daarnaast positioneert Jaarbeurs onlineplatforms en bieden we bijzondere accommodaties, catering en services.

LVTPR
Nienke Geudeker / Gijs van Beek
T: 030 - 656 50 70
E: jaarbeurs@lvtpr.nl
Eerder van Jaarbeurs
30 okt 2019 Microsoft en Mendix winnen twee Computable Awards 2019

22 okt 2019 Toekomst van AI centraal op Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo 2019

31 okt 2018 Microsoft grote winnaar Computable Awards 2018

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl