www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
Datum: (5 jaar en 103 dagen geleden)
PR: Franssen Communicatie

Mendix en ITvisors organiseren interactieve kennissessie over Bimodal IT

Nieuwe IT-benadering versnelt innovatiecycli en borgt stabiliteit en betrouwbaarheid

Utrecht, 26 oktober 2015 – ICT-dienstverlener ITvisors organiseert in samenwerking met Mendix op donderdag 19 november een interactieve kennissessie over Bimodal IT. Deze nieuwe managementbenadering van Gartner gaat uit van twee verschillende IT-behoeftes: de stabiliteit en betrouwbaarheid van de IT-omgeving en het snel vervullen van innovatiebehoeftes. Tijdens de kennissessie krijgen deelnemers een introductie van de Bimodal IT-benadering, waarbij deze twee krachtenvelden naast elkaar bestaan binnen één IT-organisatie. Deze nieuwe aanpak versnelt de innovatiecycli, terwijl gelijktijdig stabiliteit en betrouwbaarheid geborgd blijven in de bestaande enterprise architectuur.

Inhoud & programma:
De kennissessie vindt plaats in het hoofdkantoor van Mendix in Rotterdam. Deelnemers krijgen hier ook een kijkje in de keuken van een van de snelst groeiende softwarebedrijven van Nederland. Naast een introductie van Bimodal IT, zullen ITvisors en Mendix hun visie en aanpak hieromtrent verder uitdiepen en deelnemers praktische tips aanreiken. De sessie wordt ondersteund door een praktijkcase.

15.00 - 15.30 – Ontvangst door ITvisors
15.30 - 16.00 – Visie en toekomst (Bimodal IT Architecture) door Mendix
16.00 - 16.45 – Presentatie praktijkcase
16.45 - 17.00 – Q&A
17.00 - 18.00 – Afsluiting en borrel

Aanmelden en locatie
Aanmelden voor de kennissessie op donderdag 19 november is kosteloos en kan via: http://www.itvisors.nl/nieuws/mendix-round-table/. Voor de kennissessie zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Adres: Gedempte Zalmhaven 4 K, 3011 BT te Rotterdam.

---------

Over ITvisors
ITvisors gelooft dat iedere business-uitdaging van nu kan worden opgelost door slim gebruik te maken van technologie, uitstekend IT- en programmamanagement en een continue focus op proces design & proces improvement. De gedreven consultants hebben zich breed ontwikkeld op deze drie snijvlakken en zijn hierdoor in staat om alle toepassingsgebieden binnen een organisatie dichter bij elkaar te brengen en organisaties optimaal te adviseren en ondersteunen. Een klantgerichte aanpak staat hierbij altijd centraal. ITvisors handelt altijd vanuit het gedachtegoed dat IT geen doel op zich is, maar een hulpmiddel om de businessdoelstellingen te behalen en te overtreffen. De consultants beschikken over een gereedschapskist met ruim 150 tools, die is opgebouwd door tientallen jaren ervaring en best-practices. Bovendien zijn ze Black-belt gecertificeerd en hebben ze veel kennis van IT-architecturen, systemen en oplossingen. Om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn werkt ITvisors samen met kwalitatief hoogwaardige partners. Tevens is ITvisors aangemerkt als strategisch partner van Mendix. Meer informatie op: www.itvisors.com. Volg ITvisors ook op Twitter via @itvisors of op LinkedIn.

Over Mendix
Mendix stelt organisaties in staat hun digitale reis een vliegende start te geven door een moderne, software-gedreven ervaring te bieden aan klanten, partners en medewerkers. Het open platform brengt IT en business samen bij het bouwen, integreren, in gebruik nemen en beheren van innovatieve applicaties. Dit met de snelheid die essentieel is in de huidige competitieve markt. Klanten behalen al binnen enkele dagen, in plaats van maanden, een grote ROI door verbeterde samenwerking binnen teams, modelgedreven ontwikkeling, een cloud-based applicatie Platform as a Service (aPaaS), flexibiliteit en besparing.

Laura Rijks
Marcommit
itvisors@marcommit.nl
Laatste van ITvisors
Veilige toegang tot persoonlijke zorgdata dankzij PGO koppelpunt met diverse zorgsystemen op basis van MedMij

Integratieplatform van ITvisors geeft burgers Zuidoost Brabant regie over zorgproces

ITvisors benoemd tot Mendix Certified Support Partner
Verstreken tijd: 5 jaar en 103 dagen

Logo Franssen Communicatie
ITvisors contact

Logo ITvisors

info@itvisors.com
  www.itvisors.nl
ITvisors sociaal

ITvisors tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dell Boomi
Logo Rubix
Logo OutSystems