Geachte bezoeker, wegens vakantiebezetting zal www.persberichten.com dagelijks minder vaak worden bijgewerkt.

Datum: (1025 dagen oud)
PR: Pride PR

De nieuwste RES ONE Service Store versterkt access management strategieën van organisaties

Toegang verlenen aan medewerkers tot de juiste middelen, op de juiste momenten en om de juiste redenen

's Hertogenbosch, 29 oktober 2015RES, marktleider in digitale werkplektechnologie, kondigt de nieuwste release van de RES ONE Service Store aan, waarmee organisaties medewerkers kunnen laten werken op de manier die zij willen, vanaf ieder apparaat en die IT meer grip geeft op applicatiebeheer en toegang tot diensten.

De RES ONE Service Store biedt een intuïtieve, gecentraliseerde en gepersonaliseerde selfservice ervaring voor werknemers. De Service Store is toegankelijk vanaf smartphones, desktops, tablets en levert een gepersonaliseerd overzicht van de applicaties en diensten waar een medewerker op basis van zijn rol, afdeling en locatie toegang tot moet hebben. Aanvragen kunnen worden gekoppeld aan de goedkeuring van IT, HR of afdelingsmanagers.

“Werknemers willen tegenwoordig in de zakelijke omgeving de naadloze 'e-commerce-ervaring' die ze gewend zijn in dit digitale tijdperk, inclusief de directe oplevering van apps,” zegt Perry Smith, senior Vice President of Engineering bij RES Software. “Wat RES zo bijzonder maakt, is onze mensgerichte aanpak en de mogelijkheid om de levering van diensten en applicaties te vereenvoudigen, terwijl tegelijkertijd compliance en de beveiliging worden verbeterd.”

De nieuwste release voor RES ONE Service Store biedt:
  • Verhoogde productiviteit voor werknemers, met transparantere levertijden voor diensten; nu ook met ondersteuning voor Apple en Android tablets
  • Gestroomlijnde IT-processen en een verbeterde gebruikservaring dankzij intuïtieve invoervelden en een beter beheer aan de hand van de vernieuwde RES ONE Service Store Management Portal
  • Verhoogde veiligheid en compliance, omdat organisaties nu automatisch de accounttoegang kunnen analyseren, detecteren en herstellen middels een audit-trail voor een naadloze ondersteuning van de toegangs- en certificeringsprocessen.
“Door de voortdurende groei van de hoeveelheid consumentenapparaten die we op de werkvloer gebruiken en de snelle toename van het mobiele werken, moesten we een oplossing vinden waarmee we onze beweeglijke en veranderlijke IT-omgeving konden ondersteunen en afstemmen,” zegt Daniel Bolton, End User Computing Solutions Manager bij Kingston University. “Ons doel was om de productiviteit en de gebruikerstevredenheid te verhogen door van een handmatig aanvraagsysteem voor diensten naar een geautomatiseerd selfservice-model over te stappen. Zo was het mogelijk de levertijden te verlagen, de workflows te verbeteren en onze gebruikers te voorzien van de middelen die zij nodig hebben om eenvoudig overal en altijd hun werk te kunnen doen, terwijl onze systemen veilig en compliant blijven. En dat is precies wat we met RES hebben gerealiseerd.”

De RES ONE Service Store is een oplossing die eenvoudig integreert met de bestaande technologie van organisaties, waardoor eerdere investeringen veilig worden gesteld en er geen kostbare 'rip and replace' projecten nodig zijn. RES kan worden ingezet als een centraal identity warehouse, waardoor IT-teams de toegang kunnen beheren op basis van informatie uit verschillende bronnen. Organisaties kunnen het onboarden van werknemers vereenvoudigen, het offboarden beter beveiligen en het lifecycle-beheer van personeel stroomlijnen.

“Meer dan 20% van de werknemers vertrekt in de eerste 45 dagen na hun aanstelling en dat komt voor een deel door het gebrek aan ondersteuning vanuit de organisatie en de middelen die ze nodig hebben om hun werk effectief te kunnen doen,” zegt Smith. “Deze nieuwste release van RES ONE Service Store benadrukt onze voortdurende toewijding om de allerbeste digitale werkplekomgevingen te leveren aan organisaties die hun IT-processen en de gebruikservaring voor medewerkers willen verbeteren.”

Kijk voor meer informatie over de laatste release van RES ONE Service Store op: ressoftware.nl.

Over RES
RES Software zorgt voor flexibiliteit en productiviteit door selfservice en het optimaliseren van de levering van diensten en applicaties. RES Software helpt organisaties bij het behalen van betere resultaten en zorgt voor een betere gebruikservaring voor medewerkers met een mensgerichte aanpak voor diensten, gestroomlijnde processen en een verlaagd risico. RES Software beschikt over veel gepatenteerde technologieën, een snellere time-to-value en een superieure klantenservice voor meer dan 3.000 bedrijven over de hele wereld. Bezoek www.ressoftware.nl voor meer informatie en volg ons op Twitter @RESsoftware_NL.

Voor meer informatie: (niet voor publicatie):
Pride PR
Ivette van der Elst