www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 159 dagen geleden)
PR: LEWIS

Snow haalt tijdbom onder softwarelicentieverlening mobile devices weg

Snow is de eerste leverancier die inventarisatie van mobile devices & licentiebeheer integreert in een organisatiebreed Software Asset Management-programma

Snow Software, marktleider op het gebied van Software Asset Management (SAM), introduceert met Snow License Manager FR3 de eerste softwarelicentie optimisatie-oplossing die native ondersteuning biedt voor mobile devices. Dit volgt op de overname van Enterprise Mobility Management-leverancier ‘The Institution’ eerder dit jaar.

Snow License Manager FR3 stelt klanten in staat hun bestaande SAM-programma uit te breiden naar verschillende tablets en telefoons die draaien op iOS, Android of Windows.

Internationaal onderzoek van Snow, uitgevoerd in de zomer van 2015, toont aan dat 97% van de organisaties op dit moment mobile devices aan het personeel aanbiedt. Van deze organisaties heeft 80 procent mobile devices en apps niet in hun huidige Software Asset Management-beleid opgenomen.

“Uitgaven op het gebied van mobile rijzen de pan uit nu mobile devices steeds belangrijker worden binnen de huidige werkomgeving”, stelt Axel Kling, CEO bij Snow Software. “Gebruikers maken verbinding met bedrijfsapplicaties via het device dat op dat moment het meest geschikt is. Dit biedt zakelijke voordelen, maar zorgt ook voor meer risico in de vorm van onnodige kosten en fouten op het gebied van softwarelicentie compliance. De combinatie van de bewezen technologie van Snow om bedrijfssoftware te meten en het volledige overzicht van alle mobile devices en apps, stelt organisaties in staat om dezelfde hoge ROI op hun mobile implementaties te realiseren die zij op dit moment al zien bij desktop-, datacenter- en cloud-apps.”

Snow’s onderzoek laat zien dat 67% van de organisaties meerdere mobile besturingssystemen ondersteunen en dat 90% van de medewerkers meer dan één device gebruikt om werk uit te voeren.

De meest recente verbeteringen in Snow License Manager maken het voor geautoriseerde medewerkers binnen de organisatie eenvoudig om kosten en compliance van mobile apps te managen. Ook wordt het beheren van overeenkomsten en licenties voor mobile devices eenvoudig. Daarnaast is het mogelijk om te traceren of mobile devices voldoen aan het interne hardware- en softwarebeleid.

Kijk voor meer informatie over Snow License Manager en mobile devices op www.snowsoftware.com.

Snow Software is een wereldwijde leverancier van producten en diensten op het gebied van Software Asset Management (SAM). Of het nu door gebrek aan controle, onbegrip of compliancy komt, Snow is van mening dat de meeste organisaties te veel betalen voor hun software. Om dit aan te pakken biedt Snow Software een Software Asset Management (SAM)-oplossing die ervoor zorgt dat organisaties over de juiste licenties beschikken voor de software die ze gebruiken, niet te veel en niet te weinig. Kijk voor meer informatie op www.snowsoftware.com

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS PR:
E-mail: SnowsoftwareNL@lewispr.com

Voor verdere algemene informatie kunt u contact opnemen met Sander van Gelderen, marketing manager bij Snow Software:
E-mail: sander.vangelderen@snowsoftware.com
Laatste van Snow Software
Snow Software stelt Ken Schock aan als Chief Revenue Officer

Microsoft gaat vanaf maandag 1 oktober zijn prijzen met 10 procent verhogen

Snow Software overschrijdt honderd miljoen dollar aan wereldwijde omzet
Verstreken tijd: 6 jaar en 159 dagen
Snow Software contact

Logo Snow Software

Snow Software sociaal

Snow Software tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack